[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik heb een aantal vragen over het zelfde onderwerp. Ik heb dit wel eens aan chauffeurs gevraagd. Heb echter nooit een duidelijk antwoord gekregen
1.Ik zie regelmatig 8x8 & 10x8 rijden met 24 inch banden. Dit is beter voor in het terrein ( zand )
Dit zou met de hoogte en breedte van de band te maken te hebben.
Wie kan mij dit duidelijker uitleggen ?
2. Nu zijn er ook 8x4 en 10x4 met 24 inch banden. Deze wagens worden vooral op de weg gebruikt wat voor voordeel heeft dan een 24 inch band ?
Vooral omdat een 24 inch in aanschaf een stuk duurder is dan een 22.5 inch.
3. Als laatste er zijn wagens die 22.5 voor en achter 24 inch hebben dit heeft mij helemaal verbaasd vooral omdat ik niet beter weet dan dat je op alle assen de zelfde inch maat moet hebben en banden maat ( personenwagens )
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Tony.Macaroni
Ik heb een aantal vragen over het zelfde onderwerp. Ik heb dit wel eens aan chauffeurs gevraagd. Heb echter nooit een duidelijk antwoord gekregen
1.Ik zie regelmatig 8x8 & 10x8 rijden met 24 inch banden. Dit is beter voor in het terrein ( zand )
Dit zou met de hoogte en breedte van de band te maken te hebben.
Wie kan mij dit duidelijker uitleggen ?
2. Nu zijn er ook 8x4 en 10x4 met 24 inch banden. Deze wagens worden vooral op de weg gebruikt wat voor voordeel heeft dan een 24 inch band ?
Vooral omdat een 24 inch in aanschaf een stuk duurder is dan een 22.5 inch.
3. Als laatste er zijn wagens die 22.5 voor en achter 24 inch hebben dit heeft mij helemaal verbaasd vooral omdat ik niet beter weet dan dat je op alle assen de zelfde inch maat moet hebben en banden maat ( personenwagens )
Link naar opmerking
Deel via andere websites
25 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts