Spring naar bijdragen

Anti Calais --> vrije doorvaart <--


Recommended Posts

Ja er zijn genoeg vrouwen die in de nacht in bed een hooft doek op hun hooft hebben Want ze zijn veel te bang voor hun haren Wel hooft doek niet hoeft doek Ik ben blij dat we in een vrij land leven

Dus leeuw Mogen de vrouwen hun poesje ook niet kaal scheren Waar praten we over Laat een mens zelf beslissen

 

In India zijn de koeien heilig En eten daar geen koeien vlees Wat vind jij daar van En zou kunnen we wel door gaan Ieder cultuur heeft zijn waarden Daar moeten wij respect voor hebben  

 

Of gewoon meer naar elkaar luisteren

 

Huub

 

Wat mensen met hun huisdier doen moeten ze zelf weten, in geval van twijfel hebben we daar de dierenbescherming voor.

 

Voor de mensen in India heb ik respect en als zij in India hun koeien als heilig behandelen: Prima hoor. En wanneer moslims islamitische gebruiken, normen en wetten aanhouden in islamitische landen: Ook prima.

Maar wij leven in Nederland : Hier zijn koeien niet heilig en islamitische normen en wetten niet de maatstaf. En omdat wij respect (moeten) hebben voor andere mensen in hun land, vind ik dat die mensen ook respect voor ons moeten hebben in ons land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laten we omwille van de discussie Huub Huub Chamberlain noemen.

Zullen we jou, omwille van dezelfde discussie dan Joseph Kenny Sr. noemen?

Ik heb respect voor iemand - Huub in dit geval-  die democratie en verdraagzaamheid propageert.

Ik heb minder met mensen die muren als de ultieme oplossing zien.

 

Landen waar de doodstraf gewoon is:  Amerika, Thailand, Taiwan, China en zo zijn er nog diverse landen te noemen die niet Islamitisch zijn, maar waar wel de doodstraf wordt toegepast.

Ik ben mordicus tegen de doodstraf of die nou in Amerika of in  Iran wordt toegepast, het is een barbaarse manier van wraak nemen, die niet terug te draaien is.

Als ik een Amerikaanse functionaris, na de doodstraf te hebben toegepast,  tegen de familie van een onschuldig geëxecuteerde  man hoor zeggen: "Het spijt ons, maar we hebben ons best gedaan", dan draait mijn  maag om.

Net als jij ben ik geen voorstander van de Shariah, maar de tendens onder een aantal autochtone Nederlanders is om een afgeleide hiervan in te voeren.

 

Ik vind de doodstraf niet zo een probleem. Maar waarom laat je niet even weten hoe vaak een onschuldige is gedood. Met namen en feiten.

En tja, de NL overheid biedt haar verontschuldiging niet eens aan als ze een dader laten lopen na 5 maanden in de gevangenis en hij/zij doet precies het zelfde.

Kijk, ik ben de regering niet, maar volgens jouw wel. En dit is ook t laatste in jouw richting. Jij schept er iets teveel genoegen in confronterend te schrijven. In het echte leven loopt de urine langs je broeks pijpen op de vloer.... :p  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Ik vind de doodstraf niet zo een probleem. Maar waarom laat je niet even weten hoe vaak een onschuldige is gedood. Met namen en feiten.

En tja, de NL overheid biedt haar verontschuldiging niet eens aan als ze een dader laten lopen na 5 maanden in de gevangenis en hij/zij doet precies het zelfde.

Kijk, ik ben de regering niet, maar volgens jouw wel. En dit is ook t laatste in jouw richting. Jij schept er iets teveel genoegen in confronterend te schrijven. In het echte leven loopt de urine langs je broeks pijpen op de vloer.... :p  :bey:

Broeks pijpen is iets anders dan broekspijpen.

Het verbaast me niet dat jij voorstander van de doodstraf bent, mijn bezwaar is dat het onomkeerbaar is.

Dat is nou een foutje waarvan je niet tegen de nabestaanden kunt zeggen: "Sorry, maar we hebben ons best gedaan."

Anders dan jij, vind ik iedere ten onrechte geëxecuteerde er één teveel.

En ik schep er inderdaad genoegen in om provocerend te schrijven, maar alleen als reactie op aperte onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Respect voor een ideologie als de islam die voor andersgelovigen geen respect heeft, gaat ons op enige moment heel erg opbreken, net als de voortdurende conflictmijdende opstelling. Blijven wegkijken en toegeven aan allerlei eisen, omdat anders een bevolkingsgroep wel eens vervelend kan gaan doen...  Dit is in de ogen van minder ontwikkelde culturen een teken van zwakte en dat beeld wordt alleen maar versterkt.

 

Het pleit voor jou dat je in dit verband nog wel het woord cultuur gebruikt.

 

 

Wat ik jou kwalijk neem, Leeuw, is dat jij klakkeloos de terminologie van Wilders overneemt.

Wat jij hiermee doet is circa 1,5 miljard mensen  afserveren omdat zij een "ideologie" aanhangen.

Elke misdaad die uit naam van de Islam veroordeel ik, maar daarnaast veroordeel ik elke misdaad.

Wij hebben al eerder gesproken over de wreedheden die in de Bijbel staan, en die liegen er niet om;

Als je principieel bent veroordeel dan ook alle Christenen die een geloof / ideologie aanhangen waarin massamoord wordt goedgepraat.

Almelo is een multiculturele stad, waar ik het, tussen Moslims, Christenen en andersdenkenden prima naar mijn zin heb.

Tot zover ben jij degene die een gebrek aan verdraagzaamheid aan de dag legt.

​Daarnaast geef je blijk van het standaard slachtoffergedrag dat Willdersaanhangers eigen is.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Ik vind de doodstraf niet zo een probleem. Maar waarom laat je niet even weten hoe vaak een onschuldige is gedood. Met namen en feiten.

En tja, de NL overheid biedt haar verontschuldiging niet eens aan als ze een dader laten lopen na 5 maanden in de gevangenis en hij/zij doet precies het zelfde.

Kijk, ik ben de regering niet, maar volgens jouw wel. En dit is ook t laatste in jouw richting. Jij schept er iets teveel genoegen in confronterend te schrijven. In het echte leven loopt de urine langs je broeks pijpen op de vloer.... :p  :bey:

 

In "Dagblad de West" de dato 12 februari 2015, staat dat in een periode van 20 jaar 23 personen ten onrechte werden geëxecuteerd.

Een 14 jarige jongen,  george Stinny, is in 1944 geëxecuteerd.http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2156627/2014/12/18/14-jarige-jongen-ten-onrechte-geëxecuteerd-in-VS.dhtml. In 2014 is hij eindelijk gerehabiliteerd;

Om mijn standpunt extra te accentueren wil ik je graag wijzen op het aantal executies dat mis ging: een verkeerde cocktail,

Josef Woods (55)  kreeg 15 doses bij zijn terechtstelling, waarmee zijn doodsstrijd 2 uur duurde. ( Bron NOS 02-08-2014)

6 tieners die op het moment van het misdrijf nog geen 18 waren, zijn geëxecuteerd.

Jij wil voorbeelden, je krijgt voorbeelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

 

Dat is inderdaad het grote probleem met de doodstraf, er is geen weg terug. De mate van barbaarsheid vind ik nogal verschillen: de keuze tussen een dodelijke injectie of een steniging lijkt me niet prettig maar ook niet moeilijk.

Afgezien daarvan kan het een oplossing zijn voor mensen (beter: beesten) die dermate gevaarlijk voor de samenleving en bewakers zijn, onschadelijk te maken. Misschien is het ook nog wel menselijker dan een heel leven in een cel opgesloten te zitten?

 

Over hoe een dodelijke injectie mis kan gaan, kun je in een andere bijdrage lezen, die doen in wreedheid en onmenselijkheid niet onder voor steniging.

En iemand vermoorden, want dat is een executie, is nooit een oplossing; nergens voor.

Maar ik begrijp dat we het ten principale over de doodstraf eens zijn. Niet toepassen dus.

bewerkt door advies almelo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je nou ieder zijn geloof respecteert , en als je niemand veroordeelt, waarom moet ik mij dan in mijn eigen geboorten land aanpassen aan andere geloven andere culturen en andere gewoontes ?

 

Ik ben toch hier geboren ? Ons land staat open voor ieder ander cultuur mens, heb ik totaal geen probleem mee hoor, maar het zal toch niet zo zijn dat ik mij moet aanpassen en de Hollandse gewoontes moet afschaffen om hun te plezieren ?

 

Precies, ik  ben in Duitsland geboren... en ik vreet ook Kaas, en breng Tulpen naar de Veiling.

Prak mijn eten, en ben dol op bitterballen...

En ik heb GEEN vertrouwen in de Politiek.

 

Dus je kan wel stellen dat ik mij helemaal heb aangepast aan de Nederlandse cultuur :D

 

Ik zelf heb geen respect voor mensen die over mijn leven gaan beoordelen.

Dus als er zo'n kl**tzak zegt dat alle onheilige / overige gelovigen uitgeroeid moeten worden, dan zal ik vechten om deze enkeling te VERNIETIGEN !!!

En dan ben ik de boosdoener ??? fl*kker toch op....

 

Wil wel eens weten wanneer je dochter of vrouw verkracht word, je zoon neergeknalt word wat je dan zult doen... ''ach zullen ze wel verdiend hebben, is namelijk heel normaal in ''hun'' cultuur''.

Als dat bij mij zou gebeuren, dan wil ik de dader persoonlijk afmaken.

 

O o... ben ik weer de boosdoener.

bewerkt door Frank Bahlman
  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advies Almelo: Waarom wil je me toch zo graag als Wilders-aanhanger zien? Als jou buurvrouw iets vindt waarover jij hetzelfde denkt, maakt dat jou dan een buurvrouw-aanhanger? Als je goed leest, vind ik dat iedereen maar dat moet geloven wT hij of zij wil, maar er niemand mee moet lastigvallen.

En ja, ik zie de islam als een ideologie. De reden daarvoor is dat het niet enkel een geloof, maar ook verweven met politiek en rechtspraak is.

Snap je nu echt niet dat het christendom een verlichting heeft doorgemaskt, dat mensen zelf zijn gaan nadenken en niet blind doen wat een "heilig boek" hen voorschrijft? Dat is bij de islam helaas (nog) niet het geval, op twijfelen over de leer van de profeet staan zware straffen...

Nogmaals die verwijzing naar en het moj willen scharen onder "die Wildersaanhangers". Ik ben onverdraagzaam maar je laat geen kans onbenut om mij met anderen over een kam te scheren. Alleen maar omdat je niet kunt accepteren dat ik ,(en gelukkig steeds meer mensen) niets meer van het linkse gedachtengoed moeyen hebben?

Je meldde dat vluchtelingen bij jou welkom zijn, maar hoeveel heb je er nu eigenlijk in huis? Of aan onderdak geholpen?

Of blijft het bij mooi lullen en de rekening elders neerleggen, geheel volgens linkse traditie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij wil voorbeelden, je krijgt voorbeelden.

 

Mag ik dan een paar antwoorden? :cool:

 

Natuurlijk heb je geen onbekenden in je huis opgenomen, van de BN'ers die ons daartoe opriepen heb ik  niet van één persoon gehoord dat hij/zij dat wel deed. Logisch hoor, want waarom hebben we sloten op huis en onze cabine?

Omdat niet alle mensen te vertrouwen zijn... Aan deze vaststelling is niets gemeen, rascistisch of discriminerend, het is gewoon je gezonde verstand gebruiken.

 

Waarom gebruiken we dat gezonde verstand wel als het om onze privézaken gaat en niet als het om ons land gaat? Als je ziet dat de islam niet samengaat met andere culturen, dan moet je op enig moment kiezen: Onze cultuur of die van de islam...

Deze keuze wordt vooruit geschoven, daarbij aan de eisen van de ander toegevend. Want laten we vooral niet een minderheid boos maken. Aan het feit dat een minderheid zich heeft aan te passen, gaan we gewoon voorbij...

 

Het past precies in het idee van de krokodil voeren, zodat die jou niet opvreet. Maar als het krokodillenvoer op is, wie zou er dan op het menu staan?

 

Beste Gerard: Je mag van me vinden wat je wilt, maar stel dat ik in 2017 op Wilders of VNL zou gaan stemmen, ben ik dan in jou ogen minder dan iemand die op een linkse partij stemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken mensen gewoon Ga maar is op boerderijen kijken Staat heel vaak alles open En komen ze jatten zijn het wel Nederlanders die het doen Dat staat vast

 

En al op voorhand zeggen Dat doen mensen die moslim zijn Ben ik volkomen niet met jou eens Dat jij er een hekel aan hebt Dat is jou probleem niet de mijne

 

Mijn gevoel zegt gewoon Jij probeert hier Mensen naar jou hand te krijgen Maar dat lukt niet zo best En dat er hier en daar een rotte appel is Dat is overal

 

En je weet in het Midden Osten Als je geen geld hebt Gaat je hooft of je hand er af Dat zijn de spel regels in die landen En hier in Nederland ook Hoeveel hebben er werk Ja veel

 

En veel zijn arm omdat ze veel terug moeten betalen Moesten vroeger de Surinaamse mensen ook En Indonesië Die hier zijn hebben alles terug betaald aan de staat  

 

Maar dat weet jij niet Omdat jij liever wat schrijft wat niet waar is Maar je weet niet waar de klepel is van de klok Deze vluchtingen ook Hebben allemaal in min uitkering En gaan ze werken moeten ze alles inleveren bij de gemeente Die hun uitkering verzorgt

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Mag ik dan een paar antwoorden? :cool:

 

Natuurlijk heb je geen onbekenden in je huis opgenomen, van de BN'ers die ons daartoe opriepen heb ik  niet van één persoon gehoord dat hij/zij dat wel deed. Logisch hoor, want waarom hebben we sloten op huis en onze cabine?

Omdat niet alle mensen te vertrouwen zijn... Aan deze vaststelling is niets gemeen, rascistisch of discriminerend, het is gewoon je gezonde verstand gebruiken.

 

Waarom gebruiken we dat gezonde verstand wel als het om onze privézaken gaat en niet als het om ons land gaat? Als je ziet dat de islam niet samengaat met andere culturen, dan moet je op enig moment kiezen: Onze cultuur of die van de islam...

Deze keuze wordt vooruit geschoven, daarbij aan de eisen van de ander toegevend. Want laten we vooral niet een minderheid boos maken. Aan het feit dat een minderheid zich heeft aan te passen, gaan we gewoon voorbij...

 

Het past precies in het idee van de krokodil voeren, zodat die jou niet opvreet. Maar als het krokodillenvoer op is, wie zou er dan op het menu staan?

 

Beste Gerard: Je mag van me vinden wat je wilt, maar stel dat ik in 2017 op Wilders of VNL zou gaan stemmen, ben ik dan in jou ogen minder dan iemand die op een linkse partij stemt?

Leeuw,

Wat ik je verwijt en altijd zal blijven verwijten is dat je kritiekloos Wilders na-aapt.

De Islam is een ideologie, Wat een gelul, je zet in één klap 1,5 miljard mensen bij het grof vuil.

1,5 mensen die hun  geloof, let welk geloof, serieus nemen, en te jouwer geruststelling, hiermee bedoel ik niet die idioten die zeggen uit naam van de Islam te moorden.

Zij leggen de Islam uit op de manier die hen het best uitkomt, zoals Christenen dat doen met de bijbel.

Van die 1,5 miljard mensen is het overgrote deel met de tijd meegegaan, ik zie het hier dagelijks om me heen.

Wat ik jou verwijt en altijd zal blijven verwijten is je stupide kwalificatie van Afrikanen die hun land ontvluchten als mensen met een IQ  van 85.

Ik neem niets terug van mijn kritiek daarop.

Als jij op Wilders stemt, is dat prima. In mijn opvattingen van democratie heeft iedereen het recht te stemmen op de partij van zijn / haar keuze.

En daar zal ik niemand op veroordelen, jou ook niet.

Ik vind het jammer  dat de PvdA op dit moment een groot verlies te slikken heeft. Daar zullen we wat aan moeten doen.

Wat ik Wilders verwijt is dat hij niet democratisch is.

Zodra jij mij het democratisch gehalte van de PVV kunt laten zien zal ik mijn ongelijk bekennen.

Hoeveel mensen kunnen lid worden van de PVV en hoe groot is daarmee het democratisch gehalte van de PVV.

Een rechter is in Nederland onpartijdig als hij van de tenlasteleggingen wordt vrijgesproken.

Wat ik Wilders verwijt is dat hij iedereen beledigt, en ze dan verwijt dat e niet met hem willen samenwerken.

Wat ik Wilders verwijt is zijn idiote opmerking dat als hij niet regeert, er waarschijnlijk een revolte komt.

En ik denk dat ook jij weet dat het gros van zijn aanhangers hierin een aanmoediging ziet om rotzooi te schoppen.

 

En tot slot wens ik je een fijne avond.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Ik vind het jammer  dat de PvdA op dit moment een groot verlies te slikken heeft. Daar zullen we wat aan moeten doen.

 

 

Heel makkelijk, het ophouden met het bestelen van en bedriegen van het NL volk! Maar dit is een persoonlijke noot.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

chauffeur ben je in ieder geval niet met je politieke voorkeur, of je moet met recht uit een ei komen

Dus een "echte" chauffeur heeft een bepaalde specifieke politieke voorkeur? (Neem aan dat je op die van jezelf doelt?)

Natuurlijk is er wel een richting waar een bepaalde beroepsgroep voor een groot gedeelte op stemt, maar houd dat meteen in dat iedereen die dat niet doet een ei is?

 

Verlicht me, en laat mij maar eens weten hoe een "echte" chauffeur stemt/denkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Had al een tijdje twijfels over Advies , chauffeur ben je in ieder geval niet met je politieke voorkeur, of je moet met recht uit een ei komen, en dat geloof ik ook niet .

 

Als jij hier je politieke voorkeur wil ventileren vind ik dat goed, moet je geheel zelf weten, maar graag dan geen lul verhalen ophangen.

 

Veel succes op dit forum, maar ik zal je postings in ieder geval niet meer lezen, lees graag ervaring verhalen van chauffeurs namelijk.

Toen je zei dat je voor mij geen respect had, wist je al dat ik geen chauffeur was. Ik wil je daarom nog wel even je eigen vertaling van I L T in herinnering roepen. Intellectueel Lul Trekkers noemde je het. Een klasse opmerking.

En je hoeft het ook niet te lezen, het kan maar niemand dwingt je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Grunneger volgens mij kan jij je beter bezig houden hoe de politiek in mekaar zit in Die Heimat, maar los daarvan heeft de PVDA haar neergang vooral aan zichzelf te danken met een leider die niet eens weet hoe je het woord werken schrijft. Nivelleren was een feestje toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Grunneger volgens mij kan jij je beter bezig houden hoe de politiek in mekaar zit in Die Heimat, maar los daarvan heeft de PVDA haar neergang vooral aan zichzelf te danken met een leider die niet eens weet hoe je het woord werken schrijft. Nivelleren was een feestje toch.

Ben ik ook druk mee bezig ;)

 

En nee, het is niet dat ik de koers van de PVDA steun, maar ik vond het gewoon een aparte opmerking, dat je als "echte" chauffeur de voorkeur voor een bepaalde stroming/partij moet hebben/niet mag hebben. Tenminste, zo kwam dat wel op mij over. Iedereen heeft de vrijheid om zelf te kiezen, en de een die hecht nou eenmaal meer waarde aan zijn beroep, en laat daar ook zeer zwaar zijn stem gedrag door beïnvloeden, terwijl een ander dat minder heeft. Maar maakt je dat nou een "minder echte chauffeur"?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk niet dat er veel zijn die het politiek gezien volledig eens zullen worden, de PVDA? tja kijk dan ook ff naar het verleden en denk nog een keer na zou ik zeggen. Maar dat is mijn mening.

@Advies Almelo; waar ik eigenlijk stiekem op hoopte is een verhalentopic van jou zijde. Niet dat het verplicht is maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de zienswijze en gedachtegang van een ambtenaar zmz.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuw,

Wat ik je verwijt en altijd zal blijven verwijten is dat je kritiekloos Wilders na-aapt.

 

Dus wat ik ook zeg of doe, jouw conclusie staat vast, ook al ken je me helemaal niet? Dat zegt dan meer over jou dan over mij...

 

De Islam is een ideologie, Wat een gelul, je zet in één klap 1,5 miljard mensen bij het grof vuil.

 

Het onderscheid tussen de islam (de ideologie of het geloof, zo je wilt) en de moslims (de mensen die de islam te volgen) kun of wil je niet maken?

 

1,5 mensen die hun  geloof, let welk geloof, serieus nemen, en te jouwer geruststelling, hiermee bedoel ik niet die idioten die zeggen uit naam van de Islam te moorden.

Je noemt ze nu idioten maar ze handelen dus wel naar de letter én de geest van de islam.

Tevens vinden tal van moslims deze idioten helden, getuige de uitlatingen in diverse media, op internet en zelfs juichende moslims op straat na de aanslagen op 9/11, in Parijs en in Brussel... Wil je dat ontkennen of simpelweg als incidentjes afdoen?

 

Zij leggen de Islam uit op de manier die hen het best uitkomt, zoals Christenen dat doen met de bijbel.

Van die 1,5 miljard mensen is het overgrote deel met de tijd meegegaan, ik zie het hier dagelijks om me heen.

Wat ik jou verwijt en altijd zal blijven verwijten is je stupide kwalificatie van Afrikanen die hun land ontvluchten als mensen met een IQ  van 85.

Ik neem niets terug van mijn kritiek daarop.

 

Moet je zelf weten, ik heb alleen gezegd dat het gemiddelde IQ daar lager ligt en dat is een wetenschappelijk aangetoond feit. Dat jij dat niet wilt erkennen is jouw keuze.

 

Er zijn nu eenmaal verschillen in mensen en culturen, dat in een ander land het gemiddelde IQ lager ligt wil absoluut niet zeggen dat die mensen slecht zijn. Ik heb de opmerking ook gemaakt in de context van de verhalen van politiek en media, dat we zitten te springen om al die hoogopgeleide vluchtelingen. En dat blijkt dus absoluut niet waar te zijn. Ze zijn veelal niet hoogopgeleid en niet bijzonder slim, wat ze dus tot goedkope arbeidskrachten maakt. En daarvan hebben we er al zoveel thuiszitten...

 

Als jij op Wilders stemt, is dat prima. In mijn opvattingen van democratie heeft iedereen het recht te stemmen op de partij van zijn / haar keuze.

En daar zal ik niemand op veroordelen, jou ook niet.

Ik vind het jammer  dat de PvdA op dit moment een groot verlies te slikken heeft. Daar zullen we wat aan moeten doen.

 

De PvdA heeft (net als de VVD trouwens) laten zien dat ze haar beloften goeddeels niet nakomt. Nu het erop lijkt dat mensen dat -eindelijk- door beginnen te krijgen, willen ze ineens veranderen?

 

Wat ik Wilders verwijt is dat hij niet democratisch is.

Zodra jij mij het democratisch gehalte van de PVV kunt laten zien zal ik mijn ongelijk bekennen.

 

Naar ik begrijp heeft in de PVV Wilders in principe het laatste woord en misschien is dat wel een goede zaak. Is het fout om duidelijke standpunten op te stellen en dan voet bij stuk te houden? Wel zo eerlijk naar de kiezer toe.

 

Hoeveel mensen kunnen lid worden van de PVV en hoe groot is daarmee het democratisch gehalte van de PVV.

 

Geen idee, waarom zou ik ook lid moeten of willen worden van een politieke partij? Ik wil partijen die duidelijke beloften maken en deze dan ook vooral nakomen wanneer ze voldoende stemmen krijgen. Niet meer en vooral niet minder.

 

Een rechter is in Nederland onpartijdig als hij van de tenlasteleggingen wordt vrijgesproken.

Wat ik Wilders verwijt is dat hij iedereen beledigt, en ze dan verwijt dat e niet met hem willen samenwerken.

Wat ik Wilders verwijt is zijn idiote opmerking dat als hij niet regeert, er waarschijnlijk een revolte komt.

En ik denk dat ook jij weet dat het gros van zijn aanhangers hierin een aanmoediging ziet om rotzooi te schoppen.

 

Je verwachting dat het gros van de mensen die overwegen om op de PVV te stemmen op rotzooi schoppen uit zijn, spreekt boekdelen. :ja:

Waarschijnlijk heb je niet meegekregen, dat geweld bij betogingen en dergelijke tegenwoordig praktisch altijd uit de linkse hoek komt. Of je wilt het gewoon niet zien...

 

En tot slot wens ik je een fijne avond.

 

Insgelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Albertvv, ik wil best naar het verleden kijken maar hoever moet ik dan terugdenken voor ik bij een leidende politieker kom die werkelijk begaan was met de werkende klasse in Nederland? Wim Kok die het links lu..en en rechts zakken vullen uitgevonden heeft, moet ik terug gaan tot Den Uyl die ons gas voor een habbekrats aan het buitenland verkwanseld heeft of nog verder terug???? Je hebt natuurlijk gelijk dat het verleden een handvat kan betekenen voor de toekomst, maar vooruit zien is nou niet bepaald een eigenschap die ik deze partij kan verwijten. Maar dit is wel een heel ander onderwerp dan waarover dit topic gestart is al heb ik met mijn vorige posting daar ook tegen gezondigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste Jan Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Want die tijd is voorbij  We moeten in de toekomst kijken

 

Als Engeland uit de EEG stapt Dan zullen wij er nog harden klappen van onder vinden Maar daar hoor je niemand over  

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk, daar horen we alles over Huub en dat zit jij nu na te kraaien. Gelukkig zijn er in Engeland ook mensen die zich niet laten leiden door bangmakerij en retorische onzin.

Trouwens wanneer ben je naar UK geweest??? Ik ben gisteren terug gekomen want ik rij nog Huub en niet zwart maar gewoon officieel een rit in de week. Ik ga morgen naar mijn vader die is 96 en heeft een nuchterder kijk op de wereld om hem heen.

Als de Engelsen nee besluiten is dat een democratisch genomen besluit en dat kan ik van het Brusselse Clubje niet beweren.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zeker je zult het eerste half jaar er niks van merken Want dan begint voor Engeland het inklaren en uitklaren Weer een of twee dagen in een Engelse haven staan

De Engelsen moeten het zelf maar weten Ze weten de voor en nadelen Ik weet alleen Dat er dan in Engeland harden klappen zullen vallen Omdat de prijzen flink omhoog gaan

Ik kwam vroeger vrij veel in Dover Ik heb het oude Dover nog gekend Friet in een oude krant met een stuk vis

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jan Je moet geen oude koeien uit de sloot halen Want die tijd is voorbij  We moeten in de toekomst kijken

 

Als Engeland uit de EEG stapt Dan zullen wij er nog harden klappen van onder vinden Maar daar hoor je niemand over  

 

Huub

 

Ben je al vergeten wat er voorspeld werdt over wanneer er bij het referendum over de Oekraïne een "nee" uit zou rollen? Pure bangmakerij!

 

Het CPB schijnt een enorm goede glazen bol te hebben, die braaf doet wat bepaalde partijen wensen. Zo weet het CPB dat TTIP ons 1,5 tot 2% groei opleverd. Er is alleen één probleem: De inhoud van TTIP is geheim dus kun je dan berekenen?

Ander voorbeeld: De kosten/baten van het uit de Euro stappen voor Nederland kon men niet berekenen, want te complex...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk kennen ze de voor en nadelen Huub ze weten ook dat de voordelen enkel voor een select groepje zijn en de nadelen voor de rest van de bevolking net als hier.

Ik zeg nog maal Engelsen zijn een stoor vlok met een eigen wil Ze zien veel veranderen Waar ze geen raad mee weten De bonden zijn veel macht verloren in de loop der jaren

Ik zie niet in Dat Engeland er uit stapt Het zelfde met Schotland In moeilijke tijden laten ze elkaar toch niet vallen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden