Forumlid Vledder Geplaatst 13 oktober 2016 Forumlid Share Geplaatst 13 oktober 2016 Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN.TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/ Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2016 Share Geplaatst 13 oktober 2016 Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN. TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/ Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe. Dan heb je dus straks 2 kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 13 oktober 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 13 oktober 2016 Dan heb je dus straks 2 kaarten Yep, maar de oude wordt ongeldig gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 13 oktober 2016 Forumlid Share Geplaatst 13 oktober 2016 Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2016 Share Geplaatst 13 oktober 2016 Hoe dan? ff die link lezen.....daar staat het https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 13 oktober 2016 Forumlid Share Geplaatst 13 oktober 2016 Dus, de kaart blijft het gewoon doen, word alleen in de systemen ongeldig gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 oktober 2016 Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe. Correctie: "Gelijk" duurt toch iets langer bij Kiwa. Inmiddels 10 dagen verder en nog niets gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wie een nieuwe of opvolgende chauffeurskaart voor de tachograaf ontvangt van KIWA, doet er goed aan om even de pasfoto te checken. In sommige gevallen is die niet goed op de kaart verwerkt. Dat meldt TLN. TLN heeft enkele meldingen ontvangen dat het gezicht van de bestuurder op de bestuurderskaart niet volledig is te zien. Dit is, net als bij een paspoort en een rijbewijs, wel verplicht, dus dit kan problemen opleveren bij controles onderweg. De kaarten voldoen verder wel aan de gebruikseisen https://www.ttm.nl/nieuws/sta-wel-goed-op-chauffeurskaart/83936/ Was bij mij ook het geval. Net gebeld 088-9984888 (Kiwa) en dan sturen ze gelijk een nieuwe. Blijkt toch niet zo simpel. Even gebeld waar de kaart bleef. Nee meneer, we hebben u gisteren (na 2 weken) een formulier gestuurd waarop u kunt aangeven dat uw kaart defect is en als u dat aan ons terugstuurt doen wij binnen 2 weken een nieuwe kaart op de bus. Duurt een maand bij elkaar dus 😡 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gerard2311 Geplaatst 28 oktober 2016 Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2016 Duurt een maand en het is de duurste club in Europa die de pasjes uitgeeft, bende dat KIWA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lambiek Geplaatst 28 oktober 2016 Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ja Ja Ambtelijkemolens he Maken voor iedere oplossing een probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 8 november 2016 Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 november 2016 Maar weer eens gebeld, want nog steeds geen formulier ontvangen. Nee meneer, u hoeft geen formulier in te vullen. Uw nieuwe kaart is klaar en wij hebben gisteren een afhaalbericht aan u verstuurd.... Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.