Spring naar bijdragen

Miniatuurtjes


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Gisteren op de grootste landbouwminiaturenbeurs van Europa geweest, in de IJselhallen te Zwolle. Rond de 10.000 bezoekers in 2 dagen zijn er ieder jaar in November te vinden.

Er worden veel modellen verhandeld, maar ook erg mooie dioramas worden tentoon gesteld.

Deze film daar over kwam ik tegen op Youtube. Het meeste wat te zien is, is eigenbouw. Of anders verbouw van bestaande modellen.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is een diorama van Henry Selten.

Dit heeft inmiddels zelf een bedrijf opgebouwd in het produceren van landbouwminiaturen en allerlei toebehoren daar voor.

Hij is inmiddels ook bezig om een lijn vrachtwagen toebehoren op te zetten. Voorlopig hoofdzakelijk landbouw gerelateerd, zoals mestopleggers, kippers en walkingfloors.

Als je onderdelen of stickers zoekt kan je altijd eens op zijn site kijken. www.farmmodels.nl Op verzoek maakt hij ook wel stickers op maat.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteren op de grootste landbouwminiaturenbeurs van Europa geweest, in de IJselhallen te Zwolle. Rond de 10.000 bezoekers in 2 dagen zijn er ieder jaar in November te vinden.

Er worden veel modellen verhandeld, maar ook erg mooie dioramas worden tentoon gesteld.

Deze film daar over kwam ik tegen op Youtube. Het meeste wat te zien is, is eigenbouw. Of anders verbouw van bestaande modellen.

dus als ik het goed begrijp is dit een snoep winkel voor groote mensen :ja:  :ja:

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,echt wel.Voor sommige stands moet je eerst dweilen anders glij je weg van het kwijl. En ja ook al jaren LCN lid en van het LMF. (landbouw miniaturen forum )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden