[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Te lang te zwaar en te hoog


Tony.Macaroni

Recommended Posts

  • Forumlid

Wacht Dokus, dit is een andere combinatie dan die stil is gezet, deze mist een asje en het hefsysteem voor de trekker op de auto om de andere er onder te rijden, scheelt toch al snel een ton bij elkaar.

En overladen zal sowieso gebeuren, deze combi gaat richting de 48 ton beladen, bron collega chauffeur.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Verbazingwekkend hoe je jezelf ermee kunt vergissen. Mijn combi (met naloopas, losklep onder mw en ahw, schuifzeilenopbouw en rongen om de 70 cm met schotten) weegt leeg 21500 kg. Had dan ook totaal niet verwacht dat deze qua gewicht erbij in de buurt komt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch valt zeven ton voor een dergelijke motorwagen mij nog alles mee. Ik had ze zwaarder ingeschat.

Hangt natuurlijk er vanaf welke opbouw hebt,

Die Dokus laat zien heeft geen derde as en geen (hydraulisch verstelbare) bovenbouw. Als je daar eens op zoekt dan kom je al snel op 12 á 13 ton voor een motorwagen. Knoop daar nog een vergelijkbare aanhangwagen achter en je zal vlot over de 20 ton gaan.

Maar De Rooy heeft vaker laten zien dat ze niet bang zijn om een auto compleet te herbouwen zodat het eigen gewicht aanzienlijk omlaag kan. Maar meer als een paar ton zal je daar niet mee winnen. Dus samen met 4 trekkers van 7500 kilo val je al snel in de prijzen bij de buren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden