Spring naar bijdragen
  • 0

Opdringerige prostituees


Gast jan-betuwe

Vraag

Gast jan-betuwe

Hallo allemaal;

Ik overweeg om de diverse papieren te gaan halen voor int. vrachtwagenchauffeur. Na eerst een periode wat ervaring in NL opgedaan te hebben zou ik best graag int. willen gaan rijden. Van enkele mensen kreeg ik de 'waarschuwing' dat er op diverse plaatsen vrouwen zich aan je op kunnen dringen als prostituee als je ergnes je wagen hebt neergezet voor de nacht. Ik ben getrouw en heb 4 kinderen. M'n trouwbelofte neem ik zeer serieus en daarom wil ik graag van jullie weten in welke regio's van europa zoiets voorkomt en of het op grote schaal gebeurd, of alleen incidenteel. Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Jan-Betuwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
oooohh jeej.

Naja je bent er zelf bij denk, maarre als vrouwelijke chauffeur, heb je daar dan ook last van of krijg je dan lesbische dames op je af :p

Die vrouwen willen geld verdienen ... en sommigen proberen het zelfs bij een vrouwelijke chauffeur (heb ik zelf meegemaakt in Spanje) en ik heb beleefd NEE gezegd. Waarna het gesprek doorging over hoe het is om als vrouw een vrachtwagen te besturen. Dat vonden ze namelijk wel gaaf.

Ook op parkings in Italie heb ik het wel eens gezien, maar mij lieten ze met rust. Wel vreemd opkijken dat ik als vrouw in die wagen zat maar dan liepen ze snel door.

Ik rij internationaal sinds 1998 (1995 als chauffeur begonnen) en in die tijd zijn de dingen met vrouwen van plezier op een hand te tellen. Wat mij betreft valt het dus reuze mee. Je ziet ze wel maar jouw laten ze gewoon met rust. Met andere woorden je hebt er als vrouwelijke chauffeur dus geen last van.

Ik vind het altijd sneu om te zien dat die vrouwen op die manier geld moeten verdienen (99% denk ik iov een pooier-´vriend´)

Ik denk ook de vrouwen die je langs de weg zo hun geld ziet verdienen er niet zelf zijn ingestapt maar gedwongen om prostituee te worden.

Aan de andere kant ben ik het met Diddi eens ... als er geen prostituees zouden zijn zouden vrouwen op straat veel vaker worden lastiggevallen.

En dan heb ik het dus over aanrandingen en verkrachtigingen. Ik denk als je prostituees echt verbied te werken dat het aantal verkrachtigingen omhoog zou gaan. Vrees ik.

Met het verschil dat ik het niet zou pikken van mijn vriend als hij op die manier aan zijn trekken zou komen. Ik vind het dus wel vreemdgaan EN ook al gebruikt hij een condoom ... ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

waar gaat dit over

als chauffeur heb je normen en waarden

degene die ze hebben zie je als trucker zich normaal gedragen op de weg hun motto heel thuis komen een goed contact met klanten en planners de idiale werknemer

een heel klein groepje heeft dit niet op de weg hun motto ik is groot en doe wat ik wil kost wat kost zie je ze om 23.30 nog aan het bier drinken en starten weer om 5.30 want zij zijn groot

ik zelf heb 25 jaar smen met met een deel van mijn kinderen een montage bedrijg gehad meestal werken waar de dames alleen thuis zijn wat is het probleem als je normen en waarden respekteert:)

voor het grootste deel zullen geen aandacht schenken aan de dames

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Blijkbaar zijn er op die parkeerplaatsen voldoende klanten voor die dames.

Anders zouden ze niet de moeite nemen om er naar toe te gaan.

En toch zegt/suggereerd iedereen hier dat hij geen gebruik maakt van die diensen.

neem het nu maar van me aan dat ik er geen gebruik van maak:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
toch raar.....niemand doet,maar iedereen weet ervan.

hoeveel personen doen hier niet lekker schijnheilig,alsof ze er allemaal vies van zijn!!!!biertje

Misschien omdat het gewoon opvalt als je ergens langs de weg een hele ij campers ziet staan?? Of als je s'avonds vanuit het restaurant naar je auto terugloopt, een paar dames bijna van je af moet slaan??

Zijn zomaar een paar redenen ;)

En veel zijn hier getrouwd hebben kinderen, dus denk inderdaad dat ze er niet vies van zijn! Of in ieder geval niet vies van waren :p

gr Bunny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
dan zoek ik weer de verkeerde parkeerplaatsen uit zeg, ik werd van de week lastig gevallen of ik een pannen- en of een messenset wou kopen:o

LOL, die kerel ben ik meerdere keren tegen gekomen in duitsland haha

hij herkende me de 3e of 4 keer niet

maar ik zei tegen hem, ik hoef je bestek la / pannenset nog steeds niet

maar je zaken gaan wel goed geloof ik ...... je auto word steeds groter hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
dan zoek ik weer de verkeerde parkeerplaatsen uit zeg, ik werd van de week lastig gevallen of ik een pannen- en of een messenset wou kopen:o

LOLMooi man zo'n pannenset kan je lekker koken voor Ilona LOL

Geintje hoor Marsi :ja:

En wat de dames van plezier betreft, je weet wie je bent en hoe je bent

en een ieder heeft zijn eigen normen en waarden.

En als je niet van die dames gedient bent moet je dat laten merken,

zijn ze volgens mij zo op weg naar een volgend slachtoffer.

Neem maar van me aan dat ik er geen gebruik van maak van deze dames, de reden is duidelijk ik heb een hele lieve vrouw die goed voor me zorgt.:)

Dus voor mij telt onderweg honger krijgen, maar thuis eten.:ja:

Groeten Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

1e Parking na Parijs, als je van Parijs naar Arras rijdt...

TIR Parking La Jonquera op de hoek waar de winkels beginnen

Rest van Spanje (rond Madrid) zijn ook berghoeren te singnaleren

en Tja... Italie... ze zijn enorm mooi maar kunnen mannen (travestieten) zijn.

Hoe sterk ben je zelf zou ik zeggen?:D

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

een paar jaar geleden in tjechië , slowakije en hongarije te kust en te keur.

zowel op de parkings aan de autosnelweg als langs de alternatieve route ,

tja hoe weet ik dat >> heb een aantal jaren op die landen gereden.

gr.martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vind het wel lachen,ik bedoel als degene van wie de vraag komt nou sterk in de schoenen staat,waarom dan in vredesnaam zo'n vraag. Als de relatie nou goed is,wat is het probleem dan :confused::confused: ennne een beetje kerel........

(en wij zijn er al 7 pagina's mee verder:rolleyes: hahahha)

Nou ja,succes met de meiden :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast chauffeurtjenuenen

dit begint een beetje nutteloos te worden als we het hier hadden over meiden van plezier.

ik heb een hele lieve vriendin daar ben ik blij mee en zoals al vaker gezegt onderweg honger krijgen en thuis eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Avonturiers gezocht? verder zoeken

Wat zijn het toch een watjes tegenwoordig ....LOL

Je kan ze gewoon niet meer om een boodschap sturen,

of ze vallen om, of ze rijden zich klem omdat de tom tom zegt dat het gaat. lekke band moeten ze de bandenboer bellen, zonder ABS/ASR of weet ik wat voor afkortingen er nog meer zijn of met een gewone versnellingsbak komen ze niet meer weg en als er een muts rond de auto drenteld zijn ze bang verkracht te worden.

Moet niet gekker worden. Mama ik wil naar huis ......... LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Avonturiers gezocht? verder zoeken

Wat zijn het toch een watjes tegenwoordig ....LOL

Je kan ze gewoon niet meer om een boodschap sturen,

of ze vallen om, of ze rijden zich klem omdat de tom tom zegt dat het gaat. lekke band moeten ze de bandenboer bellen, zonder ABS/ASR of weet ik wat voor afkortingen er nog meer zijn of met een gewone versnellingsbak komen ze niet meer weg en als er een muts rond de auto drenteld zijn ze bang verkracht te worden.

Moet niet gekker worden. Mama ik wil naar huis ......... LOL

goed bezig:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Goed we zijn dus zeven pagina's verder, we weten nu waar we wel en niet moeten zoeken, en de vraagsteller is ondertussen vermoedelijk al gescheiden van zijn vrouw en al getrouwd met de derde prostituee van de eerste parking na de grens.

Wordt het niet eens tijd voor een slotje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden