road train

Dutchie in Quebec

293 berichten in deze discussie

2 minuten geleden zei road train:

Lees z'n verhalen eens tiny

ik weet wat je bedoeld, ik heb vorig jaar augustus mijn moeder moeten afgeven,

ondanks......heeft ze toch 3 goede jaren erbij gekregen ipv 3 maanden,

ik was ...ben gewoon heel blij met die extra tijd, ook voor me vader.

die er nu heel goed eruit gekomen is.

maar als je de moed gaat opgeven, of gaat zeggen laat maar ...helpt toch niet.

ben ik geen persoon voor, ik wil hopen tot het laatste en steunen waar ik kan.

een kaarsje opsteken. wil niks sugereren, ik wil geloven dat mijn moeder door onze hoop en steun

3 jaar extra heeft gekregen, waarvan de laatste maand wat minder was.....

maar niet onmenselijk.....plus een goed afscheid.....ook belangrijk...:ja:

matthieu en volvofh12 vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees dit net en zit inderdaad ook al even naar het scherm te staren, het enige zinnige wat ik kan bedenken is geniet van de tijd die er nog is zoveel als je kan, verder schieten alle woorden echt tekort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ppfff en wat moet/ga je dan zeggen..hoeft in principe niet..enkel aansluiten bij het vorenstaande is misschien al voldoende maar toch. De meesten van ons hebben er in de naaste omgeving wel mee te maken gehad en allemaal proberen we het als de "ver van ons bed show" te zien tot dat..ja tot dat. Eerder gaf ik aan er bewondering voor te hebben hoe jij ermee om gaat..en nog steeds. Maar nu..pak die laatste strohalm..geniet van de tijd met je naasten. Sterkte!

Leeuw en edje vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees het net Douwe en weet echt niet wat ik nu moet typen. 

Ik sluit me maar bij Albert en de rest aan want ik weet het echt niet 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We  zullen hier nog paar maanden  hoop  langer??? Nog kunnen genieten van de de  moppen van duchtieincuquebec  en z'n positieve in  stelling  want ja ga d'r maar aan staan ziek zijn en weten dat je dr over jaar niet meer bent  door zo'n kut ziekte  .. hoop van langer 

bewerkt door road train
tiny en dutchieinquebec vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎22‎-‎4‎-‎2017 om 04:44 zei dutchieinquebec:

jongens-heren en ook meisjes en vrouwen

tot onze grote spijt zit ook mn schoonmoeder in dr laatste fasen van dr leven,

ovewr n week of 4-5 gaat ook zij deze wereld verlaten omdat ze longkanker heeft en ik zal daar

ze t een en to horen hebben gekregen niet ver achteraan zitten.

maar ehhhhhhhhhhhh   wat dr ook gebeurt , probeer te blijve dingissen he. altijd blijven dingesssen.   dank je.Douwe

Douwe, ik volg met belangstelling de berichten over hoe het met je gaat. Het is al meermalen gezegd dat iedereen bewondering heeft voor je houding en de manier waarop je met je ziektes omgaat. Wat voor mij het meest in het oog springend is, is dat je zelf zoveel mogelijk de regie over je leven wilt houden. En daarin past ook Dying with Dignity. Regie over je leven betekent ook zelf bepalen hoe en wanneer het einde komt. In mijn naaste omgeving zei iemand die euthanasie toegediend kreeg: "Ik wil niet dood maar ik wil ook niet zo leven." Dat zal ook voor jou gelden. Hoe het nu met je gaat weet niemand op het forum, ook weet ik niet of je het forum nog leest.  Ik wens je toe dat je ook in de resterende tijd de regie niet kwijt raakt en doet wat gedaan moet worden op het moment dat jij zegt dat het moet. Sterkte.

scania 440, josimo, Leeuw en 3 anderen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bijdrage zal goedgekeurd moeten worden door een moderator

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

Laden...