Spring naar bijdragen

Persoonlijke vete's


Recommended Posts

Da's jammer. Nu net iemand die nog wel eens nuttige bijdragen leverde.

 

In ieder geval had hij/zij een heel andere mening (ten opzichte van mij tenminste) en dat doet een discussie leven. Maar als er dan op vragen geen antwoorden meer komen, vind ik dat ook heel jammer...

 

Heel erg ongepast Maarten, dat uitroepteken erachter. Hiermee geef je wel heel duidelijk aan dat je de voorkeur geeft aan labiele veelposters versus mensen met inhoud.

 

Spijkers, laag water?

 

Ik niet hoor Cor. Allleen zijn al mijn berichten uit gemakszucht maar verwijderd. Ik blijf voorlopig nog gezellig meedoen!

 

Ja, gezellig zou heel mooi zijn!

Link naar opmerking
  • Forumlid

^^

 

En als ik nu admin was had ik na dit betoog een slot op dit topic gemikt.

 

hoop niet dat jij admin wordt, want als jij overal een slot op doet kun je beter geen forum beginnen. of jij ziet de betekenis van het woord forum anders als ik.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

hoop niet dat jij admin wordt, want als jij overal een slot op doet kun je beter geen forum beginnen. of jij ziet de betekenis van het woord forum anders als ik.

Nou.... Soms...... Is een slot de oplossing.

Maar ja iedereen weet het beter en moet zijn commentaar ventileren. Ook al is de vraag al opgelost in posting 3 gaan ze nog ff door tot 100 postings. Als een vraag beantwoord is, is het klaar toch ???

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden