[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuw abbonement?


Gast shompie

Recommended Posts

Gast shompie

Ik moet een nieuw abbonement.

Het abbonement wat ik heb voldoet perfect maar kan niet verlengt worden. Het gaat om de red plus bla bla bla.

Ik kan hem door laten lopen maar dan blijf ik hetzelfde betalen en krijg ik geen andere telefoon wat ik dus nodig heb omdat mijn toestel gewoon op is.

Ik wil overal onbeperkt kunnen bellen en rond de 5 gig internet in Europa hebben. Ik heb al gekeken naar de vodafoon black maar die geven maar max 2 gig voor het buitenland...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Kpn heb ook nieuwe abonnementen gekregen, inclusief internet Europa weet alleen niet hoeveel.. Misschien daar even naar kijken!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Ik heb gister contact gehad met kpn. Die hebben geen vaste bundels voor het buitenland. En als je het los koopt was het 5 euro voor 250 mb. En dat onbeperkt bellen in heel Europa was ook een puntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb gister contact gehad met kpn. Die hebben geen vaste bundels voor het buitenland. En als je het los koopt was het 5 euro voor 250 mb. En dat onbeperkt bellen in heel Europa was ook een puntje

Ik ga straks even kijken of ik wat voor je kan vinden, want wat de kpn gister tegen jou verteld hebt zijn de ouwe tarieven.. Je hebt inderdaad bundels om aan te zetten, maar voor 15euro heb je tegenwoordig al een bundel van 1000 minuten/smsjes en mb's

Vanaf 1 mei zijn de tarieven veranderd binnen Europa en daarom heeft kpn ze bundels aangepast, beetje jammer dat ze jou de oude vertellen haha! Der is ook een abonnement dat je onbeperkt kan bellen, premium plus heet die volgens mij maar kan m zelf ook niet zo snel vinden.. Ik ben kpn klant en in oktober kan ik gaan verlengen en werd me juist door de kpn aangeraden omdat abonnement te kiezen. Dus vreemd dat ze jou der niet over vertellen en het op de site ook bijna niet te vinden is!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

5bd8cfa2c04a1fbcc6dc4933df077e39.jpg

Toch snel gevonden, alleen je hebt maar 1 gig internet in het buitenland.. Als je dan 4x zo'n bundel erbij aan moet zetten komt er nog is 60euro bij dan zit je met een Samsung s7 al op 189 in de maand.. Das serieus geld

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet een nieuw abbonement.

Het abbonement wat ik heb voldoet perfect maar kan niet verlengt worden. Het gaat om de red plus bla bla bla.

Ik kan hem door laten lopen maar dan blijf ik hetzelfde betalen en krijg ik geen andere telefoon wat ik dus nodig heb omdat mijn toestel gewoon op is.

Ik wil overal onbeperkt kunnen bellen en rond de 5 gig internet in Europa hebben. Ik heb al gekeken naar de vodafoon black maar die geven maar max 2 gig voor het buitenland...

Vorig jaar had ik dezelfde eisen....De verkoper van kpn kon me vertellen dat ik daarvoor bij Vodafone moest zijn.kpn had toen zoiets niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

denk dat Vodafone black het enigste abbonement is wat enigszins bij je eisen in de buurt komt, alle andere providers kunnen dit niet of voor veel meer geld aanbieden. ik heb zelf nu ook Vodafone black maar zit bijna niet meer in het buitenland dus nog niet de grens van 2 GB overschreden maar je kon altijd bij de red abbo's die blocks aanzetten of dat nu nog steeds mogelijk is weet ik niet, weet wel dat je als je door de 2GB heen bent tegen een lagere snelheid gewoon door kunt gaan zonder verdere kosten.

 

pin me er niet op vast want Vodafone had me eerst een abbo beloofd en dat bleek achteraf niet eens te bestaan dus hebben bij mij een hoop concessies gedaan. zo betaal ik minder maandelijkse kosten, Vodafone betaald 50€ data limiet en nog een paar dingen dus ik heb het helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

denk dat Vodafone black het enigste abbonement is wat enigszins bij je eisen in de buurt komt, alle andere providers kunnen dit niet of voor veel meer geld aanbieden. ik heb zelf nu ook Vodafone black maar zit bijna niet meer in het buitenland dus nog niet de grens van 2 GB overschreden maar je kon altijd bij de red abbo's die blocks aanzetten of dat nu nog steeds mogelijk is weet ik niet, weet wel dat je als je door de 2GB heen bent tegen een lagere snelheid gewoon door kunt gaan zonder verdere kosten.

pin me er niet op vast want Vodafone had me eerst een abbo beloofd en dat bleek achteraf niet eens te bestaan dus hebben bij mij een hoop concessies gedaan. zo betaal ik minder maandelijkse kosten, Vodafone betaald 50€ data limiet en nog een paar dingen dus ik heb het helemaal goed.

En als je Black afsluit voor evt 2 jaar heb je die 25gb vanaf mei 2016 ook erbij op t buitenland omdat dan de roamimg verdwijnt

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

En als je Black afsluit voor evt 2 jaar heb je die 25gb vanaf mei 2016 ook erbij op t buitenland omdat dan de roamimg verdwijnt

grt. Wesley

Alsndat zo is neem ik die black...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wordt idd al jaren over gesproken maar de definitieve ingangsdatum is een tijdje geleden al vastgelegd, gaat er in 2017 af.

Maar, dat werd me een paar weken geleden door iemand van Vodafone verteld, op dat moment gaan alle providers ook hun abbo's aanpassen. Zal ws niet duurder worden maar wel minder standaard inbegrepen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En als je Black afsluit voor evt 2 jaar heb je die 25gb vanaf mei 2016 ook erbij op t buitenland omdat dan de roamimg verdwijnt

grt. Wesley

Complete onzin Wesleu. Dat gaat never nooit gebeuren. Helaas zijn de internetblox van red Black alleen in NL te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Roamimg gaat er sws af. Collega heeft dat abonnement bewust genomen ivm volgend jaar

grt. Wesley

Waarom lezen mensen niet eerst de overeenkomst die in Brussel is afgesproken?

Eind 2016 mogen providers aan de hand van het gemiddelde gebruik, van de gemiddelde abonnee een FUP ( fair use policy ) vast stellen.

Dat gaat hooguit 1 og 2 GB worden. Voor alles wat je meer gebruikt zul je nog steeds bij moeten betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom lezen mensen niet eerst de overeenkomst die in Brussel is afgesproken?

Eind 2016 mogen providers aan de hand van het gemiddelde gebruik, van de gemiddelde abonnee een FUP ( fair use policy ) vast stellen.

Dat gaat hooguit 1 og 2 GB worden. Voor alles wat je meer gebruikt zul je nog steeds bij moeten betalen.

Geen idee,wil je zijn nummer hebben? Kun je t even aan m uitleggen. Ik heb nog jaar abonnement dus kijk het tegen die tijd wel aan

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er wordt een ‘fair use policy’ in het leven geroepen waarbij toch nog een extra kost zal worden aangerekend van zodra je roamingverbruik te buitensporig wordt. Dit om ‘permanent roamen’ tegen te gaan, omdat dat een negatieve impact kan hebben op de lokale prijzen en uiteindelijk ook de consument.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik moet een nieuw abbonement.

Het abbonement wat ik heb voldoet perfect maar kan niet verlengt worden. Het gaat om de red plus bla bla bla.

Ik kan hem door laten lopen maar dan blijf ik hetzelfde betalen en krijg ik geen andere telefoon wat ik dus nodig heb omdat mijn toestel gewoon op is.

Ik wil overal onbeperkt kunnen bellen en rond de 5 gig internet in Europa hebben. Ik heb al gekeken naar de vodafoon black maar die geven maar max 2 gig voor het buitenland...

Waarom koop je geen los toestel en laat je je red plus niet door lopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb een MiFi hotspot in de auto met een Belgische en Duitse simkaart.

België MobileVikings. €15 opladen, is €15 tegoed EN 4GB data.

Duitsland AldiTalk. €10 kan je bundel van 1500MB kopen, en €15 5GB dacht ik.

Als ik niet in 1 van deze 2 landen kom, activeer ik de data ook niet, en kan dan een maand niet hoeven betalen.

Ik dacht dat volgend jaar sowieso de roamingtarieven al Europees afgeschaft worden???

bewerkt door The_knitter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Waarom koop je geen los toestel en laat je je red plus niet door lopen?

Dat is een optie ja.

Alleen druist het in tegen mij gevoel. Het toestel zit verwerkt in het abbonement. Ik krijg geen korting als het afloopt. Daarom ga ik ook het liefst naar een andere provider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden