Spring naar bijdragen

Oh shit.....


Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zat me eigen net afte vragen : Ik heb Ibo al een tijdje niet voorbij zien komen , hij zal toch ook niet kwaad zijn ?

Maar je moest natuurlijk Donald J Trump  de eed af nemen  of zit je aan de dubbel vla met Reindert            6.jpg

  • Like 3
Link naar opmerking

Welkom trug Ibo!

 

6 uur geleden zei dutchieinquebec:

vraagje, hou heb jij jouw geheugen schoon gemaakt ?? gewoon met n doekkie of met n kopstubber ????

Gokje: plunger7tpru.jpg  :cool:

Link naar opmerking
  • Forumlid
10 uur geleden zei corydon:

Ben er weer...:D:ja:. Had gisteravond t geheugen schoon gemaakt en vanavond kon ik er in 1 keer op. Niks Cache schoon gemaakt.. Of freddy heeft iets veranderd.

Hoor ik jullie nou zeggen, welkom??? HHMMM.. nou?????:p.

 

Sorry Ibo.

De nieuwste forumsoftware is ook voor ons even uitzoeken.. Deze versie heeft in systeempanel een knopje : Enable Ibo-mode .. Die hadden we nog niet gezien en stond nog uit.. :D

 

--== Freddy ==--

  • Like 10
Link naar opmerking
  • 1 month later...

Vrijdag voor het laatste nog online geweest in het CF.  Dat is nog niet zo heel lang geleden, maar hoop dat alles OK is en hij een mooie tijd heeft hier.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ben op vakantie.....;). Maar dank u voor de belangstelling/ Hier maak ik weinig truck gerelateerde fotoos , want dat doen de meeste wel. Plus, heb ook geen auto. Afgelopen zaterdag naar s"Heerenbergh geweest. Deze zaterdag naar Hasselt Belgie waar een broer woont. En verder zit ik meest in Gils. doe veel onderhoud aan een huis hier.

Time flies when you're having fun....

 

De tijd vliegt voorbij.

 

En ben ook niet op FB eigenlijk.

 

  • Like 13
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden