[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Sixshooter

Vraag

Ik werk bij een groothandel en bezorg bij 40 klanten per dag(wisselend)de spullen en leg dan ongeveer 200km af.

ik heb een systeem in de auto dat registreerd aankomst en vertrek bij klant en alle km van A naar B.

nu dacht ik in 2016 ruim 60 overuren te hebben, echter in het systeem staat een lostijd per klant van 2(!) minuten.

ook van A naar B is vastgelegd.

Maar nu komt het: nu wordt ik gekort op mijn overuren als ik pallets moet lossen(duurt meestal 10 minuten) 8 minuten eraf.

een rit die buiten de spits 10 minuten duurt maar ik IN de spits 30 minuten, 20 minuten eraf.

enz enz.

en nu komt het: ik sta in 2016 ineens 137 uur IN DE MIN!!!!!

mag/ kan dit zomaar?

 

bewerkt door Sixshooter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Je bent al 2 minuten bezig om je deuren open en dicht te doen

En de hele handel weer mee naar huis nemen is een optie (slaat nergens op)

want je kunt dan meteen je biezen pakken

Ik zou zeggen ga met je werkgever praten , lukt dat niet , ga naar een bond of rechtsbijstand , ik zeg maar wat !

Maar zoek hier geen oplossing voor jouw probleem , want hier krijg je veels te veel goede adviezen

Ik vind het in ieder geval niet normaal .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 minuut geleden zei lambiek:

 

En de hele handel weer mee naar huis nemen is een optie (slaat nergens op)

 

Natuurlijk slaat het nergens op.

 

Maar het slaat ook nergens op dat je onbetaald je werk doet.

 

Alsof je werkgever die ritten onbetaald doet...........

 

Als hij de tarieven heeft afgestemd op de tijden die de navigatie worden gegeven als je een route inpland zit er echt iets scheef bij de afdeling calculatie.

 

Beter is het om iemand die over het indelen van de rittijden eens een dagje uit te nodigen om eens een dagje mee te gaan om te voelen wat het in de praktijk is om aan de tijden te voldoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei Sixshooter:

Ik werk bij een groothandel en bezorg bij 40 klanten per dag(wisselend)de spullen en leg dan ongeveer 200km af.

 

nu dacht ik in 2016 ruim 60 overuren te hebben, echter in het systeem staat een lostijd per klant van 2(!) minuten.

 

Maar nu komt het: nu wordt ik gekort op mijn overuren als ik pallets moet lossen(duurt meestal 10 minuten) 8 minuten eraf.

 

een rit die buiten de spits 10 minuten duurt maar ik IN de spits 30 minuten, 20 minuten eraf.

 

en nu komt het: ik sta in 2016 ineens 137 uur IN DE MIN!!!!! mag/ kan dit zomaar?

 

 

ik dacht dat het goed ging in het transport. nieuwe chauffeurs krijgen bij de opleiding een baangarantie. bij jou werkgever?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik doe ook distributie en sommige klanten kosten gewoon een half uur, soms is er geen dok vrij of is er geen heftruck beschikbaar. Als het te lang duurt bel ik met de planning of ik moet wachten of niet. Maar als je 6 pallets moet lossen heb je weinig keus, ze staan anders de hele dag in de weg. 

 

Heb behoorlijke slavendrijvers meegemaakt op de planning maar dit wat jij verteld is gewoon diefstal. 

 

Succes met het vinden van een andere werkgever!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden