[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Te veel chauffeurs op de markt.


Gast Vladimir21

Vraag

Gast Vladimir21

Dat er chauffeurs te kort is, dat is 'n leugen. Kreeg laatst 'n e-mail terug van 'n uitzendbureau dat er te veel chauffeurs beschikbaar zijn. Dus ik kan zeer zeker nergens beginnen met mijn "code 95 en c rijbewijs" ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

Er is echt wel een chauffeurs tekort.

Simon Loos wilde in 100 dagen 100 chauffeurs werven. Misschien kan en wil marotrans mij verbeteren maar ik heb gehoord dat dat tot nu toe nog geen succes was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast advies almelo

Ik zie dat je nog steeds even subtiel reageert als voorheen.

Jii was degene die van mening was dat de examinator jou liet zakken omdat een bepaald percentage chauffeurs voor het examen moet zakken;

Jij was degene die vond dat het allemaal " kutregels" zijn in Nederland en jij bent ook degene die vindt dat de samenleving moet opdraaien voor jouw rijopleiding en code 95, door belastingteruggave. Dat terwijl je bij je ouders woonde en geen belasting betaalt.

Als jij Nederland zo'n kutland vindt, en jij vindt dat door uitzendbureau's tegen je wordt gelogen, is mijn advies, gelijk als dat van Rutte: " Als het je hier niet bevalt, rot dan op."

Dat er chauffeurs te kort is, dat is 'n leugen. Kreeg laatst 'n e-mail terug van 'n uitzendbureau dat er te veel chauffeurs beschikbaar zijn. Dus ik kan zeer zeker nergens beginnen met mijn "code 95 en c rijbewijs" ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat er chauffeurs te kort is, dat is 'n leugen. Kreeg laatst 'n e-mail terug van 'n uitzendbureau dat er te veel chauffeurs beschikbaar zijn. Dus ik kan zeer zeker nergens beginnen met mijn "code 95 en c rijbewijs" ...

ach joh zoekt en gij zult vinden tis zo 5 december zet ff je schoen ..😎😎😪😪
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Er is echt wel een chauffeurs tekort.

Simon Loos wilde in 100 dagen 100 chauffeurs werven. Misschien kan en wil marotrans mij verbeteren maar ik heb gehoord dat dat tot nu toe nog geen succes was.

Heb het even nagekeken in de mail, de campagne is gestart op 10 oktober.

Stand op 10 november: 350 sollicitanten, 48 nieuwe collega's en inderdaad een overschot... Dit betreft de opleiding van C naar CE, die mensen gaan door naar VTL etc. Dus netto aardig volgens plan 😉

Voor de standplaatsen Veghel, Breda en Maasdam blijft het krap aan: wie daar een nieuwe chauffeur aanbrengt krijgt een bonus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Okay, dan is mijn informatie niet juist.

Ik had wel begrepen dat er veel sollicitanten waren maar dat er uiteindelijk maar weinig waren die daadwerkelijk direct inzetbaar waren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Er is echt wel een chauffeurs tekort.

Simon Loos wilde in 100 dagen 100 chauffeurs werven. Misschien kan en wil marotrans mij verbeteren maar ik heb gehoord dat dat tot nu toe nog geen succes was.

Er is wel degelijk een tekort hier in het zuiden zowiezo action zoekt nog dacht ik, collé zoekt nog chauffeurs, bij ons kunnen ze er ook nog plaatsen, en zo zijn er zeker nog meer vacatures, maar die zitten wel allemaal niet op alleen maar stuurvasthouders te wachten.....

 

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Er is wel degelijk een tekort hier in het zuiden zowiezo action zoekt nog dacht ik, collé zoekt nog chauffeurs, bij ons kunnen ze er ook nog plaatsen, en zo zijn er zeker nog meer vacatures, maar die zitten wel allemaal niet op alleen maar stuurvasthouders te wachten.....

groeten martje

Mag ik bij julle de auto mee naar huis nemen?

Ik zit een beetje met het woon werk verkeer LOL

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ik pak wel eens een vrachtje vanaf Maasdam maar die ladingen zijn niet populair onder m'n chauffeurs. En dan druk ik mij zachtjes uit. :p

.

Kan ik me ook wel voorstellen ja... alles omwille van de vooruitgang maar 'vrachtje oppikken en door' is er niet meer bij 😉

En afhankelijk van de bestemming lossen net zo eigenlijk, soms duurt dat even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

De bevolking is ook niet evenredig verdeeld  ;)

 

Ik heb er nog wel eentje in het westen:

 

Nationaal chauffeur (ADR) | Vos Logistics Uithoorn
We zijn op zoek naar enthousiaste en flexibele beroepsgoederenchauffeurs voor het vervoer van verschillende soorten ADR vloeistoffen / gas / droge bulk hoofdzakelijk in Nederland. Klik hier voor het volledige profiel. 

 

Is wel standplaats zuid nederland.

 

Maar ook kansen voor de beginners:

https://voslogistics.heeft-vacatures.nl/nationaal-chauffeur-in-opleiding-oss-ede-helmond-enkhuizen-en-roosendaal/99191/0

 

Of: https://voslogistics.heeft-vacatures.nl/betonmixer-chauffeur/95919/0

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden