[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Provincieflag in adrbordhouder


Grunneger

Vraag

  • Forumlid

Weet iemand waar ik een sticker voor een adr bord kan krijgen? Heb bij verschillende bedrijven gekeken, maar kan ze nergens kant en klaar vinden, en ontwerpen is natuurlijk stinkend duur. Spuiten kan, maar de Groningse flag is daar te moeilijk voor (voor mij dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Vraag @knoalster die heeft er 1.

 

Stond ook 1 op marktplaats die maakt die stickers. En anders de lokale stickerboer ff vragen denk dat het wel meevalt wat het kost

 

 

edit:

 

 

 

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/24612-adr-plaat-met-provincie-sticker/

bewerkt door Schots en Scheef
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb de mijne hier laten maken:

 

http://www.drsticker.nl/

 

In mijn geval uiteraard met de Limburgse vlag. Zit er nu 4 jaar op, en ziet nog steeds uit als nieuw.

 

Op internet kun je vele afbeeldingen vinden van de vlag van jouw keuze. Neem het grootste pixelformaat voor het scherpste resultaat. Beetje passend maken en klaar is Kees. Kies wel voor de gelamineerde versie omdat deze beter bestand is tegen weersinvloeden. Kosten rond de € 28,=.

 

Succes :ok:

bewerkt door Limboman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zou je als groninger niet beter een sticker met de Drentse vlag kunnen hebben, zodat mensen je nog een beetje respecteren... :D  :D  En niet gelijk een vertaal programma op zoeken als je uit de truck stapt bij de portier... LOL  :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden