[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Laat op tijd je Code 95 bijschrijven


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben 100 % afgekeurd en krijg 14-07-2017 mijn AOW en pensioen, de partnertoeslag is vervallen dus dan zou mijn vrouw ineens moeten gaan werken, dat mens is dan 63 en heeft altijd het huishouden gedaan, ik ben nog enigzins ouderwets hè, dan moet ik maar weer wat gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij hebt je rijbewijs waarschijnlijk laten verlengen toen de regel van voor 55 nog gold in Nederland, deze is onder druk van Brussel teruggedraaid.

Dus ook nu zul jij naar school moeten, maar de eerste 5 jaar hebben ze je geschonken, je hoeft pas in 2020 je 35 uur te hebben.

 

Huh :confused:  Ben net 52 geworden :D  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ben benieuwd, morgen uitgenodigd voor een gesprek, mooi bedrijf, verre ritten en soms een paar weken van huis, mooi materiaal, geconditioneerd vervoer, het kan dus nog wel op mijn leeftijd te worden te werk gesteld.

:p

Hoe is t afgelopen Rob?

Verstuurd vanaf mijn S40 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hij heeft zijn rijbewijs waarschijnlijk laten verlengen toen de regel van voor 55 nog gold in Nederland, deze is onder druk van Brussel teruggedraaid.

Dus ook nu zal hij naar school moeten, maar de eerste 5 jaar hebben ze geschonken, je hoeft pas in 2020 je 35 uur te hebben.

Hij kan altijd nog dockwerker worden in Antwerpen, voor lokaal vervoer binnen de haven hoef je vreemd genoeg weer geen code 95 te hebben :confused:  :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oei, dan ben ik echt een prutser, ga eind deze week er maar eens mee bezig, eigen verklarinkje halen, = afspraak maken bij gemeente, medische keuring, nog een keer een afspraak maken, dan de boel opsturen = wachten op CBR, rijbewijs aanvragen= weer afspraak maken gemeente, wachten op rijbewijs = nog een keer afspraak maken met die klere gemeente om hem op te halen, gaat hier niks meer zonder afapraak, hoezo burgertje pesten.

Shit man, gaat veel te vlug zo, vorige week donderdag eigen verklaring opgehaald, om 19.45 s'avonds de keuring gedaan, en gisteren de brief van het CBR binnen dat ze geen aanleiding zien om me geen nieuw rijbewijs te verstrekken, ipv dat ik een prutser ben zijn zij het, wie keurt mij nu goed.

Maandag dus maar even naar het gemeentehuis, heb ik hem toch voor 10 september nog binnen, balen.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit man, gaat veel te vlug zo, vorige week donderdag eigen verklaring opgehaald, om 19.45 s'avonds de keuring gedaan, en gisteren de brief van het CBR binnen dat ze geen aanleiding zien om me geen nieuw rijbewijs te verstrekken, ipv dat ik een prutser ben zijn zij het, wie keurt mij nu goed.

Maandag dus maar even naar het gemeentehuis, heb ik hem toch voor 10 september nog binnen, balen.

 

^^  ^^ misschien zit er wel een prutser op het gemeentehuis die jou vergeet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Bij ons gemeentehuis garanderen ze je papieren de vijfde werkdag gereed te hebben liggen. Meestal zijn ze er wel al op de vierde dag al aanwezig, maar uit zekerheid houden ze vijf dagen aan.

Aan sms-en of dergelijke doen ze niet.

Het zou anders op werken gaan lijken...... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden