Spring naar bijdragen

gebruikers met problemen.


Recommended Posts

  • Forumlid

Inmiddels heb ik al 3 mailtjes gekregen van gebruikers die het forum al enkele dagen niet kunnen bereiken...alleen via een proxy..

Hun hebben alledrie een verschillende provider.

Is er iemand met kennis die enig idee kan hebben waar dat in kan zitten.

ze kunnen zelfs het ip nummer niet pingen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Trucklily

- lokale firewall die de site niet meer door laat? Even uitzetten en opnieuw proberen

- natuurlijk alle tijdelijke bestanden weggooien van de browser die gebruikt wordt.

- gebruiken de mensen een router? Zo ja, alles eens een keer uitzetten en dan vanaf de kabel in de muur weer alles aanzetten: modem -> router -> pc/laptop

- ander routerprobleem kan zijn dat de beveiliging op WPA staat. Het kan wel eens voorkomen dat WEP wel werkt en WPA niet.

- in de commandline ipconfig /flushdns proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uhh ja, het kan zijn dat het IP van het forum op een blacklist terecht is gekomen..

Ik krijg ook al enige tijd geen notificaties meer in mijn mail als er gereageerd is...

Wellicht dat e.e.a. met elkaar te maken heeft??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily

Ik heb geen enkele problemen. Ik krijg de site te zien, kan inloggen en krijg notificaties van nieuwe pbtjes. Ik zit bij Tele2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb geen enkele problemen. Ik krijg de site te zien, kan inloggen en krijg notificaties van nieuwe pbtjes. Ik zit bij Tele2

Ik krijg alles via een eigen dedicated server, die heeft niks met mijn internetprovider te maken.

Hmmzzz nu ik dat zo bedenk... wellicht dat de gebruikte spamfilter wel erg streng geworden is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahaa, dat heb ik deze week ook gehad, een aantal keren geprobeerd in te loggen, maar wat er ook gebeurde ik kwam niet binnen. De hele handel opnieuw opgestart en toen was het goed. Zou het kunnen dat de server overbelast was o.i.d.

Mvg,

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vantweekend gaan we zeker eens alles uitdokteren...

het frapante aan het hele gebeuren is dat alle 3 de meldingen die ik hierover kreeg op dezelfde dag zijn begonnen, bij dus 3 totaal verschillende providers en ook nog eens uit 3 verschillende delen van het land..

Die blacklist sluit ik dan ook niet uit,...

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik had er ook last van, en wel via verschillende providers.

Met de laptop via vodafone, en in het internet cafe weet ik niet, maar denk niet dat het aan een blacklist ligt of zo, meer iets in de overbelasting.

ik kijk nu via een belgische verbinding en lukt meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Mijn pa kan niet meer via zijn telefoon op het forum komen. Vodafone. Iemand dit weet op te lossen?:(

Zoals Stefan al zegt lukt het mij vanaf dinsdag niet meer om met mijn mobiele telefoon op het forum te komen en dat is flink balen als je verslaafd bent.;)

Ik krijg de melding: timeout on gateway. Miischien dat je hier iets mee kunt Freddy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja dat krijg je als je zoveel op slot gooit.

meteen op de blacklist hahahaha.

nee hoor geintje natuurlijk.

ik heb het afgelopen week ook paar keer gehad dat hij aangaf dat de pagina niet gevonden kon worden.

ik ga er dan vanuit dat de server overbelast is en probeer het dan later gewoon nog een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zoals Stefan al zegt lukt het mij vanaf dinsdag niet meer om met mijn mobiele telefoon op het forum te komen en dat is flink balen als je verslaafd bent.;)

Ik krijg de melding: timeout on gateway. Miischien dat je hier iets mee kunt Freddy.

Ik krijg de melding nu zelf ook op Vodafone gprs...het wordt steeds gekker, maar heb nu in elk geval iets om het zelf te testen!

We zijn er druk mee bezig, alleen valt het weer eens niet mee....:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Ik krijg de melding nu zelf ook op Vodafone gprs...het wordt steeds gekker, maar heb nu in elk geval iets om het zelf te testen!

We zijn er druk mee bezig, alleen valt het weer eens niet mee....:mad:

Ik heb afgelopen weekend nog in de shout tegen Freddy gezegd blijf met je vingers van de knoppen af, maar helaas, hij heeft er denk ik toch aan gezeten.;):D:D

En Alex is hier getuigen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik krijg de melding nu zelf ook op Vodafone gprs...het wordt steeds gekker, maar heb nu in elk geval iets om het zelf te testen!

We zijn er druk mee bezig, alleen valt het weer eens niet mee....:mad:

Ik krijg ook geen meldingen meer van reacties op berichten...

1 van de laatste die ik gehad heb is op 12 maart, 21.14 uur. Daarna niks meer.

Ik kan wel zonder problemen op het forum... Maar dat loopt via een andere provider. Thuis OnsNet, en onderweg KPN (mobieltje).

Wellicht dat er na een stroring of iets dergelijks, of een ongewilde spamrun op de server, ineens dusdanig veel mail verzonden is, dat het IP bij een aantal providers op een blacklist gekomen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik krijg ook geen meldingen meer van reacties op berichten...

1 van de laatste die ik gehad heb is op 12 maart, 21.14 uur. Daarna niks meer.

Ik kan wel zonder problemen op het forum... Maar dat loopt via een andere provider. Thuis OnsNet, en onderweg KPN (mobieltje).

Wellicht dat er na een stroring of iets dergelijks, of een ongewilde spamrun op de server, ineens dusdanig veel mail verzonden is, dat het IP bij een aantal providers op een blacklist gekomen is?

Daar lijkt het wel op ja, net of we her en der op een blacklist staan...

Maargoed heb de server inmiddels gescand voor rootkits en dat soor meuk, maar daar heb ik niks van gevonden....

Zal ook nog eens in de mailserver kijken of er wellicht wat blijft hangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm, ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar de mail (inclusief achterstallige mail) is nu de deur uit !

De server loopt weer op volle snelheid momenteel...

Uhh ja, dat heb ik gezien! :p

Heb ineens bijna 60 mailtjes van de afgelopen 2 dagen van het forum binnen! :) Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden