Spring naar bijdragen

Foutje, bedankt.


Gast mhkamp

Recommended Posts

Door onoplettendheid bijna een aanrijding op de B74 ten westen van Bremervörde:

bewerkt door mhkamp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zó, mooi op de wielen kunnen houden. :ok:

 

Ik zie het ook slecht op het beeld. Glinstering op wegdek, zilveren aanhangwagen achter de donkere T4.. die zie je nog eerder dan de aanhanger.. maar dat scheelt je zomaar 3 meter vrije remweg.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, dat jij eerst gelijk hier neerzet:

 

Door onoplettendheid bijna een aanrijding...

 

Dat noem ik dus een vakman, die gelijk wijst naar zichzelf in plaats van de schuld bij een ander te leggen.

 

Maar...

 

Je reactie was top, ikzelf ben namelijk ook zo op een een wagen afgereden die op een rijksweg stilstond, ook te laat opgemerkt, ook ik week uit naar rechts, alleen...

Ik raakte die auto dus wel, met gevolg dat die auto op de linker weghelft belande.

Ik ben echt blij voor je, dat jij er dus wel nog langs af kon gaan, het is een beslissing die je neemt in een enkele tel.

En top dat je dit gewoon deelt hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, dat jij eerst gelijk hier neerzet:

 

Door onoplettendheid bijna een aanrijding...

 

Dat noem ik dus een vakman, die gelijk wijst naar zichzelf in plaats van de schuld bij een ander te leggen.

 

Maar...

 

Je reactie was top, ikzelf ben namelijk ook zo op een een wagen afgereden die op een rijksweg stilstond, ook te laat opgemerkt, ook ik week uit naar rechts, alleen...

Ik raakte die auto dus wel, met gevolg dat die auto op de linker weghelft belande.

Ik ben echt blij voor je, dat jij er dus wel nog langs af kon gaan, het is een beslissing die je neemt in een enkele tel.

En top dat je dit gewoon deelt hier...

Dank hiervoor.

 

Ik hoef echt geen veer in mijn reet, maar als iemand van Waberer's of Vos weer klem in de berm staat, moet dat direct met de wereld gedeeld worden, want wij als topchauffeurs maken nu eenmaal geen fouten. Tenminste, zo zie ik dat hier wel eens voorbij komen.

 

Door dit te posten laat ik dus zien dat ik ook een persoon van vlees en bloed ben en ook fouten maak.

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Dat zal. Maar stel je voor : Ik had het in een algemeen filmpjes topic geplaatst met een titel dat een een of andere Platkop bijna een aanrijding had veroorzaakt ergens in Duitsland. bewerkt door Knoalster
Laatste zin verwijderd, onnodig.
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Dat zal. Maar stel je voor : Ik had het in een algemeen filmpjes topic geplaatst met een titel dat een een of andere Platkop bijna een aanrijding had veroorzaakt ergens in Duitsland.

dan was jezelf een platkop....... LOL

 

maar we zijn toch allemaal niet foutloos, jij niet...ik niet.....hoe dat je het dan plaatst....zegt dat iets over jou..... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden