Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest

rolandjonkers1980
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Heren,

wat is het belang van wel of geen euro6, BGG kenteken ja of nee, mijn auto is geimporteerd vanuit een niet nader te noemen land, waardoor het erg logisch is dat de km stand erg laag is, aangezien deze auto voor bepaalde doeleinden in dat land gebruikt is, en in de praktijk is wel duidelijk waarom, maar dat maakt allemaal niks uit, het gaat erom dat de auto goed functioneerd, en het is en blijft een werkauto, geen showauto...

Op dit moment rijd de auto nog noorwegen, maar dat gaat vanzelf veranderen, dat komt helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Maakt inderdaad niks uit Roland. Het is een nette auto.

Mijn oog viel alleen even op het kenteken dat niet past bij dit model. Leek me dus dat dit een importje zou zijn. Niks mis mee. Er rijden zat transporteurs met ge-importeerd tweedehands materiaal.

Maar je rijdt er in elk geval niet mee voor lul. Het blijft een fijne auto zo'n FH3. Zelfs als je terugstapt van een FH4 dan voelt het nog niet zo. Zegt wat mij betreft genoeg over het comfort van dat model.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Maakt inderdaad niks uit Roland. Het is een nette auto.

Mijn oog viel alleen even op het kenteken dat niet past bij dit model. Leek me dus dat dit een importje zou zijn. Niks mis mee. Er rijden zat transporteurs met ge-importeerd tweedehands materiaal.

Maar je rijdt er in elk geval niet mee voor lul. Het blijft een fijne auto zo'n FH3. Zelfs als je terugstapt van een FH4 dan voelt het nog niet zo. Zegt wat mij betreft genoeg over het comfort van dat model.

Het is inderdaad een hele fijne auto, en doet zijn werk erg goed, vergeleken met het andere merk wat er bij ons rijd, de S***** doen de

oude FH3's het prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...