[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Alweer...


corydon

Ja of nee?  

17 stemmen

  1. 1. Naar de top van t nieuwe WTC?

    • Ga naar boven, je leeft maar 1 keer.
    • blijf beneden. je leeft maar 1 keer......


Recommended Posts

  • Forumlid

Ja. Alweer naar NL. Vertrek 25 april. Vond een goedkoop ticket, 595 dollar retourtje. Ga heen via Porto, terug via Lissabon. 

Moet wel naar Newark vliegen. Dat koste 344 dolar. Toch nog steeds goedkoop. Mijn buurman brengt me weg, dus geen parkeer kosten.

 

Het leuke????? is, ik moet op de heenweg 11 uur wachten in Newark. Voor hen die hier niet zo bekand zijn, dat is naast New York city.

Dus ga maar eens naar ground zero. Was daar ook in '91. in t oude world trade center dus. t nieuwe kost 35 dollar om naar de top te gaan. Vind dat eigenlijk wel veel.

Meeste stemmen gelden, zal ik wel of niet naar boven gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de glijbaan af naar beneden lijkt me wel wat :D

 

En Ibo: Doen! Het uitzicht lijkt me fantastisch. Maak je een paar plaatjes voor ons? ;)

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

6 uur later in Porto...

Er stonden 3 vliegtuigen op t vliegveld, Heerlijk. Mooie terminal, vrij nieuw. Lang terug had ik daar eens gegeten, stond met kerstmis in Porto. Op eigen verzoek. Portugal is echter zeer katoliek, en alles was dicht behalve 1 restaurantje op t toen wel heel kleine vliegveldje. Dat is altijd mijn favoriete land geweest.

Uitzicht uit de terminal, dat is de Atlantiese oceaan.

ppoQDK.jpg


2Vgxgw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden