Gast Geplaatst 29 september 2016 Share Geplaatst 29 september 2016 Ingenieur Kristof van Beeck van de KU Leuven heeft een veiligheidssysteem ontwikkeld dat vrachtwagenchauffeurs alarmeert wanneer zich in hun dode hoek een fietser of voetganger bevindt. Het systeem werkt nauwkeuriger dan bestaande camera’s en zou meer ongevallen kunnen voorkomen. https://transplace.eu/nl/articles/nieuw-veiligheidssysteem-gaat-dodehoekongevallen-voorkomen-57ed193bbc04fad2208b4ddc?utm_campaign=dodawanie_tresci&utm_source=dodanie_artykulu&utm_medium=artykul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 29 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 29 september 2016 (bewerkt) Nou we zullen het zien. Blijft toch mensen werk 29 september 2016 bewerkt door road train Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 29 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 29 september 2016 Hm, het werkt momenteel voor 95% accuraat, lees ik.. Tja, je zou toch verwachten dat de software op z'n minst 99% accuraat kan werken? Ik lees iets over 'algoritmen' etc... klinkt alsof dat er nog enige tijd tussen waarnemen (filmen van de mens / object in dode hoek) en het daadwerkelijk tonen ervan. Tijd die je volgens mij niet hebt,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 29 september 2016 Forumlid Share Geplaatst 29 september 2016 Storm in een glas water zo te lezen. Ze weten niet of t systeem tegen lange ritten kan???? Bizar toch? Als iemand, terwijl de vrachtwagen gaat rijden, er onder stapt, dan is het gedaan lijkt me. en 95%... dat is toch geen goed nummer, in ABN, 1 op de 20 mensen verleizen het als nog. Best wel veel. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts