[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Cycle of continu tijdens de nacht


Grunneger

Continu of cycle?  

21 stemmen

  1. 1. Wat vinden jullie meer hinderlijk?

    • Koeler op continu (blijft rustig doordraaien)
      6
    • Koeler op cycle (slaat steeds aan en af)
      15


Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 1
  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

 

Nooit consumptie ijs gereden denk ik. Als consumptie ijs te veel temperatuur schommelingen krijgt komt er kristalvorming op het ijs. Op.waterijs is dat tot daar aan toe. Op softijs heb je een probleem.

Nope, nooit gereden. Bedankt voor de uitleg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Gestemd op continu, vind het rustig doordraaien van een koeler iets minder hinderlijk. Maar nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik al een tijdje niet meer in de auto geslapen heb met een koeltrailer aan de haak en de nieuwe koelers een stuk stiller lijken dan die dingen uit het jaar nul :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Toch voor continu, al riep ik eerder van niet. Dat aan/uit en op- en terugtoeren is hindelijker; zeker als de auto ook meeschudt met in- of uitschakelen.

 

Vorige week met één overnacht waar de accu zwak van was en die dus niet op start/stop wilde schakelen: best geslapen eigenlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
2 minuten geleden zei Marotrans:

Toch voor continu, al riep ik eerder van niet. Dat aan/uit en op- en terugtoeren is hindelijker; zeker als de auto ook meeschudt met in- of uitschakelen.

 

Vorige week met één overnacht waar de accu zwak van was en die dus niet op start/stop wilde schakelen: best geslapen eigenlijk ;)

 

En dan eerst nog die lange hinderlijke pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep voor het opstarten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Slaap gemiddeld 4/5 nachten met een ronkende koeler er achter en heb er weinig last van.
Koppel meerdere malen per week en doe eigenlijk nooit wat aan de instellingen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

jaja heb 1 maal met koeler gereden in de winter.....zat verf in wat niet mocht bevriezen dus standje verwarmen,moest naar CZ.....deed het eerst mooi maar na dag rijden en nachtje lekker rustig slapen vond ik het vreemd waarom hij het niet (meer) deed.....ahum vergeten de 3 aderige electrokabel aan te sluitenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei josimo:

jaja heb 1 maal met koeler gereden in de winter.....zat verf in wat niet mocht bevriezen dus standje verwarmen,moest naar CZ.....deed het eerst mooi maar na dag rijden en nachtje lekker rustig slapen vond ik het vreemd waarom hij het niet (meer) deed.....ahum vergeten de 3 aderige electrokabel aan te sluitenLOL


Dan zet je hem op 22 verwarmen en s,nachts uit, dan is het de volgende morgen nog boven nul gegarandeerd.

Heb dat in het verleden ook regelmatig gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^^^

 

Wat ben ik blij dat ik niet met die troep rond hobbel.

 

Ik ben mijn nachtrust hard nodig, en als je die ellende meemaakt dan gaat bij mij de hoofdschakelaar om. Koste wat het kost........

 

Maar goed, dat is ook een van de redenen dat ik alle avonden thuis slaap.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

Ik ook op continue snachts.

 

Overdag wel op start stop. Maar dan wel als het kon. Sommige producten moeten continue gekoeld worden.

 

Voorbeeldje, consumptie ijs vind start stop niet prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

Sommige producten moeten continue gekoeld worden.

 

Voorbeeldje, consumptie ijs vind start stop niet prettig.

Waarom? Als het goed is zal de temperatuur nooit al te ver afwijken van de ingestelde temperatuur. Die ijsjes blijven wel bevroren.

 

Zelf heb ik hem meestal op start-stop, behalve de eerste 4 uur dat ik een andere oplegger er achter heb, of op de eerste werkdag van de week met mijn vaste oplegger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie
21 minuten geleden zei Grunneger:

Waarom? Als het goed is zal de temperatuur nooit al te ver afwijken van de ingestelde temperatuur. Die ijsjes blijven wel bevroren.

 

Zelf heb ik hem meestal op start-stop, behalve de eerste 4 uur dat ik een andere oplegger er achter heb, of op de eerste werkdag van de week met mijn vaste oplegger.

 

Nooit consumptie ijs gereden denk ik. Als consumptie ijs te veel temperatuur schommelingen krijgt komt er kristalvorming op het ijs. Op.waterijs is dat tot daar aan toe. Op softijs heb je een probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het hangt er vanaf wat je geladen hebt en de planning beslist. Wij worden gemonitord en klant vraagt uitdraai van de temperatuur. In principe is +5 continue en +20 start/stop. Dat zijn onze meest gebruikte instellingen voor pharma vervoer.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden