Spring naar bijdragen

gebruikers met problemen.


Recommended Posts

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik heb vandaag ook problemen gehad (Planet internet) en kon niet meer op het chauffeursforum komen, wel op allerlei andere sites overigens.

De hele dag was het forum voor mij onbereikbaar ... pas nu net is het me dus gelukt om erop te komen. (=te zien te krijgen)

Ligt het dan toch niet aan het forum?

Misschien overbelast of zo???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt ik heb vanmiddag ook proberen op het forum te komen vanaf mijn notebook en daarmee zit ik dus bij Telfort.

M.i. ligt het dus niet aan onze providers ... maar is er iets mis-geweest met het forum, de server, of wat dan ook zelf......

Heeft Freddy soms een back-up proberen te maken ;) ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik probeer zo'n beetje al vanaf 9 uur vanmorgen op het CF te komen vanaf mijn vaste planet-internet account en dat lukt dus niet => time out van de server webpagina kaniet worden weergegeven.

Nu vanaf mijn notebook met Telfort lukt het me wel.

Ik blijf het vreemd vinden, .....

vanaf Telfort werd daarnet ook de verbinding verbroken.

Slecht weer = zou het gewoon TE DRUK geworden zijn op het internet????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Het enige probleem wat ik wel eens heb, is dat ik tot wel drie keer moet inloggen. Had dat eerst niet eens door, totdat je wilt reageren...

Let daar nu iedere keer op, en doe het dan gelijk maar twee of drie keer.

Zit altijd via KPN/Planet ADSL op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het internet is werkelijk niet vooruit te branden ... heel erg traag dus.

Via Planet en Telfort kan ik niet op het CF komen ... en nu lift ik mee op het onbeveiligde netwerk van een van onze buren. Overigens is de verbinding sterk ...maar het internet ZEER ZEER ZEER traag.

Echt zo is het niet leuk meer. Maar ik denk niet dat het iets met het CF zelf te maken heeft. De site van de bgz (zocht een artikel over begaste containers) was ook tergend traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik werk met orange en ik moet zeggen dat heel af en toe hij ff moet nadenken over het laden maar verder nog geen problemen.

wel is deze lichte vertraging alleen bij het CF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D

Ik kwam er vannacht rond 2 uur niet op (orange adsl). ook niet met diverse anonieme proxies.

Kreeg de melding "database error".

Ik hab hier in Dld tegen 23.00u eventjes een probleem. Niets reageerde meer en heb opnieuw geprobeert in te loggen. Dit laatste duurde ongeveer 10 minuten. Daarna liep weer alles prima. :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden