[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Welke uitrusting Internationale chauffeur


jeroen1987

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Omdat ik binnenkort als (Inter)-nationaal chauffeur aan de slag ga heb ik een lijstje gemaakt met spullen welke ik mee wil nemen onderweg.

Misschien vergeet ik nog wat belangrijke spullen en kunnen jullie mij daar op wijzen?

ik had bedacht een grote sporttas mee te nemen waar schone/reserve:

-Broeken

-Shirts

-Vestjes

-Sokken

-ondergoed

-reserve klompen

-werkschoenen

-Toilettas

-toilet spullen

-Slippers

-Vuilniszakken

-handdoeken

-wc rol

-keukenrol

-tissues

-poppy luchtverfrisser

-houdbare kant en klaar maaltijd (voor nood)

-Norrit, paracetamol

En een wat kleinere sporttas voor de dagelijkse benodigdheden:

-Tomtom trucker 6000

-klembord voor papieren

-duo verloop 12V met usb punten

-oplader telefoon

-eten voor de dag

In de vrachtwagen is een koelkastje en magnetron met omvormer aanwezig!

ik wil voor noodgevallen een senseo apparaat meenemen aan boord. En 5 liter schoon water.

Zijn er nog spullen welke ik niet opgenoemd heb? En toch eigenlijk onmisbaar zijn voor de lange ritten?

bewerkt door jeroen1987
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast shompie

Wij als lzv elitekorps  :D  hebben ook een groepsapp.Is verrekte makkelijk voor de serieuze aangelegenheden en bijzonder goed om je humeur op peil te houden  :ja:

 

Heeft de topicstarter ruimte voor een fiets? Zoja zou je die mee kunnen nemen zodat je ook nog aan de conditie kan werken en van de omgeving genieten.

Een klapstoel/tuinstoel is ook wel handig. Kun je als je geen zin heb om te fietsen op een mooie zonnige avond lekker luieren en een boek lezen.Een loungeset geniet de voorkeur maar is zo lastig meenemen.

Dan kan ik natuurlijk wel beginnen over een goed kooktoestel, pannen en een grote koelkast maar dan ga je te veel op een oostblokker lijken.

Ik ga het trouwens van het weekend wel allemaal weer bij elkaar zoeken LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan kan ik natuurlijk wel beginnen over een goed kooktoestel, pannen en een grote koelkast maar dan ga je te veel op een oostblokker lijken.

Eigenlijk is het net alsof je aan het kamperen bent... Komt dat even goed uit, ik heb vorig jaar de caravan verkocht, maar de gehele uitrusting heb ik nog in de schuur staan!

Misschien alleen nog een luifel voor aan de trailer bestellen, en dan schotel opzetten voor de tv en de BBQ aan... Genieten maar haha

bewerkt door jeroen1987
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

voor hoelang deze keer weer LOL LOL dacht dat je dat afwisseldt zo leuk vond zmz en ik zou als chauffeur bij dat bedrijf niet blij zijn als er 1 kom die 3 x zo veelbging verdienen

Nal, je bent verkkerd geinformeerd. Maar 3 keer? Ik verdien nog veel meer, maar het is een beetje als met een loondienst chauffeur. Ik verdien het wel maar ... LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan kan ik natuurlijk wel beginnen over een goed kooktoestel, pannen en een grote koelkast maar dan ga je te veel op een oostblokker lijken.

Als mensen het leuk vinden om te koken zie ik echt het probleem niet. Vaak is het nog lekkerder ook als dat je in een restaurant gaat zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

Als mensen het leuk vinden om te koken zie ik echt het probleem niet. Vaak is het nog lekkerder ook als dat je in een restaurant gaat zitten.

Toen ik vast op een auto bij Westdijk reed zat ik bijna nooit in een restaurant en kookte ik vaak zelf. Omdatnik dat deed werd ik vaak weggehoond en vergeleken met een oostblokker. Vandaar mijn opmerking ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Gaat Jeroen nou nog een keer rijden?

:nee:

Bij het inhijsen van een gehele overlevingskit/campinguitrusting is ie achterover gekiepert en ligt nu met een gebroken poot thuis op de bank de truckstar te lezen.... LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

Dan moet je toch wel verrekes goed kunnen koken. :D  :D  :D

A degene maar eens vragen die ooit bij me gegeten hebben. En nee, bij mij kreeg je geen vette patat of opgebakken aardappelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Toen ik vast op een auto bij Westdijk reed zat ik bijna nooit in een restaurant en kookte ik vaak zelf. Omdatnik dat deed werd ik vaak weggehoond en vergeleken met een oostblokker. Vandaar mijn opmerking ;)

Wij hebben thuis zo'n airfryer XL staa

n, daar kan je complete maaltijden mee klaar maken... Ideaal voor op de wagen dus!!!

Alleen houd iets me tegen denk ik....... m'n vrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

Wij hebben thuis zo'n airfryer XL staa

n, daar kan je complete maaltijden mee klaar maken... Ideaal voor op de wagen dus!!!

Alleen houd iets me tegen denk ik....... m'n vrouw

Heeft die wat te vertellen dan LOL

Je moet haar gewoon ff in haar oor fluisteren dat je met het geld wat je overhoud wel een weekje extra naar de zon kan.

En geloof me, dat slappe geouwehoer aan de grote tafel ben je na een week ook zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Heeft die wat te vertellen dan LOL

Je moet haar gewoon ff in haar oor fluisteren dat je met het geld wat je overhoud wel een weekje extra naar de zon kan.

En geloof me, dat slappe geouwehoer aan de grote tafel ben je na een week ook zat.

 

Wat doe je hier nog dan  :wijn:  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast transploft

A degene maar eens vragen die ooit bij me gegeten hebben. En nee, bij mij kreeg je geen vette patat of opgebakken aardappelen...

jammer, daar ben ik nou net zo gek op haha. Heerlijk als je lekker onderweg kan kokkerellen. Probleem is vaak toch het weer, want koken in de cabine is killing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

jammer, daar ben ik nou net zo gek op haha. Heerlijk als je lekker onderweg kan kokkerellen. Probleem is vaak toch het weer, want koken in de cabine is killing

Buiten soep opwarmen in de ping en koffie zetten word en werd er bij mij in de auto niet met vuur gespeeld LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Misschien alleen nog een luifel voor aan de trailer bestellen, en dan schotel opzetten voor de tv en de BBQ aan... Genieten maar haha

Een luifel? Mocht je met een schuifzeilentrailer rijden dan heb je toch al een hele grote luifel? Je moet alleen een paar tentstokken regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wij hebben thuis zo'n airfryer XL staa

n, daar kan je complete maaltijden mee klaar maken... Ideaal voor op de wagen dus!!!

Alleen houd iets me tegen denk ik....... m'n vrouw

 

Hebben wij ook al jaren,ideaal.

Maar dat ding heeft een vermogen van1400 watt,dan heb je nogal en omvormertje nodig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hebben wij ook al jaren,ideaal.

Maar dat ding heeft een vermogen van1400 watt,dan heb je nogal en omvormertje nodig denk ik.

Dat moet inderdaad een vrij stevige omvormer zijn ja, geen idee wat er bij DAF vanuit de fabriek word ingebouwd als de wagen voorzien is van koelkast en magnetron?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden