[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat is je voorkeur, wel of géén tweede (bovenste) bed?


Ventie

Recommended Posts

  • Forumlid

De nieuwe Scania heeft oa. als mogelijkheid het tweede (bovenste) bed weg te laten en daarvoor wandkasten te plaatsen.

DAF heeft bijvoorbeeld géén optie om die mogelijkheid van het bovenste bed weg te laten niet. Natuurlijk is daar wel een andere mogelijkheid voor.

 

Zou jij het tweede bed willen missen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik heb nooit een tweede bed gehad, en met 'n hoge cabine heb je dan wel de ruimte om je eens uit te rekken  :D

 

Het gaat me te ver om er zelf een aan te schaffen, sommige collega's hebben dat wel gedaan. Maar als ik de keus heb bij een nieuwe auto: zet er maar in! Zoals hier al vaker genoemd kan er dan eens één van m'n zoons mee; en afgezien daarvan kun je daar ook mooi je spullen op kwijt als je eens tussendoor 'n nacht (of dag) thuis bent.

Nu sleep ik altijd m'n beddegoed etc. weer mee naar huis; zolang er springers zijn die doodleuk op andermans nest neerploffen is dat de enige optie wat mij betreft.

Maar even naar boven verplaatsen is net zo makkelijk natuurlijk  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden