Spring naar bijdragen

gebruikers met problemen.


Recommended Posts

  • Forumlid

ow ja...heb nu de blog optie ook ge-uninstalled....

De problemen zijn begonnen op de dag of 1 dag later(dat weet ik niet meer) na installeren van die blog...Ik weet niet of het iets met mekaar te maken heeft, maar eens afwachten of het nu wat beter word dan

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
ow ja...heb nu de blog optie ook ge-uninstalled....

De problemen zijn begonnen op de dag of 1 dag later(dat weet ik niet meer) na installeren van die blog...Ik weet niet of het iets met mekaar te maken heeft, maar eens afwachten of het nu wat beter word dan

--== Freddy ==--

Lijkt er wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een heel raar probleem. Als ik met mijn providers!!! internet is het geen enkel problem, totdat ik het CF oproep, dan begint het gedonder. Ik kan dan 1 bericht versturen maar dat kan ik niet zien. Pas als ik mijn router heb gereset dan kom ik weer op het CF.

Heren admins weten jullie 100% zeker dat jullie geen virus op de server hebben??? Of dat een hacker zo leuk is geweest jullie proxy's te besmetten?

Succes met alles.

Mvg,

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier doet ie het weer Freddy toppie. Alhoewel, daar gaat mijn nachtrust .;):D groeten uit ede

Mooi zo...in elk geval weer 1 iemand blij..(voorlopig)

Het is een heel raar probleem. Als ik met mijn providers!!! internet is het geen enkel problem, totdat ik het CF oproep, dan begint het gedonder. Ik kan dan 1 bericht versturen maar dat kan ik niet zien. Pas als ik mijn router heb gereset dan kom ik weer op het CF.

Heren admins weten jullie 100% zeker dat jullie geen virus op de server hebben??? Of dat een hacker zo leuk is geweest jullie proxy's te besmetten?

Succes met alles.

Mvg,

Erwin

Nee, we weten niks meer zeker, We moeten het allemaal nog uitdokteren wat en waarom het fout gaat

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kwam er gister ook niet meer op. Wel op andere Fora maar niet op het CF, de rest van het internet was overigens in het weekend redelijk traag te noemen (heb ADSL comfort van Planet) ...

Nu 10.20 te veghel en vanaf mijn notebook met Telfort gaat het weer redelijk, maar misschien heeft dat ook iets met die re-boot & un-install te maken?

We wachten het af ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo...in elk geval weer 1 iemand blij..(voorlopig)

--== Freddy ==--

Voorlopig inderdaad. Want pa zit met WEER een fout. Gateway error volgens mij!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We hopen het probleem te hebben opgespoord. De Harde schijf van de server heeft slechte sectoren..

Er worden nu backups gemaakt van het complete forum, dit kan serieuze vertraging opleveren op het forum... Ook kan het zijn dat als de nieuwe harde schijf wordt geplaatst we 1 of 2 dagen compleet onbereikbaar zullen zijn.. Morgen wordt provider op de hoogte gesteld dat de HD vervangen dient te worden...zodra hun dit hebben gedaan is forum dus foetsie en is het aan ons om alles weer te installeren....

Dus een HEEEEEEEELEBOEL werk....we hopen dat het daarna allemaal weer goed is.

-== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
We hopen het probleem te hebben opgespoord. De Harde schijf van de server heeft slechte sectoren..

Er worden nu backups gemaakt van het complete forum, dit kan serieuze vertraging opleveren op het forum... Ook kan het zijn dat als de nieuwe harde schijf wordt geplaatst we 1 of 2 dagen compleet onbereikbaar zullen zijn.. Morgen wordt provider op de hoogte gesteld dat de HD vervangen dient te worden...zodra hun dit hebben gedaan is forum dus foetsie en is het aan ons om alles weer te installeren....

Dus een HEEEEEEEELEBOEL werk....we hopen dat het daarna allemaal weer goed is.

-== Freddy ==--

Een beetje provider zet de hele boel eerst over op een nieuwe HD... toch?? Gaat vlugger en zekerder dan dat jij het moet doen volgens mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een beetje provider zet de hele boel eerst over op een nieuwe HD... toch?? Gaat vlugger en zekerder dan dat jij het moet doen volgens mij ;)

Beetje provider wel ja, maar deze wou graag van z'n paasweekend genieten volgens mij....:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb afgelopen dinsdag geprobeert op cf te komen via de kabel van uit helsinki , maar kwam er niet op !

Nu probeer ik het weer vanuit thuis maar vreselijk traag !:mad:

Wat mij opvalt: De site met het logo is er vrij snel. Echter alles wat uit de database gehaald moet worden laat lang op zich wachten.

Wellicht via PhpMyAdmin de database een keer herstellen/optimaliseren?

Of opschonen misschien. Het kan zijn dat hij te groot is geworden...

Succes Freddy! En bedankt voor je inspanningen zover!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden