• 0
Mindvlieger

Stuur (snel) schoonmaken

Vraag

Hallo,

Ik spring wekelijks op veel verschillende auto's. Nu komt het natuurlijk voor dat ik wel eens een auto van een smeerpijp mee krijg. Zijn stuur is dan gewoon retegoor.

Wat is de beste manier om snel een stuur te ontvetten. Ik zit nu in de ochtend te hanessen met glassex en.keukenpapier. Heeft er iemand nog een goede tip?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

32 antwoorden op deze vraag

• 0
10 minuten geleden zei trieftol:

Nog steeds geen leesbril zeker.

Al jaren in de ontkenningsfase ?

:angel:

na 55 jaar echt wel een leesbril....dat kan ik niet ontkennen:ja:

trieftol vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
7 uur geleden zei lambiek:

anders houd je toch je werkhandschoenen aan :ja:

We hebben bij ons serieus iemand rijden die het presteerde om wekenlang met een overall en handschoenen aan achter het stuur te kruipen.
Gewoon uit protest omdat zijn auto een tijdje in de garage stond en het vehikel waar hij mee onderweg moest, één grote vuilnisbelt was en het stuur nog te vies was om aan te pakken. Eigenlijk te gek voor woorden dat het zo moet, ergens ook wel hilarisch als je hem met z'n overall en handschoenen aan achter het stuur zag zitten...

LOL

ayla en volvofh12 vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Nee die brommer waar hij op zit is een smerig ding

en dit is preventief een goeie oplossing

hij blijft schoon en die brommer blijft zo vuil als hij is  :ja: :ja:        ik vind hem wel goed al zeg ik het zelf 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

We hebben bij ons serieus iemand rijden die het presteerde.........met z'n overall en handschoenen aan achter het stuur zag zitten...
LOL

Daar zijn ze bij ons heel makkelijk in, is een auto te vies/ranzig om mee te werken mogen we die weigeren en wordt de auto op kosten van de vaste chauffeur gereinigd. (Dat gaat natuurlijk niet op als d'r nog een verdwaalde koffiebeker ligt en hij verder netjes is)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
volvofh12 en lientje vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden