[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeurspas vergeten te verlengen.


jan1980

Recommended Posts

Hallo collega chauffeurs,

 

Ik heb 3 november bericht gehad van de kiwa dat mijn chauffeurspas verlengt moet worden.Loopt af op 22-02-2017.

Maar ik was er met mijn gedachten niet goed bij.Ik zat toen nog in de ziekte wet.4 maanden lang en opgenomen geweest in een kliniek.

Dus de brief aan de kant gelegd en niet meer aan gedacht.Tot ik hem vandaag weer tegen kwam op 14-01-2017.En nou geeft de site aan status verlopen als ik wil verlengen.

Heeft iemand hier ervaring mee?Wat moet ik doen?Chauffeurs pas verloopt op 22-02-2017.

bewerkt door jan1980
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 14-1-2017 om 21:49 zei jan1980:

Hallo collega chauffeurs,

 

Ik heb 3 november bericht gehad van de kiwa dat mijn chauffeurspas verlengt moet worden.Loopt af op 22-02-2017.

Maar ik was er met mijn gedachten niet goed bij.Ik zat toen nog in de ziekte wet.4 maanden lang en opgenomen geweest in een kliniek.

Dus de brief aan de kant gelegd en niet meer aan gedacht.Tot ik hem vandaag weer tegen kwam op 14-01-2017.En nou geeft de site aan status verlopen als ik wil verlengen.

Heeft iemand hier ervaring mee?Wat moet ik doen?Chauffeurs pas verloopt op 22-02-2017.

Dit begrijp ik even niet;je pas verloopt natuurlijk,das normaal,maar de termijn waarin je een pas aan kunt vragen verloopt toch niet?

Hooguit ben je iets te laat met aanvragen en krijg je je pas niet op tijd.

Gewoon aanvragen,als je aan alle criteria voldoet kan men m niet weigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei europeaan:

Dit begrijp ik even niet;je pas verloopt natuurlijk,das normaal,maar de termijn waarin je een pas aan kunt vragen verloopt toch niet?

Hooguit ben je iets te laat met aanvragen en krijg je je pas niet op tijd.

Gewoon aanvragen,als je aan alle criteria voldoet kan men m niet weigeren.

 

 

zodra je die brief krijgt heb je een week of 2 geloof ik de tijd om je pas daadwerkelijk te verlengen anders dan verloopt inderdaad de aanvraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei lambiek:

Image1.jpg

Daar staat duidelijk dat de pas niet verlopen mag zijn als je wilt verlengen,anders moet je n nieuwe pas aanvragen( krijg je n nieuw nummer denk ik).

De pas van T.S. verloopt pas op 22 februari,dus heeft hij nog tijd zat om m te laten verlengen.

Of ie m op tijd binnen heeft is n ander verhaal( denk t wel,is nog dik 4 weken,zo lang duurt dat niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit 561/2006

Citaat

Artikel 28

Vernieuwing van de bestuurderskaart

1. De bestuurder die zijn bestuurderskaart wenst te vernieu­wen richt daartoe een verzoek aan de bevoegde autoriteiten van de lidstaat waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft, uiterlijk 15 werkdagen vóór de datum waarop de kaart verstrijkt.

 

3. Bij verzoek om vernieuwing van een bijna verlopen kaart verstrekt de bevoegde autoriteit vóór de vervaldatum een nieuwe kaart, op voorwaarde dat het verzoek haar binnen de in lid 1 gestelde termijn is toegezonden.

bewerkt door steenhaas1
quote's gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die website is bagger.Bij mijn aanvraag kwam ik geen ruk verder toen ik mijn status wou weten. Na bellen zou ze formulier op sturen.  Wat eeuwen duurde.
 
Bellen tot je er bij neer valt is een optie 

Afdeling administratie keurig geregeld. Foto afgeven en rijbewijsnummer checken de rest is voor hun

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sommige bedrijven zullen dat doen voor jou, maar zeg nou niet de rest is voor hun, het is echt wel jou probleem als er iets fout gaat 

Ook goedemorgen Ger,fijn geslapen?

Met de rest bedoel ik het financiële gedeelte en het vervolg van de aanvraag Ger. Stom dat ik er dat vergeet bij te zetten maar idd de verantwoording blijft bij mij.

Fijne dag hé!

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden