Spring naar bijdragen

Bizar vrachtwagenongeluk op video in Pijnacker


Gast Berry22

Recommended Posts

  • Forumlid

Brrr.

Zachte banden, maandag maar even checken:p.

Dat is toch de gulden regel in NL, nooit naast het verharde terecht komen.

Heb meer dan eens een buiten lander gezien die met een wiel het gras inreed en gelijk weg zakte. Ja, ook eruit getrokken, ben de beroerdste niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zachte banden??? Dit heeft helemaal niets met zachte banden te maken. Dit zijn weer praatjes die nergens op slaan. Als je met (natte? grond) beladen bent is dat een behoorlijk gewicht, en als je dan in de natte zachte berm komt kan zoiets gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik neem aan dat ie "per ongeluk" tever naar rechts is gegaan voor de fietser.

Want als je met zo'n lading op zo'n dijkje rijdt weet je dat je op het asvalt moet blijven lijkt me!

Zo zie je maar dat een klein foutje ook grote gevolgen kan hebben.

Al met al erg lullig voor de chauffeur natuurlijk.

Ik vind niet dat de fietser hier als schuldige aangewezen kan worden.

De chauffeur had ook kunnen stoppen en tegen de fietser zeggen dat ie even door de berm moest lopen met de fiets.

Omdat hij immers niet van het asvalt af kon.

Dat inzicht moet de chauffeur hebben en niet de fiester!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat van die fietser weten we niet, voor hetzelfde geld staat de fietser te kijken. Zo te horen stond er trouwens een erg goede stuurman aan wal: "ik zei het nog!!" :rolleyes:

groetjes Captain Krimson

Ut kèn net! :rolleyes:

Maaruhhh, tsja, zachte banden, zachte berm zullen ze bedoelen hoop ik??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik neem aan dat ie "per ongeluk" tever naar rechts is gegaan voor de fietser.

Want als je met zo'n lading op zo'n dijkje rijdt weet je dat je op het asfalt moet blijven lijkt me!

Zo zie je maar dat een klein foutje ook grote gevolgen kan hebben.

Al met al erg lullig voor de chauffeur natuurlijk.

Ik vind niet dat de fietser hier als schuldige aangewezen kan worden.

De chauffeur had ook kunnen stoppen en tegen de fietser zeggen dat ie even door de berm moest lopen met de fiets.

Omdat hij immers niet van het asfalt af kon.

Dat inzicht moet de chauffeur hebben en niet de fietser!

Juist dat dacht ik ook.

Maar ook hier in het artikel staan weer merkwaardige zaken = zachte banden??? Dus wat moet en KUN je eigenlijk nog geloven op basis van zo'n krantenartikel? (van wat er echt is gebeurt bedoel ik = de aanleiding tot het naast de weg komen === zelf denk ik ook dat hij opzij is gegaan voor de fietser en dit beter niet had kunnen doen)

Overigens weet zo'n fietser ook dat de berm erg zacht is ... en daar loop of fiets je ook liever niet doorheen ... maar als het echt niet anders kan en die vrachtwagen blijft op het asfalt staan waar hij staat .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja het is natuurlijk allemaal heel erug vervelend....maar het commentaar bij het filmpje is natuurlijk fantatisch :sjalom:

Die gasten moeten naar Noorwegen komen en halverwege een berg gaan staan.:D ik heb voor de zekerheid het filmpje ook maar even op een Noors transport forum gezet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja er gebeuren wel eens van die dingen in het leven die je het liefst niet had gedaan.

maar 1 ding is de chauffeur duidelijk vergeten: nooit uit de vrachtwagen springen is slecht voor je rug.;)

Ben ik niet mee eens!! ik zou zeker automatisch springen in deze situatie...

in die filmpje zie je dat hij geen gordel droeg dus als hij blijven zitten dan raakt hij misschien gewond...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

lijkt me normaal dat hij geen gordel droeg op het filmpje, de beste man was bezig met een takelpoging... die man is wellicht diverse keren in en uitgestapt en om telkens voor 5 seconden een gordel te draagen....

wel slim gezien van die ander man om de motor stil te leggen, daar denk je niet onmiddelijk aan op dat moment, maar moest je het niet doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
lijkt me normaal dat hij geen gordel droeg op het filmpje, de beste man was bezig met een takelpoging... die man is wellicht diverse keren in en uitgestapt en om telkens voor 5 seconden een gordel te draagen....

wel slim gezien van die ander man om de motor stil te leggen, daar denk je niet onmiddelijk aan op dat moment, maar moest je het niet doen....

De motor stopt vanzelf;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

een getuige zegt:.....

dat de chauffeur moest uitwijken voor een fietser....

mischien reed die fietser wel in de berm....

maar door omdat die in de berm fietste,..toch door fietst

en zo in een gevaarlijke situatie waardoor de chauffeur moest uitwijken.

ik vind wel dat jullie je antwoorden snel klaar hebben,....

aangezien je het naadje van de kous niet weet:rolleyes:

ik zeg niet dat het zo is gebeurt.....maar het zou kunnen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden