Spring naar bijdragen

Foute foto's op chauffeurskaart


Vledder
 Share

Recommended Posts

  • Forumlid
Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN.

TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen

 

https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/

 

 

Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN.

TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen

 

https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/

 

 

Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe.

 

 

Dan heb je dus straks 2 kaarten :D  :D  :zegtniets:  :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN.

TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen

https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/

Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe.

Blijkt toch niet zo simpel. Even gebeld waar de kaart bleef. Nee meneer, we hebben u gisteren (na 2 weken) een formulier gestuurd waarop u kunt aangeven dat uw kaart defect is en als u dat aan ons terugstuurt doen wij binnen 2 weken een nieuwe kaart op de bus. Duurt een maand bij elkaar dus 😡

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden