[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sjennex

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste iedereen,

Ik heb een R620 op het oog, en wil deze auto gebruiken voor de hobby (show truck) en voor mijn auto trailer te trekken.

De trekker heeft helaas het R1 front erop zitten, wat is er nodig om een R2 grill op de auto te bouwen?

Gr Sjennex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

2 rechter handen , check

Gereedschap, double check

We hebben een eigen vrachtwagengarage waar we 90% van de reparaties aan onze vloot (14 XF's en 30 trailers) zelf doen, dus aan kunde en greedschap geen gebrek.

Ik kon zo op het Timmermans oog niet zien of het zo paste.

Iemand ervaring met een ombouw? Ik wil naast de grill ook de bumper en spoiler randen monteren..

De reden is omdat de vrachtwagen simpelweg te weinig zal gaan rijden om een nieuwe(re) te kopen en uiteraard als speeltje zal dienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Vraag eens bij een lokale dealer, indien hij er 2 heeft staan is helemaal mooi.

Ik ben vroeger eens bezig geweest om een grill van een duizendpoot aan een eurostar te koppelen....

Dat zou een hele klus geweest zijn, incl een hoop polyester werk.

Maar later eens naar de verschillen/overeenkomsten gekeken van een eurostar en een stralis. Dat zou enkel een paar kleine details geweest zijn.

Mijn beste advies is om die 2 naast elkaar te zetten en dan kijken wat er voor nodig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn ouders hebben mij vroeger geleerd om mijn mond te houden als ik niets te zeggen heb. Maar dat is ouderwets zeker?

Voorlopig nog geen bruikbaar antwoord in elk geval aan de vraagsteller. Maarja, hoe komt zo'n man er ook bij om dergelijke vragen te stellen op een 'chauffeurs'-forum..? :stom:

Zie mijn handtekening.

Goed verhaal !! Lekker kort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan er inderdaad ook wel om lachen, het idee om het hier te vragen was simpelweg

omdat chauffeurs nieuwsgierig van aard zijn haha..

De dealer wilde niet veel kwijt in elk geval, konden het wel verzorgen voor me..

Ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden