[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

300 watt koffiezetapparaat


Madfool

Recommended Posts

Volgens mij hadden we het over de grenzen BINNEN de EU, en ja die zijn er alleen nog op papier. Uiteraard hebben de landen die de buitenkant vormen van de EU wel grenzen. Laad de Hongaarse grens er nu zo een zijn.......

hongarije-roemenie... binnengrens dus. back on topic: blij dat ik n goeie koffiezetter bij me heb!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooie is Dat is ook een binnen grens Met heel veel avontuur

De ambtenaren rijden haast allemaal in Mercedes of B M W rond

Huub

er is wel íets veranderd sinds jouw tijd huub! de ambtenaren in roemnie hongarije en bulgarije zijn op anticorruptiecursus in west europa geweest! vorig jaar probeerde een collega nog een probleem met zn keuingsbewijs weg te kopen. Kreeg ie een boete erbovenop wegens poging tot omkoping
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

@cor vidin-calafat (ja je mag t opzoeken) nu alweer 3 uur in de rij. Koffie?

Ik moest het inderdaad even opzoeken, maar een mooie brug trouwens..... Ik ben er zelf nooit geweest.

Tja, daar werkt het toch anders dan de grens Nederland <> België he

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik durf het bijna niet te zeggen maar......... Ik drink gewoon bij de filialen gratis koffie, geen gerommel in de cabine ook : LOL:

 

Ja vooral in Frankrijk is  dat een feest als ze  's middags de koffie van 's morgens opwarmen in de magnetron.  :stom:

 

OT  Ik heb om de zoveel tijd een nieuwe All  ride koffiezetter. Ik zet er dan zelf even een stekker aan. Nu bij mijn nieuwste aanwinst (zelfde model,300W) brand na een minuut of 2 de zekering (10A) door. Rara hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb deze nog altijd: http://www.omvormer.nu/content/senseo_~|_campeo/campeo_truck 

En een goede omvormer van 24 naar 230 volt die heb ik ook nog maar niet lang meer want er is iemand die deze gratis en voor en niks van mij krijgt, ikzelf heb er maar weinig meer aan, ik heb er nu eentje van 12 naar 230 volt vanwege het kleine campertje vandaar dat ik die Campeo/Senseo ook nog gaat gebruiken en een beetje omvormer gaat jarenlang mee, die van mij is nu ruim 10 jaar oud en een ook nog een zuivere sinus, ok het kostte wel wat toentertijd maar ik wou kwaliteit en daar is een prijs voor, maar nooit geen trammelant mee gehad en werkt nog uitstekend, alleen wel altijd op een droge/koele plaats installeren dat is eigenlijk wel een vereiste, een goede omvormer heeft een eigen koeling mocht deze te warm worden maar moet ook wel weer die warmte kwijt, vandaar die koele plaats.

Anders even dit bekijken: http://www.omvormer-omvormers.nl/contents/nl/d4_12_VOLT_---__230_VOLT__ZUIVERE_SINUS_OMVORMER.html

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om de zoveel tijd staat er op marktplaats wel een goede omvormer voor niet veel (bieden). Twee jaar terug een van 1000w (zuivere sinus) gekocht voor een paar tientjes (chauffeur ging met pensioen). 1000w, ruim voldoende voor koffie/magnetron/laptop etc. En doet het nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel even een tip nog wat aangaande die omvormer, zet deze uit zodra je deze niet meer nodig hebt, het bevorderd wel de levensduur van die apparaten, veel plezier ermee.

 

Grt. Henry.

Hoorde inderdaad al, dat de levensduur van die dingen redelijk beperkt is. Heb er gelukkig nog niet zo veel versleten (mijn eerste doet het nog steeds :ja: ), maar hoe lang gaan ze gemiddeld mee dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omvormers kunnen lang meegaan, die van mij was al ruim 10 jaar oud maar is inmiddels bij m'n kennis/vriend terecht gekomen en deze hebben afgelopen weekend in de wagen gebouwd op een koele plaats, laten we hopen dat deze nog jaren meegaat, en ja je moet ook wel een beetje mazzel hebben maar dat is met alles zo, onze eerste TV was nog geen week oud en die ontplofte toen spontaan, kan ook het toenmalige programma gelegen hebben hoor wat uitgezonden werd............. LOL

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden