Spring naar bijdragen

Anti Calais --> vrije doorvaart <--


Recommended Posts

  • Forumlid

Ben je al vergeten wat er voorspeld werdt over wanneer er bij het referendum over de Oekraïne een "nee" uit zou rollen? Pure bangmakerij!

 

Het CPB schijnt een enorm goede glazen bol te hebben, die braaf doet wat bepaalde partijen wensen. Zo weet het CPB dat TTIP ons 1,5 tot 2% groei opleverd. Er is alleen één probleem: De inhoud van TTIP is geheim dus kun je dan berekenen?

Ander voorbeeld: De kosten/baten van het uit de Euro stappen voor Nederland kon men niet berekenen, want te complex...

Het is niet complex Maar het wordt gewoon niet vrij gegeven En terecht

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kwam vroeger vrij veel in Dover Ik heb het oude Dover nog gekend Friet in een oude krant met een stuk vis

Huub

As da alles is dat ze de friet en vis weer in een oude krant gaan doen, dan is er toch ook niets aan de hand :D 

Ik noem da millieu bewust ;)

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet complex Maar het wordt gewoon niet vrij gegeven En terecht

Huub

 

En waarom is dat volgens jou terecht? Hebben de burgers niet het recht om te weten welke mogelijkheden er zijn en wat de voor- en nadelen ervan zijn?

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast advies almelo

Ik denk niet dat er veel zijn die het politiek gezien volledig eens zullen worden, de PVDA? tja kijk dan ook ff naar het verleden en denk nog een keer na zou ik zeggen. Maar dat is mijn mening.

@Advies Almelo; waar ik eigenlijk stiekem op hoopte is een verhalentopic van jou zijde. Niet dat het verplicht is maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de zienswijze en gedachtegang van een ambtenaar zmz.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik wil je graag van dienst zijn, maar waarover zou het moeten gaan?

Ik wil je graag een inkijkje geven in de zienswijze en gedachtengang, dus doe een voorstel en als het binnen mijn mogelijkheden ligt, zal ik eer iets over posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En waarom is dat volgens jou terecht? Hebben de burgers niet het recht om te weten welke mogelijkheden er zijn en wat de voor- en nadelen ervan zijn?

Jou werkgever of jij zelf geeft toch ook niet alles vrij Waar ik woon die gemeente geeft ook niet alles vrij Ik heb stukken waar nog over beslist moet worden of het door gaat of niet

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mijn werkgever doet, daarin heb ik als werknemer inderdaad geen inzage. Maar de eigenaar van het bedrijf, die zal wel inzage in alles hebben. Toch?

Dat een gemeente niet alles vrijgeeft, kan ik in sommige gevallen begrijpen, dat hangt er een beetje vanaf waar het om gaat.

Het ging over een mogelijke vervanging van de Euro door de Gulden in Nederland. Zo'n verregaande stap zou grote gevolgen kunnen hebben voor alle burgers, die in principe allemaal samen eigenaar van het land zijn.

Hoe kun je dan verantwoorden dat je de mogelijke gevolgen van zo'n beslissing als "doorgaan met de Euro of terug naar de Gulden" voor hen geheim houdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat mijn werkgever doet, daarin heb ik als werknemer inderdaad geen inzage. Maar de eigenaar van het bedrijf, die zal wel inzage in alles hebben. Toch?

Dat een gemeente niet alles vrijgeeft, kan ik in sommige gevallen begrijpen, dat hangt er een beetje vanaf waar het om gaat.

Het ging over een mogelijke vervanging van de Euro door de Gulden in Nederland. Zo'n verregaande stap zou grote gevolgen kunnen hebben voor alle burgers, die in principe allemaal samen eigenaar van het land zijn.

Hoe kun je dan verantwoorden dat je de mogelijke gevolgen van zo'n beslissing als "doorgaan met de Euro of terug naar de Gulden" voor hen geheim houdt?

Laten we maar gewoon bij de Euro blijven de voordelen zijn te groot

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weten we dus niet omdat -volgens jou- de cijfers daarover niet worden vrijgegeven en volgens de officiële lezing is de zaak te complex om er uitspraken over te doen.

Waarop basser je dan dat wanneer we in de Euro blijven de voordelen groter zijn dan de nadelen?

 

Volgens mij beweer je weer iets wat je niet onderbouwt en je beantwoordt weer niet de vraag van een ander. Dat is helaas typisch voor jouw posts...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden