[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat is je voorkeur, wel of géén tweede (bovenste) bed?


Ventie

Recommended Posts

  • Forumlid

Zolang het maar geen 24 uurs pakketten van Defensie zijn zal het wel goed komen.

Nee, leek meer op dat pakket, die we in het luik rechts boven achterin hadden in de Fennek ;)

Al zou ik best nog wel eens zon roek pakket willen hebben hoor! :D

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, leek meer op dat pakket, die we in het luik rechts boven achterin hadden in de Fennek ;)

Al zou ik best nog wel eens zon roek pakket willen hebben hoor! :D

Hooguit om achterin de kast te hebben liggen. Dan kan ik na een week honger lijden toch nog iets gaan eten. Maar anders zou ik'm niet hoeven. Maar voor het zover is heb ik dan wel wat wild gesnaaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hooguit om achterin de kast te hebben liggen. Dan kan ik na een week honger lijden toch nog iets gaan eten. Maar anders zou ik'm niet hoeven. Maar voor het zover is heb ik dan wel wat wild gesnaaid.

Kijk, komen we weer on topic. Waar ga je dat opbergen? Juist! In die extra kastjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk, komen we weer on topic. Waar ga je dat opbergen? Juist! In die extra kastjes ;)

Zoveel ruimte neemt dat spul niet in beslag. Daar heb je geen extra kastjes voor nodig.

 

Ik zou persoonlijk toch een bed verkiezen, maar dan wel bij voorkeur zoals het oude Scania systeem, met het bed boven de voorruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In mijn nieuwe auto komt geen bovenbed, ik heb voor de kastenwand gekozen omdat ik toch de enige ben die in die auto gaat rijden en de extra ruimte die dat geeft is wel prettig. (ben er ook vrij zeker van dat mijn vrouw niet een paar dagen mee gaat.)

Met je vrouw ga je toch gewoon samen in het onderbed liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een romantiese nacht op een lawaaige parkeer plaats langs de snelweg beginnen met een gevecht lijkt me niet echt iets om naar uit te kijken..... ;)  :angel:

 

Wie t eerste in bed is ligt onder lijkt me... Dus dames en heren, maak wijze beslissingen.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

In de Daf CF bij Simon Loos had ik maar 1 bed, maar daar deden we dagritten dus dat boeide niet. Het was wel minder dat er geen standkachel in zat.

 

In mijn laatste auto, een XF, zat wel een bovenbed. Nooit gebruikt, een SSC heeft kastruimte zat. Maar ik zou wel voor een tweede bed kiezen, altijd makkelijk mocht er iemand mee gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden