[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe bewaren jullie je schijven?


Gast Trucklily

Recommended Posts

Gast Trucklily

Ik ga van een auto met digitale tachograaf weer naar een auto met analoge tachograaf.

Voorheen bewaarde ik mijn schijven in een envelopje. Niet handig maar ik had geen andere oplossing. Nu moet je nog meer schijven bewaren dus mijn envelopje is zeker geen optie meer. In de auto laten liggen kan ook niet. Hoe bewaren jullie je schijven zodat ze netjes blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:D Bij de pomp een schijvenbox gekocht (Joost heeft een wat luxere uitvoering p/week) en daar houd ik ze in kan niet verkrukkelen of beschadigen.

Mvg. Peter

Zijn deze bij willekeurige pomp (aan de snelweg?) te krijgen? Ik zit namelijk met een stapeltje in mijn agenda.

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bij de meeste pompen te koop een rond plastic doosje meestal half oranje en half doorzichtig.

zijn ideaal om je schijven in te bewaren

Meer is niet nodig!

Schijven blijven netjes, is niet al te groot, stevig, en bij een beetje pompstation aan de snelweg te koop.

CD/DVD spindle is ook een idee, maar die is weer zo groot (dik) volgens mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ga van een auto met digitale tachograaf weer naar een auto met analoge tachograaf.

Voorheen bewaarde ik mijn schijven in een envelopje. Niet handig maar ik had geen andere oplossing. Nu moet je nog meer schijven bewaren dus mijn envelopje is zeker geen optie meer. In de auto laten liggen kan ook niet. Hoe bewaren jullie je schijven zodat ze netjes blijven?

In de koelkast :stom:, tenslotte moeten ze 29 dagen goed blijven.....:wave:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg bij Knap een mapje van vdo waar je je schijven in kunt bewaren..ook pasjes kan je erin doen en er is voor elke week een apart vakje zodat elke week netjes apart blijft. VDO Siemens het is een blauw mapje...erg handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb enige tijd geleden bij MediaMarkt zo'n CD-blikje gekocht om CD's in te bewaren ... het binnenwerk (hoesjes) heb ik eruit gesloopt en sindsdien bewaar ik er dus mijn tachograafschijven in.

Het blikje kostte 3,95 meen ik ...

Ligt nu nog in de vrachtwagen en dus kan ik er ff geen foto van maken.

post-152-1394779726,3443_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg bij Knap een mapje van vdo waar je je schijven in kunt bewaren..ook pasjes kan je erin doen en er is voor elke week een apart vakje zodat elke week netjes apart blijft. VDO Siemens het is een blauw mapje...erg handig.

ik gebruik een oud schijvendoosje.

niet van vdo, maar wel blauw.

dus erg handig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily

Dit is 'm geworden, voor die 2 euro ;) maar al die andere oplossingen zijn ook interessant. Dus blijf posten voor het geval er nog eens iemand deze vraag heeft.

post-1843-1394779726,973_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden