[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen staande gehouden met half uitstekende personenauto in Veghel


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid

VEGHEL - De politie heeft vrijdagavond na een melding een vrachtwagen staande gehouden bij het tankstation aan de Udenseweg. Een vrachtwagen reed met een personenauto half uit de trailer. De personenauto was zo geladen en stond met een spanband vast. De politie heeft controle uitgevoerd en overlegd wat ze ermee aan moesten. Na enig overleg hebben ze besloten de vrachtwagen door te laten rijden naar de Duitse grens. Daar zal hij de lading moeten aanbieden aan de Duitse polizei. Die zijn al ingelicht op de komst door de politie. De vrachtwagen kwam vanuit Engeland en moet naar Polen.

 

Bron en foto's: http://www.112brabantnieuws.nl/index.php?subaction=showfull&id=1470428618&archive=&start_from=&ucat=1&

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij had die afgekeurde VW ook rechtop kunnen zetten en spanbandje erom en klaar en de deuren gesloten, had deze "chauffeur" ook geen probleem gekend, ergens begrijp ik al helemaal niet dat deze vrachtwagen uit de UK komt, dus die Engelsen dachten ook bij zichzelf "zo die gaat het land uit laten die Nederlanders en de rest van de aangrenzende landen het maar uitzoeken ermee", tenslotte stappen wij toch uit de EU .........................................

 

(off topic: Hoe gaat'ie Reindert?, ik heb een probleempje met het versturen van e-mails vandaar via deze weg)

 

Grt. Henry.

bewerkt door Henry Neycensas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lading mag niet meer als 100 cm uitsteken, gemeten vanaf de achterzijde voertuig, Rob.

Ik heb het idee, afgaande op de foto, dat dit barrel verder uit de oplegger hangt. Kans is daardoor groot dat de totale maximale voertuiglengte (16.50 mtr) daardoor overschreden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lading mag 1m uitsteken, maar als de lading hoger dan 55cm van de grond is moet de bumper op max 60cm van de lading zitten.

 

En vergeet even niet, dat je met een uitstekende lading, max 100 km Duitsland in mag rijden!  (zie landendocumentatie) 

 

Dus die badslipper zal niet ver gekomen zijn :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

LOL  ja leuk die humor, helaas daar heb ik op mijn leeftijd geen last meer van om naar die "natuurfilmpjes" te gaan kijken, is allemaal hetzelfde platte gedoe en meestal allemaal gespeeld oftewel gewoon nep! kortom ik kan er niet meer warm of koud van worden.

Wellicht het enige humorisme zijn wel die blunder filmpjes van deze "artiesten" dat is pas humor, ha ha ha

 

Eh nee ik heb geen virus en ook geen last van malware etc. als je een goede en juiste virusscanner hebt en zelf ook even wat alerter blijft dan heb en krijg je daar geen last van, enige waar ik wel een keertje of 5 á 8 per maand last van heb zijn van spam berichten die je van alles willen aansmeren zoals een erfenis van 45 miljoen Dollar om maar iets te noemen, of je bankpas verloopt, stuur nu uw bankpas op etc., gelukkig gebruik ik Thunderbird als e-mailprogramma en hier zit een handig tooltje ingebouwd zodat dit soort afzenders kan blokkeren voor altijd en ach het is amper 1 minuut werk maar je bent er wel weer vanaf en oh ja je e-mailadres veranderen heeft geen zin want binnen de korstte keren is het weer verkocht of gehackt ergens, er zijn namelijk websites bij die er een sport van maken om je e-mailadres door te verkopen en je staat er nog verbaast van welke gerenommeerde bedrijven dit doen, schijnt aardig wat op te leveren heb ik vernomen.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden