[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kiwa besteed verzenden van chauffeurskaart uit aan AMP groep


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb hem afgelopen week binnen gekregen. Prima geregeld.
On line een afspraak maken was simpel.

Als je de afspraak een week later in plant dan heb je alle keuze tussen ochtend/middag dat ze gratis langs komen.

Voor het weekend zal je misschien moeten betalen? Voor de avond volgens mij ook. 

Je moet hem zelf persoonlijk aan moeten nemen.
Een dag voor dat ze langs komen krijg je een mail welke tijd je ze kan verwachten. :ok:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
57 minuten geleden zei lientje:

(...) Als je de afspraak een week later in plant dan heb je alle keuze tussen ochtend/middag dat ze gratis langs komen.

Voor het weekend zal je misschien moeten betalen? Voor de avond volgens mij ook. 

Je moet hem zelf persoonlijk aan moeten nemen.

 

Oké, duidelijk. Wat een gedoe allemaaI, daar is weer over nagedacht dus.
Ideaal ook voor het deel van de doelgroep die de hele week of weken van huis is.. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
45 minuten geleden zei Pierre:

 

Oké, duidelijk. Wat een gedoe allemaaI, daar is weer over nagedacht dus.
Ideaal ook voor het deel van de doelgroep die de hele week of weken van huis is.. :rolleyes:

ja. Of als jij op vrijdag thuis denkt te komen en zaterdag laat komen en je toch door omstandigheden niet zaterdag op tijd thuis bent😡 

 

Net als metrijbewijs aanvragen op gemeentehuis. Moet je tegenwoordig ook al afspraak maken op kantoortijd. 
 

Net of je geen werk hebt🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
39 minuten geleden zei roadtrain:

(...) Net als met rijbewijs aanvragen op gemeentehuis. Moet je tegenwoordig ook al afspraak maken op kantoortijd. 
Net of je geen werk hebt🙈

 

Inderdaad, ook zo iets.
Ik moest voor mijn laatste verlenging van het rijbewijs zo'n eigen verklaring hebben. Ik had toevallig die week een ochtend vrij om wat andere zaken te regelen en dacht even snel langs het gemeentehuis te rijden om zo'n verklaring te halen, ik was er nu toch, de ambtenaren werken daar kennelijk maar van 9 tot 12 dus snel even naar binnen zo'n envelop halen en klaar. Hoe simpel kan het zijn....


Toen ik me die ochtend meldde aan de balie van het gemeentehuis en vertelde dat ik een eigen verklaring van het CBR nodig had en deze wilde kopen bleek dat dit niet mogelijk was, ik had eerst een on-line afspraak moeten maken anders kon men niet helpen en mij die eigen verklaring niet geven, zo vertelde de baliemedewerkster. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om die juffrouw aan de balie duidelijk te maken dat ik totaal niet op de hoogte was dat er vooraf 'on-line' een afspraak gemaakt diende te worden voor dit soort flutzaken en wij als beroepschauffeur ook niet zomaar in de gelegenheid zijn om te pas en te onpas even een doordeweekse ochtend of een dag vrij te nemen voor zoiets simpels als een 'Eigen Verklaring' op te halen.

 

Na heel veel discussie en moeilijk kijken werd er uiteindelijk naar een collega van de baliemedewerkster gebeld; mevrouw kwam zuchtend en steunend vanuit haar werkkamer ergens verderop in de hal van het gebouw, pakte een eigen verklaring uit de kast bij de balie, gaf deze aan mij en ik moest deze ook nog eens contant voldoen want pinnen kon of mocht schijnbaar niet. Ik ben met dat hele gezeik zowat een half uur binnen geweest, de verklaring uit de kast pakken en afrekenen duurde uiteraard nog geen paar minuten. Volgende keer dus maar gewoon een dag vrij pakken en drie weken vooraf een afspraak boeken met de hoop of er toch wel ruimte is die dag om even een envelop uit de kast te pakken, wat een bureaucratisch geneuzel allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Collega van mij had t zelfde. Dacht ook even bij de fabriek pauze maken en dan Ff gauw in Beverwijk naar gemeentehuis. Die werd zo 😡😡😡

werd hij bijna gemeentehuis uitgezet.........

 

 

als je die mensen ook verteld dat je “gewoon” en baan hebt dan kunnen ze je zo stom 👀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja al dat geneuzel is allemaal gecreerd door mensen die veel hebben geleerd en weinig willen werken!  En schijnbaar is het over grote deel van de bevolking het daar mee eens, want we laten het gewoon toe en slikken het. 
 

Dat dit voor de werkende mens zonder kantoortijden bijna niet te doen is word door de heren en dames ambtenaren niet over nagedacht. Sterker nog, die zijn zo overtuigd van hen eigen gelijk  dat je er onpasselijk van word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

Inderdaad, ook zo iets.
Ik moest voor mijn laatste verlenging van het rijbewijs zo'n eigen verklaring hebben. Ik had toevallig die week een ochtend vrij om wat andere zaken te regelen en dacht even snel langs het gemeentehuis te rijden om zo'n verklaring te halen, ik was er nu toch, de ambtenaren werken daar kennelijk maar van 9 tot 12 dus snel even naar binnen zo'n envelop halen en klaar. Hoe simpel kan het zijn....


Toen ik me die ochtend meldde aan de balie van het gemeentehuis en vertelde dat ik een eigen verklaring van het CBR nodig had en deze wilde kopen bleek dat dit niet mogelijk was, ik had eerst een on-line afspraak moeten maken anders kon men niet helpen en mij die eigen verklaring niet geven, zo vertelde de baliemedewerkster. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om die juffrouw aan de balie duidelijk te maken dat ik totaal niet op de hoogte was dat er vooraf 'on-line' een afspraak gemaakt diende te worden voor dit soort flutzaken en wij als beroepschauffeur ook niet zomaar in de gelegenheid zijn om te pas en te onpas even een doordeweekse ochtend of een dag vrij te nemen voor zoiets simpels als een 'Eigen Verklaring' op te halen.

 

Na heel veel discussie en moeilijk kijken werd er uiteindelijk naar een collega van de baliemedewerkster gebeld; mevrouw kwam zuchtend en steunend vanuit haar werkkamer ergens verderop in de hal van het gebouw, pakte een eigen verklaring uit de kast bij de balie, gaf deze aan mij en ik moest deze ook nog eens contant voldoen want pinnen kon of mocht schijnbaar niet. Ik ben met dat hele gezeik zowat een half uur binnen geweest, de verklaring uit de kast pakken en afrekenen duurde uiteraard nog geen paar minuten. Volgende keer dus maar gewoon een dag vrij pakken en drie weken vooraf een afspraak boeken met de hoop of er toch wel ruimte is die dag om even een envelop uit de kast te pakken, wat een bureaucratisch geneuzel allemaal..

Zelf even een factuur maken van een dagloon en deze aan de betreffende persoon aanbieden.

 

En dan kijken wat hun reactie is.

Heb dit eens gedaan bij een verzekering en deze hebben het ook nog geaccepteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei ELZEN106:

Zelf even een factuur maken van een dagloon en deze aan de betreffende persoon aanbieden.

En dan kijken wat hun reactie is.

 

Het zal nu niet nodig zijn. Men kan men de "Eigen Verklaring", tegenwoordig "Gezondheidsverklaring CBR" digitaal invullen, betalen en gelijk versturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid




 
Men kan het mooi verkopen  'veel vrijheid'... jajaja, dat zal je wel hebben met minimaal 15 stops per uur..  4 minuten per stop.. je hebt haast geen tijd om fatsoenlijk de klant te begroeten en gedag te zeggen .. :rolleyes:   'Vrijelijk' een kop koffie drinken bij dat lieve vrouwtje dat toch ook maar alleen is de hele dag.. zal niet goed komen met de planning.


15..... Makkie ja

Mijn vriendin had 125 stops en kreeg 3:09
Uiteindelijk door dubbele adressen waren het 100 stops. Inclusief flats zonder lift.

Best aanpoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 6-3-2021 om 16:54 zei roadtrain:

Net als metrijbewijs aanvragen op gemeentehuis. Moet je tegenwoordig ook al afspraak maken op kantoortijd. 
 

 

Pré corona hadden veel gemeenten ook wel een avond openstelling, hier was dat de woensdag. Soms ook de donderdag.

 

Heb je natuurlijk ook niks an, als je de hele week van huis bent.

 

Maar, wanneer was dan de tijd dat je ook op zaterdag naar het gemeentehuis kon voor dit soort zaken?

Die is er toch nooit geweest?

 

Dat je tegenwoordig een afspraak moet maken is wel zo duidelijk. Weet je tenminste dat je dan ook op dat moment (als het goed is) aan de beurt bent.. en niet dat je een uur in die wachtruimte moet zitten todat jouw nummertje aan de beurt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 
Het zal nu niet nodig zijn. Men kan men de "Eigen Verklaring", tegenwoordig "Gezondheidsverklaring CBR" digitaal invullen, betalen en gelijk versturen.
Maar het werkt wel. Gezondheidsverklaring aangevraagd. En ingevuld. 2 dagen later antwoord. 2 weken later dubbele keuring gehad bij een arboarts. 2 dagen later bericht gehad dat ik mijn rijbewijs mocht aanvragen bij het gemeentehuis

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei helo32:

Maar het werkt wel. Gezondheidsverklaring aangevraagd. En ingevuld. 2 dagen later antwoord. 2 weken later dubbele keuring gehad bij een arboarts. 2 dagen later bericht gehad dat ik mijn rijbewijs mocht aanvragen bij het gemeentehuis

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

Waarom dan een dubbele keuring?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom dan een dubbele keuring?
 
Een extra keuring. Ik heb 7 jaar geleden een hartinfarct gehad. Dan willen ze wat extra checken. En die beide keuringen konden gelukkig bij de arboarts

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid

Ik heb mijn kaart in Houten opgehaald. Dat ging prima.

 

Aanvragen in de digitale omgeving bij de KiWA...:mad::mad: 

 

De juiste, digitale, pasfoto luistert nauw..

 

Bij het gemeentehuis de eigen verklaring kopen kon nog wel. Ook 'tussendoor piepen' zonder afspraak heb ik nog kunnen fixen. :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei kiepenboer:

heb 22-1 via de website kaart aangevraagd en betaald en wacht nog steeds op het formulier om de pasfoto mee op te sturen.
Dat digitaal een pasfoto opsturen is niet mijn ding

Mijne is pas 24-1 aangevraagd met pasfoto, dus ben bang dat het bij jouw niet gaat werken zonder digitale foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Windhoos:

Mijne is pas 24-1 aangevraagd met pasfoto, dus ben bang dat het bij jouw niet gaat werken zonder digitale foto.

Volgens kiwa kan dat wel maar dan moete hunnie een formulier opstruren wat ik weer
retour kan sturen met foto erbij.

En als de pas te laat komt gaan we maar ff vakantie houden😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 10-1-2017 om 15:36 zei roadtrain:

Kiwa kiest voor AMP Groep Vanaf 1 december verzorgen wij de distributie van digitale tachograafkaarten en boordcomputerkaarten voor taxi's........

Nou je begrijpt het al.....

Mijn chauffeurskaart zou vandaag tussen 13:00 en 15:00 uur bezorgd worden en dus nog niemand aan de deur gehad xrqxqrqx!!!!

5 jaar later………….

 

 

vanmiddag zou ik mijn nieuwe pas op kunnen halen. Had afspraak 16:30 - 17:00. 
keurig geregeld dat ik uiterlijk 16:00 uitgewerkt zou zijn kon ik vanuit werk zo naar Zaandam dd pas op halen. 
 

krijg ik rond 12:15 sms dat ivm code  rood afhalen niet door kan gaan. 
 

ik een tikkeltje eigenwijs en er toch heen gereden. De pas ligt daar dus wel maar omdat de hele opdracht gecanceld is mogen ze het dus niet afgeven😡 

moet je dus opnieuw een afspraak maken, meteen gedaan voor as maandag en die word na 4 uur zonder reden geweigerd. Meteen voor  hetzelfde dag/tijd opnieuw afspraak gemaakt. Benieuwd wat er gebeuren gaat……

Ben er nu alweer helemaal klaar mee. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 4-2-2022 om 17:34 zei kiepenboer:

Volgens kiwa kan dat wel maar dan moete hunnie een formulier opstruren wat ik weer
retour kan sturen met foto erbij.

En als de pas te laat komt gaan we maar ff vakantie houden😁

Netjes een formulier thuis in de bus, en een retourenveloppe, foto plakken en retour.
Zaterdag 5 maart thuis bezorgd, dus al met al soepel gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden