Spring naar bijdragen

Foto's uploaden


Gast shompie

Recommended Posts

.de mijne diet het nu wel, een heel tijd niet

 

 

hier doet hij nog helemaal niets. Zelfs de optie om foto's te kunnen plaatse is weg. Maar de vakantie is nog niet voorbij, we wachten het dus maar af. Zelf vind ik  het jammer, een forum waar maar een beperkt aantal mensen foto's kan plaatsen....

Link naar opmerking

Het gaat wel SPL

 

Via image shack. Account aanmaken, foto uploaden.

 

Kun je de url kopieren en een paste doen als je het vakje aan klikt onder de smliey knop. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking

Ik spreek Rob nog wel eens, hij heeft best een beetje humor. Hij moet toch wat doen in zijn verlengde verlof  :D

 

En dan vooral uit de buurt blijven van de explosieven. Bomvrije zwembroekies zijn er nog niet.

 

dit zou nog kunnen helpen

pwYVvW.jpg

 

En zie de plaatsjes functie werkt echt.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking

Inderdaad, zondag hebben ze het nodige gelukkig onschadelijk kunnen maken. Ik snap echt niet wat daders willen bereiken. Onschuldige burgers ombrengen? Of touristen. Hopelijk pakken ze degene die hier veranwoordelijk voor zijn snel. Soms is een beetje humor ook een ontlading om het een beetje te relativeren. Je zult er maar zoals Rob midden in verblijven.

 

Dan is morele steun best belangrijk. 

Link naar opmerking
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Huh Grunneger? 'Beer Chang'??

 

Is dat tegenwoordig gewoon te koop in Nederland? (dan kan ik net zo goed weer terugkomen... :zegtniets:  )

Nee nee nee nee nee..... :eek:

Grunneger brengt het juist verder weg!!!!  :ja:

 

Pfoeiiii....is ie net weg, hadden we hem bijna weer terug.....(heb ik ons kikkerlandje en mijn streek toch ff mooi gered).

 

Groet ron LOL

  • Like 3
Link naar opmerking
  • Forumlid

Da's nog fors aan de prijs dan! Hier koop je een grote fles (660 ml) voor ongeveer 1,40. Blijf ik toch maar hier...

 

Of in NL gewoon een hele kist bier voor een eurootje of negen in de aanbieding. Laat maar, die Chang!

 

Ja, NL is met alles duur, zeker met specials zoals apart bier.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden