[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Digipas kwijt


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo,

 

Ik ben iemand die 2 jaar geleden Code 95 heb gehaald+rijbewijs en een jaar geleden een Digipas heb aangevraagd.

Helaas heb ik maar 5 keer gebruik kunnen maken van deze Digipas omdat ik sinds vorig jaar juli niet meer heb gereden.

 

Sinds dien heb ik mijn pasje altijd gewoon in mijn portemonee gehouden. En er stond maar 5 werkdagen op geregistreerd.

Nu ben ik helaas mijn portemonee kwijt geraakt met al mijn inhoud. Rijbewijs, andere pasjes en deze Digipas.

 

Wat moet ik nu doen? Want volgens de KIWA moet ik nu binnen 7 dagen melden dat ik mijn pas kwijt ben en een nieuwe aanvragen.

Maar ik heb nu geen werk als vrachtwagenchauffeur. En wat nou als ik ook niet meer een pas nodig heb? 

 

En nog een belangrijkere vraag? Wat als mijn pas word gevonden door iemand en mijn pas gebruikt gaat worden en er mee gefraudeerd word ben ik hier dan verantwoordelijk voor?

 

Wat moet ik nu doen? 

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

GTAKevin023. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aangifte was niet nodig ;)

 

Ik heb het Kiwa gebeld en het is echt heel simpel om je Digipas aan te geven als vermist. Is een belletje van nog geen 5 min. 

En om nog iets eraan toe te voegen, ik heb later op de middag mijn portemonnee weer terug gevonden.  :stom:

 

Dus ik gelijk weer terug bellen naar Kiwa. En nu was het ook heel simpel. Ze hebben m'n vermissing weer terug gedraaid.

Er zou een brief naar me toe gestuurd worden, een verklaring van vermissing, maar als ik die nu thuis gestuurd krijg dan hoef ik

er niks mee te doen.  :D

 

Dus alles was heel simpel opgelost. ;) Dus bedankt voor jullie hulp. :)  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden