[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ILT intensiveert controles


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Voor een ieder die met dit werk is behept, let even op dan, het artikel leest men hier, bron TTM:

http://www.ttm.nl/nieuws/ilt-intensiveert-controles/80649/

 

En ook deze is heel actueel, lijkt NL wel waar ze die weeglussen ook hebben die af en toe niet correct werken maar in Duitsland schijnt het nog erger te zijn met de betrouwbaarheid van die weeglussen, bron TTM:

http://www.ttm.nl/nieuws/aslastcontrole-duitsland-schiet-ernstig-tekort/80625/

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit dat met die invasie van die kleine huifwagens met pools en roemeens kentekens.

Hebben dienallemaal een laadvermogen van minder dan 500 kg? Die bedrijven bezorgen de groupage transporteurs slapeloze nachten lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Hoe zit dat met die invasie van die kleine huifwagens met pools en roemeens kentekens.

Hebben dienallemaal een laadvermogen van minder dan 500 kg? Die bedrijven bezorgen de groupage transporteurs slapeloze nachten lijkt me.

Shompie,

als " dienallemaal"  slapeloze nachten bezorgen, wordt het tijd dat  kwaliteit van de groupage transporteurs weer belangrijk wordt.

Zolang kwaliteit niet belangrijk is gaat het domweg om het geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shompie,

als " dienallemaal"  slapeloze nachten bezorgen, wordt het tijd dat  kwaliteit van de groupage transporteurs weer belangrijk wordt.

Zolang kwaliteit niet belangrijk is gaat het domweg om het geld.

Sorryadviesalmelo te grote vingers voor een te klein toetsenbord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Shompie de bedrijven met huifwagentjes op Pools Roemeens en Bulgaars kenteken lachen zich een bult over ILT. Het gaat weer ten koste van de Nederlandse bedrijfjes  die voor een appel en een ei de op internet gekochte goederen wegbrengen en zich het schompes werken om een beetje inkomen te creeren, dat gat kan dan weer ingevuld worden door nog meer Poolse en andere huifwagentjes ingevuld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Hoe zit dat met die invasie van die kleine huifwagens met pools en roemeens kentekens.

Hebben dienallemaal een laadvermogen van minder dan 500 kg? Die bedrijven bezorgen de groupage transporteurs slapeloze nachten lijkt me.

als ze gewoon allemaal een transport vergunning hebben, is daar niets mis mee lijkt mij, toch?

zonder transport staat alles stil........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dokus en shompie, gaan jullie nu in elk topic tegen elkaar lopen ouwe hoeren? Gewoon even een brutale vraag van mijn kant??

Ik zal altijd bliven reageren ja als iemand iets over mij te zeggen heeft. En Dolf heeft blijkbaar veel wat hij aan mij kwijt wil dus blijf ik reageren ja.

Op het moment dat Dolf niets meer over mij te vertellen heeft zal ik dus ook stoppen met reageren.

Als je het niet znapt koet je even terug lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit dat eigenlijk met die kleine huifwagentjes, in Nederland zijn die vergunning plichtig vanaf laadvermogen boven de 500kg, die buitenlanders volgens mij pas boven de 3500kg.

Of heb ik dat verkeerd?

Lijkt me heel apart maar was wel een deel van mijn vraag. Ze vallen overal buiten maar zijn volgens mij wel vergunningsplichtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie vraagt het aan IL&T? Ik voorzie weer een bron van inkomsten om het begrotingstekort creatief te dichten.

Voor degene die de witte platen graag ziet verdwijnen kan het een mooie stok zijn.

Ik denk dat de bedrijven die werkzaam zijn in het stukgoed en die vaak nog hun chauffeurs redelijk kunnen betalen niet blij zijn met deze ontwikkeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Doel van de wet Wegvervoer goederen, welke sinds 1 mei 2009 van kracht is, is vermindering van de regels voor het wegvervoer én gelijke concurrentievoorwaarden voor alle vervoerders in de EU. Internationaal wordt dit een Level Playing Field genoemd. Nederlandse vervoerders moeten onder dezelfde voorwaarden kunnen werken als hun Europese concurrenten...

 

.. lees ik in mijn Verjo boek op blz. 59 ;)

 

Juist..

 

Dus de PL Huifkarren zullen dus wel een gewaarmerkt kopie van de communautaire vergunning bij zich hebben... :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden