[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Niet alleen op de snelwegen in Belgenland.............


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Niet alleen op de snelwegen in Belgenland is het vaak hommeles met aanrijdingen etc. maar zelfs ministers hebben er een handje van om fietsers van hun vervoermiddel af te beuken door niet goed te kijken, als wij dat zouden doen dan hebben we direct een partij ellende en dikke prent, maar ach het is en blijft België, altijd wat!!

Overigens schrok mij wezenloos toen er een enorm gedrocht uit die dienstwagen stapte, zou die dienstwagen extra hulpveren/schokdempers o.i.d. hebben want dit is niet normaal, hoezo Obesitas!! ja nu snap dat die partij heeft gewonnen met de verkiezingen, zij alleen is al goed voor twee "zetels" LOL

 

 

Bron: NOS Nieuws.

http://nos.nl/artikel/2107607-belgische-ministers-meppen-fietsers-onderuit.html

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 altijd wat!!

Overigens schrok mij wezenloos toen er een enorm gedrocht uit die dienstwagen stapte, zou die dienstwagen extra hulpveren/schokdempers o.i.d. hebben want dit is niet normaal, hoezo Obesitas!! ja nu snap dat die partij heeft gewonnen met de verkiezingen, zij alleen is al goed voor twee "zetels" LOL

 

 

Bron: NOS Nieuws.

http://nos.nl/artikel/2107607-belgische-ministers-meppen-fietsers-onderuit.html

 

Grt. Henry.

 

Jij bent ook af en toe een clown hahahahaha lach mijn eigen een stuip!! Waar haal jij die berichten toch vandaan hahahahahahah

 

Obesitas en verstevigde schokdempers :zegtniets:  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo mannen even met de kinders (28 en 33) op uitnodiging naar de chinees geweest en straks nog een leuk uitje, we moeten ff bijkomen hè, ha ha

 

Reindert, ik heb een Belgische kennis die woont ergens in de buurt van Hasselt en die maakte mij erop attent, dus even gekeken maar het bericht zag ik ook bij de NOS staan dus heb ik die er maar even bijgepakt en zo lees je nog eens wat, overigens die gast heeft het goed voor elkaar en dat als postbesteller bij de Post daar in België, die verdient helegaar niet slecht, als je het vergelijkt met al die huisvrouwtjes die in parttime dienst de post rondbrengen dat verdienen die huisvrouwtjes maar een fooi, die gast komt elke maand thuis met bijna €2000,- netto en soms draait hij ook nog eens weekenddienst en dat loopt dan behoorlijk op, nu snap waarom de Belgische Posterijen PostNl willen overnemen, zij hebben gewoon medelijden met al die huisvrouwtjes die hier voor een schijntje het werk opknappen, jaren geleden was je nog ambtenaar als je bij de Post werkte en een baan voor het leven, maar ja hier is alles afgestoten vanwege de "Marktwerking" want dat schijnt gezonde concurrentie op te leveren, nu we weten inmiddels allemaal hoe dat is afgelopen!!!

 

(het kan ook zijn dat ze in Belgenland de werking van E-mail nog niet goed weten te hanteren, dus niks zeggen maar, ik wil die kennis van mij het "brood" niet uit de mond stoten)

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vroeger hadden we postbodes Toen was het inkomen nog goed

Maar in de loop der jaren is er zoveel verandert Dus moesten de postbodes weg

En de post is de laatste jaren over gestapt naar de postbezorgers Veelal huis moeders die wat bij willen verdienen

We leven in een gekke wereld Wat gaat er nog meer veranderen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Overigens schrok mij wezenloos toen er een enorm gedrocht uit die dienstwagen stapte, zou die dienstwagen extra hulpveren/schokdempers o.i.d. hebben want dit is niet normaal, hoezo Obesitas!! ja nu snap dat die partij heeft gewonnen met de verkiezingen, zij alleen is al goed voor twee "zetels" 

 

Grt. Henry.

 

Gaat het nu om het ongevalletje deze posting of over "het gedrocht" in jouw ogen???

Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Huub het is wat, in de jaren zestig hadden we nog geen mobieltjes etc. en dat mensen nog gewoon een gesprekje aangingen met elkaar, dat is de grootste sociale omwenteling van de laatste jaren, tegenwoordig zie je alleen neerbuigende koppies die op een iets van mobiele telefoon zitten te staren, maar een gesprek aangaan met hun buurman/vrouw is er niet meer bij en mocht dat wel zo zijn dan wordt je herhaaldelijk onderbroken omdat er ALWEER een berichtje binnenkomt, ik noem dat dus Asociaal, sorry ik heb hier weleens meer geopperd en gezegd, ik heb nog gewoon een ouderwetse mobiele telefoon die bedoeld is om mee te bellen en waarvoor het ding ook ooit eens is uitgevonden, reuze handig dat wel natuurlijk, enige wat ik ermee kan is bellen en heel af en toe een sms versturen en That's It!! en jawel ook ik weet duivels goed dat je de vooruitgang hierin niet kunt stoppen maar je hoeft er als persoon niet in mee te gaan, zoals ik dus en vele ander leeftijdsgenoten van mij, genoeg is soms ook echt genoeg.

 

In eerste jaren dat er automobielen kwamen in de straten moest er iemand met een rode vlag voor gaan lopen omdat het publiek er nog niet aan gewend was, tegenwoordig moet je iets opvallends dragen wat kleding aangaat om bij die voortrazende automobilisten op te vallen als je toevallig via het zebrapad de weg over wilt steken, dat zijn pas veranderingen Huub en tegen de tijd dat Magere Hein ons komt ophalen zal er nog veel meer veranderd zijn!

 

Wat Janjoh betreft, het is LUDIEK bedoeld, jammer dat jij zo'n negatieve levenshouding erop nahoudt, ja ook die mensen zijn er, altijd zwartkijken en achter van alles wat zoeken, heb je één greintje of vezeltje humor in je lijf dan had je dit begrepen, ja ok hier het antwoord "Jammer!"

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden