[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Restaurant.


kiepenboer

Vraag

  • Forumlid

Ben op zoek naar een plek om  te eten, globaal tussen Veendam en Nieuweschans.
Zijn er toevallig ook nog ergens mogelijkheden op dat stuk om met de DKV een kaartje voor de maut te kopen, aangezien ik met een huurtrekker op pad ga en daar zit geen mautkast in :confused: 

Tis pas voor dinsdagavond, maar heb geen slimme telefoon ( jaja ik weet het, ik ben ouderwets)  dus  alleen internet hiero thuis.

Bvd voor de info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik weet niet of het nog kan, maar eerder had je Huize Bareveld, da's vlak voor Veendam. Verder zou ik het ook niet weten. Misschien binnendoor via Pekela, dat daar nog een restaurant zit.

 

Volgens mij kun je bij de Shell bij Scheemda wel een mautkaartje halen en misschien ook nog wel bij de Texaco op de grens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet niet of het nog kan, maar eerder had je Huize Bareveld, da's vlak voor Veendam.

Tankcleaning Zuidbroek

Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk

Allebei goeie tentjes

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Voor Huize Bareveld zou ik trouwens wel afslag Eexterveen nemen, tenzij je graag spoorwegviaductjes sloopt.

Het is wel duidelijk dat je nog weer veel moet bij leren. :D

Het spoorviaductje in Bareveld is nu royaal op hoogte. Alleen 's morgens is het verboden voor vrachtverkeer om vanaf Huize Bareveld langs het kanaal richting Wildervank (en dus N 33) te rijden. Dus dan ben je verplicht om de oprit bij Eexterveen te nemen, ook al wil je naar Veendam. Scheelt je zo 10 minuten rijtijd.

In/bij Oude Pekela zit ook nog een truckstopje. Is bij een John Deere dealer op het terrein. Ding zit boven de kantoren van het bedrijf. Parkeerruimte genoeg.

Bij de pomp langs de A7 thv Scheemda staat een maut terminal. En bij de pomp net voor de grens ook. Of je daar met DKV kan betalen weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Oke, bedankt en hier kan ik wel weer wat mee.

Trouwens dat van DKV is overbodig, want bij elke maut terminal kan je met DKV betalen, dat was me al langer bekend, maar het ging me meer om een terminal op die route en dat is nu ook geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is wel duidelijk dat je nog weer veel moet bij leren. :D

Het spoorviaductje in Bareveld is nu royaal op hoogte.

Daar kom ik nooit. En de kans is nihil dat ik ooit bij Bareveld sta. Of er moet 2 meter sneeuw liggen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden