Spring naar bijdragen

Moelander uit zijn plaat.


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

 Hij geeft zijn "werkgever" ook nog een een trap onder zijn achterste met de opmerking over zijn winterbanden :D

 Das gelul van die agent,donderdag 8 december wad t dik in de +,en droog weer.

Dus geen enkele noodzaak voor winterbanden,daar heeft t i.i.g niet aan gelegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die agent heeft gewoon zijn werk gedaan,die valt niks te verwijten.doet ie niks is t ook niet goed.

Wat er aan dit drama vooraf ging weten we niet,waarom ging die vent uit zn plaat?

Waarom was ie dronken? ja omdat ie wat op had,maar had ie bericht gekregen dat zn vader of kind overleden was?

Of had zn vrouw m gebeld dat ze vanaf toen zn ex was, en er met zn beste vriend vandoor was?

OF mocht ie niet meer voor niks naar het toilet op Portland?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh. ...eigenlijk lijkt het beroep van politie dat op onze beroep.

Je doet het nooit goed .

En ja ...van mij mag de politie best wel strenger en harder optreden.

We wonen hier met 17 miljoen mensen. ..om toch respect af te dwingen mag het best wat strenger. ..

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Respect verdien je , dat dwing je niet af !! met hogere boetes ,arrogantie of geweld

 

en dat zelfde respect heeft een agent ook recht op toch ??

 

Wellicht bedoelen jullie ontzag ??

Dat is net even iets anders vindt ik

 

En ja...ik heb heel veel ontzag voor de Franse en Engelse politie....voor je het weet heb je gelijk een knuppel in je nek en zit je achter een gesloten deur

Dan gaan ze even op hun gemakje, zonder haast, eens bedenken wat ze met je doen  :(

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En ja...ik heb heel veel ontzag voor de Franse en Engelse politie....voor je het weet heb je gelijk een knuppel in je nek en zit je achter een gesloten deur

Dan gaan ze even op hun gemakje, zonder haast, eens bedenken wat ze met je doen :(

Ik ben van mening dat de Nederlandse politie ook aan het verranderen. Vergelijk de politie van nu maar eens met die van jaren geleden. Of de filmpjes van blik op de weg van vroeger. Dan is het nu een stuk proffesioneler.

Ook de dingen die ik zelf uitspookte, was het toen 'foei', maar als ik nu kijk wat voor straffen er worden gegeven voor dat soort kattenkwaad ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en dat zelfde respect heeft een agent ook recht op toch ??

Wellicht bedoelen jullie ontzag ??

Dat is net even iets anders vindt ik

En ja...ik heb heel veel ontzag voor de Franse en Engelse politie....voor je het weet heb je gelijk een knuppel in je nek en zit je achter een gesloten deur

Dan gaan ze even op hun gemakje, zonder haast, eens bedenken wat ze met je doen :(

Ontzag nee niet Echt wel respect

Omdat ze net als wij een ondankbaar beroep uit oefenen

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diegenen die die filmpjes maken zijn doorgaans ook niet de meest frisse figuren...  Zeuren en zuigen en op hun strepen staan, totdat ze zelfs eens in nood zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden