[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

A1 Muiderberg


Marotrans

Vraag

  • Administrators

Vrijdag 6 mei vanaf 20.00 uur tot zaterdag 7 mei 12.00 uur (is de planning tenminste ;) ) gaat de A1 in beide richtingen geheel dicht.

In de wijde omgeving gaan ook de secundaire wegen op slot voor niet-bewoners...

 

Hier staat alles: http://www.rtvnh.nl/nieuws/184543/Morgen%20wordt%20de%20spoorbrug%20over%20de%20A1%20geplaatst:%20de%20belangrijkste%20afsluitingen%20op%20een%20rij

 

Bron: RTV Noord Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dat wordt een mega klus om die enorme brug heelhuids over te brengen. Kom daar regelmatig langs (wie niet?) en van begin af zien opbouwen...

 

Als ik er aan denk ga ik zeker de beloofde livestream volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zeker interssant om te volgen.

Komt ie op de plaats als de oude spoorbrug?

@"Reindert": wanneer zouden ze het dan moeten doen, volgens jou? Welk tijdstip is geschikter om 1 van de drukste wegen van Nederland dicht te gooien?

En dan bedoel ik een beter geschikt tijdstip als de eerste nacht van het weekend waarin een groot deel van Nederland vacantie heeft? Dus met uitloop van 36 uur voor dat de dagelijkse gekte weer los barst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dat wordt een mega klus om die enorme brug heelhuids over te brengen. Kom daar regelmatig langs (wie niet?) en van begin af zien opbouwen...

 

Als ik er aan denk ga ik zeker de beloofde livestream volgen.

 

Kan me niet voorstellen dat die grote boogbrug al aan de beurt is, daar lijkt me het tijdslot ook te klein voor. Ik vermoed dat er een betonnen brug(deel) wordt geplaatst ten westen van het spoor. De helft over de rijbaan richting Amsterdam ligt er al, dus zou nu de helft die over de rijbaan richting Amersfoort komt moeten volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Ik snap het wel, maar het blijft vervelend, kun je weer omrijden met je truck.

Je wilde toch zo rijden , daar ben je toch chauffeur voor geworden

En nou mag je een klein stukkie omrijden , en dan is Leiden in last   :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Kan me niet voorstellen dat die grote boogbrug al aan de beurt is, daar lijkt me het tijdslot ook te klein voor. Ik vermoed dat er een betonnen brug(deel) wordt geplaatst ten westen van het spoor. De helft over de rijbaan richting Amsterdam ligt er al, dus zou nu de helft die over de rijbaan richting Amersfoort komt moeten volgen.

Is wel de boogbrug. Deze wordt naast de oude gemanoeuvreerd. De fundering is daar al gemaakt. Volgende stap is de oude slopen en de nieuwe op zijn plaats schuiven.

Zie link in eerste bericht!

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Is wel de boogbrug. Deze wordt naast de oude gemanoeuvreerd. De fundering is daar al gemaakt. Volgende stap is de oude slopen en de nieuwe op zijn plaats schuiven.

Zie link in eerste bericht!

 

OK, dat is een hele klus... Dank je voor de verbetering! (Had de link nog niet bekeken en schaam me diep... :stom: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^

 

Blijven zei nu aan de gang, met dit gedeksel. :eek:  Poosje terug ook heel stuk A12 dicht. Zodra het seizoen start, gooit dat stuk verdriet RWS, temet alles dicht.

 Je hebt daar niks te klagen over reindert,ze hebben de hele brug naast deweg en de spoorlijn gebouwd,gedurende een hele hoopdagen.

"nu"sluiten ze even de weg en het spoor af en maandag kunnen we er weer gewoon langs alsof er niks aan de hand is geweest.

Ben maar blij dat deze brug niet op locatie in elkaar gezet is,met alle wegomleggingen en versmallingen vandien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^  mooi belabberde chauffeur van die brug

zit al 10 min te kiekn en ding zit geen beweging in :D :D  als ik dat zo doe op mn werk mag ik met playmobiel

gaan sturen LOL LOL :cool::wijn:

maar wel een stukkie vakmanschap :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Las in de tekst dat de aandrijving van die ruim 900 wielen in totaal 5000 pk bedraagt. Ten opzichte van het gewicht is dat relatief niet al te veel.. stond erbij. 

Echter, het verrijden hoeft niet snel te gaan.. dus dan zou het wel uit kunnen... die paardenkracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden