[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Keertje meerijden betonmixer


rshb1971

Vraag

  • Forumlid

goede morgen/middag/avond,

 

Mijn naam is Richard 45 en woonachtig in purmerend en bezig met mijn C rijbewijs om mijn droom waar te kunnen maken.

Ben op het moment werkloos (gekozen) en dus bezig met het behalen van mijn C (alle theorie in een keer gehaald) en praktijk begint 8 feb bij Hoek Bouma.

Mijn vraag is nu of er iemand hier op het forum aanwezig is die op een betonmixer rijdt (6x4 of een 8x4) ,want dat wil ik straks ook gaan doen.

En als er iemand is of ik dan een dag/en mee zo kunnen mogen? bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

 

59 minuten geleden zei trieftol:

even bellen met worktrans in Purmerend met je vraag, grote kans dat je dan wel een dagje mee kunt met iemand, veel "betonbedrijven" werken met uitzendkrachten en worktrans levert er veel in de buurt,

kun je meteen solliciteren :D

 

Bedankt voor het antwoord ik zal morgen effe gaan bellen met worktrans,maar dat solliciteren zal wel niet lukken aangezien ik nog niet mijn rijbewijs C heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Waarom niet?

 

Pas in de loop van maart komen de grotere werken weer tot leven in de (wegen)bouw sector. Zeker tot die tijd hebben de centrales genoeg aanbod van chauffeurs.

 

Nu al vast wat lijntjes uitgooien geeft je al een voorsprong ten opzichte van anderen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
43 minuten geleden zei rshb1971:

 

 

Bedankt voor het antwoord ik zal morgen effe gaan bellen met worktrans,maar dat solliciteren zal wel niet lukken aangezien ik nog niet mijn rijbewijs C heb

Niet negatief denken....

Mijn zoon heeft op een woensdag een arbeidscontract getekend terwijl hij pas op de vrijdag daarna rijexamen moest doen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Net effe gebeld met worktrans,en mijn vraag gesteld,en die aardige meneer vertelde dat worktrans dat in princiepe niet doen omdat hun veelal met uitzendkrachten werken die voor een transportbedrijf werkzaam zijn.Ook iets met verzekering technisch.Wel vertelde hij mij dat zodra ik mijn rijbewijs heb ik worktrans moest bellen want ze hebben werk zat als betonmixer chauffeur.

Dus nu maar een paar betonbedrijven in de buurt zoeken en bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden