[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Binnenkort 2 nieuwe vacatures bij Westdijk?


Recommended Posts

Gast transploft

Ger heeft dat gister zo mooi uitgelegd.

Je moet afwegingen maken over wat je wel en niet geloofd van wat er in de media komt. Ik weet uit eigen ervaring dat er torenhoge boetes worden uitgedeeld. Bijvoorbeeld vorig jaar van 23.000 euro bij Metz. Iedereen schreeuwde moord en brand en had daar een mening over. Weet je Dolf dat ik veel bij dat bedrijf gereden heb?

Heel misschien weet ik er iets meer vanaf dan het gemiddelde forumlid.

Nu ook met deze auto van Westdijk. Ik WEET dat het verhaal niet helemaal klopt met de nadruk op niet helemaal want ze waren fout. Zonder enige vorm van discussie.

En waarom weet ik dat Dolf? Iedereen die er vrijdag bij betrokken was ken ik persoonlijk, van de begeleider die geen begeleider was tot de 2 begeleiders die uiteindelijk het transport hebben begleid. Een van de begeleiders is zelfs een hele goede vriend van mij. En tsja, de chauffeurs, dat zijn mensen met wie ik bijna dagelijks werk.

En iedereen die mij een klein beetje kent weet hoe ik in elkaar steek en dat ik dus geen fabeltjes het net op stuur. Simpelweg omdat de waarheid altijd uitkomt.

Misschien laat ik niet altijd het achterste van mijn tong zien maar fabeltjes.... nee dolf. Dat laat ik aan anderen over.

maar Ron, hoe zit het dan wel????? Nu is er een hoop onduidelijkheid, en weer een "welles nietes" spelletje. Als jij het WEL weet, schrijf het dan ook. Dan maak je je eigen geloofwaardig, en krijg je de waardering die je graag hebben wilt........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

En dit geloof ik dus niet. Zullen ze wel warm lopen voor een Hollander of een Duitser?

 

Nee hoor, als er iemand een gevaar vormt op de weg maakt het niet uit waar hij vandaan komt.

Zo hoort het tenminste wel ja......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar Ron, hoe zit het dan wel????? Nu is er een hoop onduidelijkheid, en weer een "welles nietes" spelletje. Als jij het WEL weet, schrijf het dan ook. Dan maak je je eigen geloofwaardig, en krijg je de waardering die je graag hebben wilt........

 

 

Cor wat ken je mij slecht. Ik kan hier alleen vertellen wat ik weet. En dat heb ik hier geschreven. Toen ik ´s middags bij de auto stond en dat was rond 14.00 was hij net aangehouden. Een uur of twee later stonden er 2 begeleiders bij en was er een andere chauffeur gekomen en die was er niet om aanwijzingen te geven denk ik Cor. Ik heb die jongen zelf even gesproken. De tweede foto is bij de klant op het terrein; die is gemaakt door onze fanatieke twitteraar. Maar toen zat er naar mijn weten een andere chauffeur op. De vrachtwagen waar die mee gekomen was stond vrijdagavond nog in Amsterdam Noord.

 

Dat is wat ik weet Cor. Ik heb vrijdagavond nog een paar berichten met de chauffeur gewisseld en het enige wat die zei is dat het verhaal uit zijn verband getrokken is. Meer zei hij er niet over en ik heb er ook niet naar gevraagd.

 

Wel heeft hij zelf op fb ook gereageerd op iemand die een heel verhaal ophing.

 

Dit heeft niets met mijn geloofwaardigheid of wat dan ook te maken. Ik heb hier gezegd wat ik weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Jammer dat we dus nog steeds geen duidelijkheid hierover hebben....... Ik zeg ook niet dat je liegt Ron, het kan natuurlijk ook dat jou niet de hele waarheid is verteld, en ja, dan kan jij dat ook niet vertellen waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volg de links van roadtrain en je ziet de volgende tweets op 22 april:

- 06:29 Team Hoofdwegen: "Convoi exceptioneel, .... , tachograaffraude!"

- 06:30 Eric / Glasbak: "das een hoop schrijfwerk voor je dan"

- 06:32 Eric / Glasbak: "das ook toevallig, ik zie hem net binnenkomen hier"

- 06:41 Team Hoofdwegen: Dat is zeker toevallig, ik zal eens vragen hoe dat kan want hij moest blijven staan"

Uit de foto's kan ik niet opmaken, of de trekker op de foto's dezelfde is of niet.

Aangezien deze foto's absoluut niet om half zeven 's ochtends gemaakt kunnen zijn, vind ik het erg vreemd.

Het lijkt alsof er "live" iets gebeurde, maar dat kan dus niet waar zijn. Was dit misschien een opzetje tussen die Eric en een bevriende agent?

Als ik op twitter kijk was het rond 15:30..........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die foto op het terein van de klant is rond 16.00 uur gemaakt. Of in ieder geval na die tijd. Ik reed daar rond die tijd voorbij toen stond de auto net binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste wil ik melden dat het verhaal van Ron grotendeels klopt.

Maar hij vergeet wel een belangrijk aspect te vertellen.

De vervangende chauffeur en de begeleider zijn pas na de tweede controle gekomen.

Dit is wat ik vanmorgen gehoord heb van een collega van de Westdijkers.

Zo zie je maar weer dat onvolledige informatie een totaal verkeerd beeld op bepaalde zaken kan werpen.

En wederom klopt dit niet Dolf.

De.chauffeur van van Ganzewinkel heeft de foto gemaakt op het terrein bij de klant. Hij zegt het zelf dat ze binnen gebracht werden.

Daarna zou dus de tweede controle plaatsgevonden hebben en zou er dus een andedere chauffeur gekomen zijn.

Als je goed op de foto kijkt zie je bij het hek een bevoegd begeleider staan. Hoe im dat weet, dat is een vriend van mij (kijk maar op mijn fb) Dus die was er dus al toen de foto gemaakt werd.

Waarschijnlijk heeft de westdijk collega hetzelfde stukje gelezen als wij allemaal hier en heeft ook hij dus niet de volledige informatie net als wij allemaal hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wederom wil ik wel even kwijt dat ik hier niets probeer recht te zetten. Ze hebben een risico genomen en dat is verkeerd uitgepakt, jammer.

Gewoon betalen en niet huilen.

Maar het verhaal klopt niet. Ook jou verhaal niet Dolf. En ik weet ook niet zeker wat er gebeurd is al zou ik de chauffeur kunnen bellen om het te vragen wat ik niet doe omdat ik dat gewoon niet nodig vind.

Ik kan alleen zeggen wat ik zelf gezien heb. En dat klopt niet met wat er in de media staat. En dat heeft dus niets met recht praten te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enig wat ik mijnzou kunnen voorstellen is dat ze niet verder mochten maar dat ze toch zijn gaan rijden. Met een andere chauffeur en de 2 voorgeschreven begeleiders. Want er waren 2 begeleiders bij toen het transport naar de klant reed.

Maar gezien de plek waar de auto tijdens de controle stond lijkt me het niet logisch dat ze op die plak aan de "ketting" gelegd waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb ff op die tweets gekeken van die glasbak , hoe het werkelijk zit in dit geval van Westdijk laat ik ook in het midden , ben zelf van het caliber van niet moeilijk doen , maar die glasbak vind ik toch wel een vies eng mannetje , is zo'n type die erg op aandacht gesteld is en dikke vriendjes met de politie is , je weet wel , er gebeurd iets en gelijk de pers inlichten , zo'n scanner typje , hij zou een peuter die met zijn driewieler op stoep fietst nog aangeven bij de politie , mag ja niet gefietst worden op de stoep , denk ook dat ie collega's bij lapt bij de baas om een wit voetje te halen enz , eng mannetje , dan mag je uitdrukkingen van NSBer niet gebruiken , doe ik ook niet , maar een verzetstrijder wordt die nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch onderschat jij het ook Bart. Direct of indirect hebben we de vonden nodig. Al is het maar voor een goede CAO

Cor, hier heb je een goed punt. Voor een betere cao, daar zijn de bonden voor. Niet voor langdurige en onzinnigege dure rechtszaken waarvan van te voren al vast staat dat ze die nooit kunnen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die waren een mooi stukje van huis dan. Bahrein rijd je niet zomaar af in een paar dagen.

 

Ikzelf zou er wel voor warmlopen om zo'n chauffeur eens te spreken te krijgen...

 

 

(hoe weet je trouwwens dat ze 90 reden opa? En sneden ze soms een klein hoekje af om uit te voegen, of kwamen ze echt gewoon op een normaal recht stuk snelweg over de vluchtstrook er voorbij? Raar verhaal. Volgens mij heb je gedroomd...)

Gewoon op de A 58 net voorbij de afslag Bavel. ik zag hem in de spiegel komen , en hop naar rechts , ik kon zelf niet naar links i.v.m. het overige verkeer .! Ik reed zelf 83 hij kwam vol gas voorbij. Dan ga ik niet liggen klooien om 'n foto te maken het was zo al gevaarlijk genoeg !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch he... Ik denk niet dat een begrenzer verplicht is in het Midden Oosten. Dus dat hij 'volgas' ging is maar een aanname van jou.

Komt bij dat wanneer je wekenlang onderweg bent, op een reisje van Bahrein naar Europa, dat je volgens mij nooit zoveel haast kan hebbben dat je een autochtoon gaat inhalen. Zulke gasten kijken eerder liever de kat uit de boom.

En als laatste heb ik in Europa nog nooit een auto gezien afkomstig uit Bahrein. Maar dat zegt misschien meer over mijzelf...

De landenaanduiding bih of zoiets heb ik al vaker gezien en heb het ook al eens opgezocht. Volgens mij kwam het van de balkan...

Bosnie herzegovina als ik het goed schrijf. Dus er zat geen arabier met zelfmoordneigingen op de bok LOL

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En toch he... Ik denk niet dat een begrenzer verplicht is in het Midden Oosten. Dus dat hij 'volgas' ging is maar een aanname van jou.

 

Komt bij dat wanneer je wekenlang onderweg bent, op een reisje van Bahrein naar Europa, dat je volgens mij nooit zoveel haast kan hebbben dat je een autochtoon gaat inhalen. Zulke gasten kijken eerder liever de kat uit de boom.

 

En als laatste heb ik in Europa nog nooit een auto gezien afkomstig uit Bahrein. Maar dat zegt misschien meer over mijzelf...

Nu weet ik het niet

 

Maar vroeger wel Was er een bij die rijden 2 x per jaar naar Nederland Voor de rest was die thuis Meer had die niet nodig

 

Heel veel melk poeder is er heen gegaan

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar bij de meet&greet van glasbak met politie hebben ze het kenteken van galbak toch maar even weggehaald. medewerker van westdijk op chauffeursforum, dat is shompie? je moet dus opletten wat je hier schrijft, want daar kun je achteraf nog op teruggepakt worden.

 

is er ook link naar die facebookpagina waar men het over heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar bij de meet&greet van glasbak met politie hebben ze het kenteken van galbak toch maar even weggehaald. medewerker van westdijk op chauffeursforum, dat is shompie? je moet dus opletten wat je hier schrijft, want daar kun je achteraf nog op teruggepakt worden.

is er ook link naar die facebookpagina waar men het over heeft?

Dat bericht is al weg gehaald daar het Wat uit de hand liep

En sommige mensen glasbak

Graag in De shredder hadden gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn benieuwen wie die medewerker van westdijk is :angel:

Ja mij ook. Er word weer van alles geschreven wat op fabeltjes berust. Ik begin de sociale media steeds leuker te vinden.

Maar toch wel leuk dat iedereen nu mee kan genieten van de onzin die er tot nu toe 9ver geschreven is LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden