[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wat ik vragen wil..


Durashift

Vraag

  • Forumlid

.. hoe hebben jullie de veerweg van de chauffeursstoel ingesteld staan?

 

Heel soepel, dus erg 'op en neer' of juist lekker 'strak' en weinig veerweg. Ik heb hem zelf op het standje ná 'uit' zeg maar, dus een klein beetje vering. Dat hele soepele / deinen hoeft van mij niet. Al kan ik mij voorstellen dat die manier wel beter de 'klappen' voor je lijf opvangt.

 

Welke stand is nu beter voor je lijf?

 

 

.. Wat is de etiquette op parkeerplaatsen, in de nacht, als de meeste chauffeurs op één oor liggen te ronken en er een chauffeur zijn auto langs rijdt / zet voor een korte pauze.  Stopt dat ronken dan over het algemeen of slaapt iedereen gewoon door het lawaai heen?

 

Ik parkeer dus zo nu en dan voor een kwartier of half uur pauze, als er ruimte is, op de parking langs de snelweg. Probeer vaak aan de achterzijde van de trailers te staan. Probeer zachtjes aan te komen en laag in toeren weg te rijden.

 

Vraag mij af of ik hiermee toch niet collega's in hun nachtrust stoor.

Als het kan, probeer ik ook in de buurt van de pomp te stoppen.. is niet altijd ruimte voor.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 1
  • Forumlid

Heb vering beetje in "de midden" staan. Prima stoel,of rug want nooit klachten.

Ik wordt over t algemeen niet vlug wakker als er iets naast me stopt en trillingen merk ik dan ook haast niet op. Waar ik wel ooit wakker van wordt is dat auto's die 10 minuten stationair staan te draaien langs de cabine.

Vaak helpt keer aanspreken wel en als ze tegengas geven kruip ik vlug bang terug onder de deken

Vorige week stond ik met paar collegas op ons eigen terrein te overnachten waren er rond 4 uur een aantal die de buurt wakker gingen toeteren.Heb er eentje bij zun jasje kunnen pakken en verteld hoe ik erover dacht. Tja t zijn net kinderen

groeten Wesley
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • Forumlid

Soms de vering in de kleine stands staan dat die lekker veert. Of helemaal niet.
Over het geluid hoor ik bijna niks. Rij zelf met een koeler die staat s.nacht ook wel eens de draaien. Niet op start stop.

Groetjes Libbe

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • Administrators

Ik houd niet zo van dat deinerige met een maximaal verende stoel: dan was ik wel kapitein geworden :p Vrij  stug dus, en zo houd je ook meer gevoel met auto en weg volgens mij.

 

's Nachts gedraag jij je netjes zo te zien, als er al plaats is is achter de auto's wel de beste optie ja.

Gelukkig slaap ik niet heel veel met draaiende koeler; verder wisselt het heel erg qua slapen. Wanneer je zelf onrustig bent slaap je ook licht en hoor je veel meer; na enkele van die nachten lig ik dan de volgende in coma en heb ook beide wekkers hard nodig :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • Forumlid

ik zit net in de medische malle-molen vanwege schouder en nek klachten

Hier komt ook werk en zithouding onder de loop

Mij wordt geadviseerd om de stoel vering niet te zacht te zetten

Je knie-en bewegen dan de hele dag automatisch maar je gewricht word niet gesmeerd

(dat doet je ijf wel als je zelf actief je knie beweegt)

Stoel aan de voorkant lager zetten dan aan de achterkant

Hierdoor gaat je rug automatisch hol staan en je nek automatisch rechter overeind

Dat is beter voor je nek en automatisch voor je schouders (minder hangen zeg maar)

 

Slapen doe ik thuis in bed.......en ik woon in een stille buurt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • Forumlid

eerste vraag: stoel staat op zijn zachts en mijn motorwagen heeft rondom luchtvering dat scheelt al een hoop. rugleuning staat iets naar achter

 

vraag 2. s 'nachts slaap ik ;). parkeer zo dat ik geen last heb van koeltrailers, als deze op constant staat gaat het wel, van dat start en stop wordt ik gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Vering, één tikje onder het meest soepel. Stoelzitting niet teveel gekanteld, ik houd er niet van om achter het stuur te liggen ;)

 

Op parkeerplaats en 's nachts natuurlijk rustig aan doen en het liefst niet exact naar een andermans cabine gaan staan met draaiende motor, veel meer kun je eigenlijk niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 uur geleden zei Dokus:

Als mijn pauze dan om is ga ik plankgas het parkeerterrein af, maar ik gebruik dan natuurlijk wel alle versnellingen.

 

Da's logisch, want zo'n CF heeft er ook maar zes...  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden