Spring naar bijdragen

verbannen


Gast rik bos

Recommended Posts

Gast rik bos

Hallo hier ben ik weer. ik hoop niet dat jullie mij gemist hebben, maar de mensen achter deze site vonden het blijkbaar nodig om mij te verbannen.

dit omdat er een discussie was. en inderdaad deze ging er heftig aan toe. wat mij wel opgevallen is dat er blijkbaar leden zijn die wel alles mogen schrijven zoals Schompie en dat deze dan niet verbannen word. ik ga niet huilen en vraag niet om iemand te verbannen maar eerlijkheid vind ik wel op zijn plaats.

dan nog de manier waarop dit is gegaan verdiend geen schoonheid ik ben zonder opgeven van rede en of waarschuwing er af geknald. ik had op zijn minst wel even een bericht verwacht van jij bent voor de komende maand verbannen. ik vind het stinken naar vriendjes politiek

  • Like 2
Link naar opmerking
Gast rik bos

ook dat vind ik dus oneerlijk je word zomaar verbannen zonder het bekend te maken.

en ook kon ik mij nier verweren of om uitleg te vragen.

maar je heb mij toch niet zo erg gemist he

Link naar opmerking
Gast rik bos

dat klopt daarom doe ik het maar zelf even dan kun je er rekening mee houden dat ik er weer ben. :D  :D

ik mag nu wel uitkijken anders heb ik zo weer een maand verbanning aan de broek. :zegtniets:  :zegtniets:

maar ook ik ben niet heilig :angel:  :angel:

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast transploft

Ik denk persoonlijk dat de terugkoppeling in dit soort zaken ook beter kan.

Zo zag ik dat van de week er "iets" in een van mijn berichten was aangepast door "marotrans". Vraag mij niet wat er veranderd/aangepast is???

Ik zag alleen dat er onder mijn bericht de tekst stond, "aangepast door marotrans".

Persoonlijk zou ik ook willen weten wat er verkeerd was, of wat ik verkeerd gedaan heb. Was het als weer vergeten eigenlijk om het te vragen, het is dat jij er nu over begint........

Link naar opmerking
  • Forumlid

In een land als Turkije kun je zoiets verwachten

 

 

Maar in een vrij land als Nederland Dat zoiets nog moet Vaak nog erger als kinderen

 

Moet je is kijken hoe ze elkaar vaak de huid volschelden En je moet is kijken wat voor scheld woorden er voorbij komen  

 

Huub

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

ook dat vind ik dus oneerlijk je word zomaar verbannen zonder het bekend te maken.

en ook kon ik mij nier verweren of om uitleg te vragen.

Ik heb jou die ban gegeven, Rik.

Ook moet jij daar een verklaring van hebben gehad, die geven wij (de admins) namelijk bij het uitdelen van een strafmaatregel. Wordt dus gelijktijdig met het aan jou bekend maken van de ban mee gezonden.

Maar als je nog een uitleg wil hebben kan dat.

Dat het er fel aan toe ging was niet de oorzaak van jouw verbanning voor een maand.

JIJ hebt de ban gekregen omdat JIJ een PB hier op het forum publiceertde. En tegelijkertijd daar bij bekend maakte dat met ALLE overige PB's (in dit geval van Shompie) ook zou plaatsen op het forum.

Als er iets NIET geaccepteerd wordt op dit forum is het openbaar maken van een Persoonlijk Bericht. Het heet niet voor niets PERSOONLIJK. Mocht er echter dingen geschreven worden in zo'n bericht die (volgens jou) niet door de beugel kunnen dan zou je dit kunnen mededelen aan de forumleiding en dan kan die beoordelen of er maatregelen genomen moeten worden.

Maar je gaat zelf geen PB's plaatsen, zeker niet zonder toestemming van de afzender.

Normaal hesproken staat er een permanente ban op het openbaar maken van PERSOONLIJKE BERICHTEN. Mocht jij ooit een dergelijke actie wederom uithalen, dan zal dit ook daadwerkelijk gaan gebeuren voor jou.

  • Like 8
Link naar opmerking
  • Administrators

Het meedoen op dit (en andere fora) is mijn weten nog steeds vrijwillig.

Door het meedoen, stem je in met de geldende forumvoorwaarden, staan je die niet aan...... :bey:

Maar Rik, ook shompie is wel eens verplicht een maandje weg geweest, tis echt niet zo dat hij geen billenkoek krijgt...

Van de andere kant...Huub mag wel doorraaskallen..... LOL

En wat let je om een en ander middels een PB'tje naar het forumbeheer, te bebabbelen?

Al die vete's onderling en naar het beheer toe is voor de andere leden niet altijd even spannend!

 

Maar leuk dat je terug bent, je had meestal wel wat argumenten voor en tegen.....

(en schuwde het niet om net als shompie deze te plaatsen....)

  • Like 3
Link naar opmerking
  • Administrators

Ik denk persoonlijk dat de terugkoppeling in dit soort zaken ook beter kan.

Zo zag ik dat van de week er "iets" in een van mijn berichten was aangepast door "marotrans". Vraag mij niet wat er veranderd/aangepast is???

Ik zag alleen dat er onder mijn bericht de tekst stond, "aangepast door marotrans".

Persoonlijk zou ik ook willen weten wat er verkeerd was, of wat ik verkeerd gedaan heb. Was het als weer vergeten eigenlijk om het te vragen, het is dat jij er nu over begint........

Vrij simpel Cor: 

Jouw eerste opmerking is niet onterecht, daar mogen we eens naar kijken inderdaad.

 

Dat verhaal aanpassing: van de week zat ik op de telefoon te prutsen en dat werkt niet echt overzichtelijk vergeleken met 'n PC. Ik was bezig om de nog steeds door velen onterecht gebruikte, ellenlange quotes van het bericht er meteen boven te verwijderen en kwam bij een posting van jou een (naar mijn mening) storende schrijffout tegen, Die pak ik dan meteen even mee als het de leesbaarheid bevordert.

Omdat jijzelf ook dat bericht aangepast had, zoals veel van je postings, staat die regel er al en verandert het systeem automatisch de naam in die van de laatste aanpasser. In dit geval was ik dat, niet meer en niet minder.

 

Zowel voor het onnodig quoten (forumregel) als voor een klein tikfoutje vind ik het niet nodig om daar PB's over te sturen vanaf een telefoon onderweg.

Maarten 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik heb jou die ban gegeven, Rik.

Ook moet jij daar een verklaring van hebben gehad, die geven wij (de admins) namelijk bij het uitdelen van een strafmaatregel. Wordt dus gelijktijdig met het aan jou bekend maken van de ban mee gezonden.

Maar als je nog een uitleg wil hebben kan dat.

Dat het er fel aan toe ging was niet de oorzaak van jouw verbanning voor een maand.

JIJ hebt de ban gekregen omdat JIJ een PB hier op het forum publiceertde. En tegelijkertijd daar bij bekend maakte dat met ALLE overige PB's (in dit geval van Shompie) ook zou plaatsen op het forum.

Als er iets NIET geaccepteerd wordt op dit forum is het openbaar maken van een Persoonlijk Bericht. Het heet niet voor niets PERSOONLIJK. Mocht er echter dingen geschreven worden in zo'n bericht die (volgens jou) niet door de beugel kunnen dan zou je dit kunnen mededelen aan de forumleiding en dan kan die beoordelen of er maatregelen genomen moeten worden.

Maar je gaat zelf geen PB's plaatsen, zeker niet zonder toestemming van de afzender.

Normaal hesproken staat er een permanente ban op het openbaar maken van PERSOONLIJKE BERICHTEN. Mocht jij ooit een dergelijke actie wederom uithalen, dan zal dit ook daadwerkelijk gaan gebeuren voor jou.

Vrij simpel Cor:

Jouw eerste opmerking is niet onterecht, daar mogen we eens naar kijken inderdaad.

Dat verhaal aanpassing: van de week zat ik op de telefoon te prutsen en dat werkt niet echt overzichtelijk vergeleken met 'n PC. Ik was bezig om de nog steeds door velen onterecht gebruikte, ellenlange quotes van het bericht er meteen boven te verwijderen en kwam bij een posting van jou een (naar mijn mening) storende schrijffout tegen, Die pak ik dan meteen even mee als het de leesbaarheid bevordert.

Omdat jijzelf ook al dat bericht aangepast had, zoals veel van je postings, staat die regel er al en verandert het systeem automatisch de naam in die van de laatste aanpasser. In dit geval was ik dat, niet meer en niet minder.

Zowel voor het onnodig quoten (forumregel) als voor een klein tikfoutje vind ik het niet nodig om daar PB's over te sturen vanaf een telefoon onderweg.

Maarten

Welk????Watte????8583-1970-1303111320-hoorapparaat.jpg

Ik heb er eerder al eens een topic aan gewaagd. Mega-irritant wanneer iemand hele lappen tekst 'quote'.

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/31783-quoten/

Eens.

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast transploft

@Marotrans

Ahh, duidelijk Maarten, dank voor de uitleg. Ik kon mij al niet voorstellen dat ik iemand beledigd had. Ik probeer juist iedereen op een nette manier te beantwoorden.

En typen op zo'n klein beeldschermpje blijft lastig, het zelfde met een qoute inkorten, en die klote "automatische invullen" van die moderne apparaten. Het blijft lastig, maar probeer fouten toch steeds te herstellen.

Dank voor je uitleg

bewerkt door transploft
  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
Normaal hesproken staat er een permanente ban op het openbaar maken van PERSOONLIJKE BERICHTEN. Mocht jij ooit een dergelijke actie wederom uithalen, dan zal dit ook daadwerkelijk gaan gebeuren voor jou.        

 

   

Er zijn erbij, welke voor minder zijn gesneuveld, in de strijd. En dan nog mensen welke zich aan anderen irriteren, = onbegrijpelijk.

Link naar opmerking
  • Forumlid

En typen op zo'n klein beeldschermpje blijft lastig, het zelfde met een qoute inkorten, en die klote "automatische invullen" van die moderne apparaten.

Dat is echt lastig. Maar om de diverse moderatie opties te doen zoals op een pc of laptop is nog lastiger. En dan blijft het er vaak bij om het alsnog later thuis te doen.

Autocorrectie of tekstvoorspelling kan je bij de meeste toestellen uitschakelen bij de toetsenbord instellingen.

Link naar opmerking
Gast transploft

Autocorrectie of tekstvoorspelling kan je bij de meeste toestellen uitschakelen bij de toetsenbord instellingen.

Klopt helemaal, maar omdat ik blijkbaar nogal te dikke vingers heb voor die kleine toetsjes, wordt het dan helemaal een abakadabra voor anderen. Ik merk dat die automatische invulling wel heel prettig is, maar inderdaad ook niet altijd even goed werkt.

Toch maar wat vaker proberen terug te lezen, alvorens te plaatsen :angel:  :angel:

Link naar opmerking
Gast transploft

Dat auto invullen kun je uitzetten. Dat is het eerste wat ik doe met een nieuwe telefoon

Klopt, maar mijn ervaring is dan dat ik dan nog meer fouten tegen kom, door dat ik dan bijvoorbeeld 2 toetsen ter gelijk ingedrukt hebt met die dikke kluiven van mij.

En ik kan helaas alleen maar met 2 vingers typen op een laptop, en op de telefoon alleen maar met 1 vinger (en nog gaat het regelmatig fout :stom:  :stom:  :stom: )

Nog nooit een type cursus of überhaupt een computer cursus gehad. Tja, een (bijna)  ongeschoolde chauffeur he :cool: )

Dus toch maar aan laten lijkt mij verstandiger........ (en eerst nalezen alvorens te plaatsen)

  • Like 2
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden