Gast Belinda Geplaatst 7 juni 2008 Share Geplaatst 7 juni 2008 verwacht en toch onverwacht dit te lezen, woorden schieten tekort met tranen in mn ogen.sterkte, en tot snel. walter en loontje Kan niet anders doen dan me hierbij aan te sluiten...... Heel moeilijk om het allemaal te lezen, wil je jullie dochter veel sterkte wensen met de verdere zwangerschap..... We zijn er voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jovdwal Geplaatst 7 juni 2008 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2008 weet ff niets te zeggen ria wij wensen jullie veel sterkte toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 7 juni 2008 Administrators Share Geplaatst 7 juni 2008 Heel veel sterkte voor jullie beiden, ook hier leven wij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid stille Willie 57 Geplaatst 7 juni 2008 Forumlid Share Geplaatst 7 juni 2008 Cees,Ria en familie heel veel sterkte en kracht om deze moeilijke tijd door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Kraanmachinist Geplaatst 8 juni 2008 Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2008 Cees en Ria, Belin post altijd namens ons beide maar ik wil jullie ook via deze weg heel veel sterkte wensen. Groeten Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid pinodetrucker Geplaatst 8 juni 2008 Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 juni 2008 Bedankt voor alle goede wensen en Cees heeft beloofd nog even zijn voet op de rem te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid gewoon moon Geplaatst 11 juni 2008 Forumlid Share Geplaatst 11 juni 2008 Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze tijd. En zoals ik al in de topic voor Belinda heb gezegd: Ria je bent een topper. Zoals jij Cees steun mag ook wel eens gezegd worden. Cees is aan het vechten maar jij vecht met hem mee. Ook voor jou is het zwaar. Maar ga zo door :tu:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Belinda Geplaatst 11 juni 2008 Share Geplaatst 11 juni 2008 Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze tijd. En zoals ik al in de topic voor Belinda heb gezegd: Ria je bent een topper. Zoals jij Cees steun mag ook wel eens gezegd worden. Cees is aan het vechten maar jij vecht met hem mee. Ook voor jou is het zwaar. Maar ga zo door :tu:. Ik kan niets anders dan me hierbij aansluiten want Monique heeft gelijk.... Ria= TOPPER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid rebel 54 Geplaatst 11 juni 2008 Forumlid Share Geplaatst 11 juni 2008 ook van deze kant heel veel sterkte gewenst ,ben nog niet zolang lid maar heb even alles gelezen en ik kreeg het er koud van dus vanuit lelystad stuur snel een kaartje sterkte marcel /gompie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts