[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Petitie voor meer veiligheid langs de weg


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid

Petitie voor meer veiligheid langs de weg

Onder veel chauffeurs leeft het gevoel dat de politie er vooral is om hen te controleren en zich niet zozeer om hun veiligheid bekommert. Door middel van een petitie wordt voor dit laatste nog eens de aandacht gevraagd.

Het gevoel van onveiligheid bestaat al jaren en is zeer reëel. Vrijwel dagelijks worden chauffeurs overvallen en beroofd terwijl zij in de cabine van hun truck overnachten. Het alternatief, overstaan op een bewaakte parking of een afgesloten bedrijfsterrein, is lang niet altijd voorhanden.

Online petitie

De recente gebeurtenissen in Berlijn hebben het gevoel van onveiligheid nog versterkt. De vraag is natuurlijk hoe je je als burger tegen terroristen kunt wapenen als de politie er niet eens in slaagt om je veiligheid langs de openbare weg te verzekeren. Niets doen is echter ook geen optie en daarom is er een online petitie opgezet. Met deze petitie wordt de overheid nadrukkelijk op zijn plicht gewezen om de veiligheid van alle burgers te garanderen.

15401169_151037617563p8swx.jpg

Lees meer:

https://truckstar.nl/petitie-meer-veiligheid-weg/

Link voor de petitie:

http://www.petities24.com/veiligheid_voor_chauffeurs

Kon niet echt een geschikte plaats vinden voor dit topic, dus dan maar hier ...

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Cijfers heb ik niet voor je, het enigste wat ik kon vinden waren cijfers die bijelkaar op èèn hoop zijn gegooid. Het laatste concrete cijfer dat ik kon vinden was uit 2006 (44 overvallen). Dagelijks is dus overdreven, maar dat het gebeurd heb ik zelf mogen meemaken (al was dat wel in Duitsland).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden