[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Internationaal of niet?


RealZeus

Vraag

  • Forumlid

Bij mijn huidige opdrachtgever (ik zit er via een uitzendbureau) kom ik met hangen en wurgen aan de 40 uur. Ik heb het er wel naar mijn zin, het is werk in ploegendienst en dat ligt mij wel.

 

Maar goed, als het aantal uren niet beter wordt zal ik toch wat anders moeten gaan doen. Internationaal rijden lijkt me op zich ook wel leuk, maar ik ben bang dat het in mijn hoofd weer leuker is dan in het echt. Weliswaar heb ik dubbelbemand internationaal gereden, maar in je eentje is toch anders. Los daarvan, ik ben 40 en heb nog nooit echt internationaal gereden, ik weet niet in hoeverre dat een belemmering is.

 

Wellicht zijn hier collega's die mij het aan, danwel af kunnen raden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik hou van afwisseling. Rijd liever op het buitenland. Heb dan wel veel dezelfde klanten waar ik kom. Het liefst elke dag ergens anders, maar volgens mij komt dat tegenwoordig weinig voor.
De meeste transport bedrijven hebben toch wel voor het merendeel vaste klanten waar ze met regelmaat komen.

Zag dat Verhoek ook per direct plaats heeft voor chauffeurs op buitenland. Zitten volgens mij in Genemuiden is toch ook niet zo ver bij jou vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Over je leeftijd hoef je je geen zorgen te maken. Als ik bij ons kijk: de oudste is in de 50, de jongste is 20. 

 

Het enige wat ik kan verzinnen wat betrekking heeft op leeftijd, is dat je nu misschien een gezin of kinderen hebt, die misschien wel niet gewend zijn dat je de hele week van huis bent. Als dat het geval is, zou ik het er eens heel goed met ze over hebben als ik jou was. Bij mij thuis weten ze (vrouw en 3 kids) niet anders dan dat ik doordeweeks weg ben, dus het kan wel (ondanks dat ik vaak genoeg hoor dat dat niet kan als je kinderen hebt).

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei volvofh12:

Ik hou van afwisseling. Rijd liever op het buitenland. Heb dan wel veel dezelfde klanten waar ik kom. Het liefst elke dag ergens anders, maar volgens mij komt dat tegenwoordig weinig voor.
De meeste transport bedrijven hebben toch wel voor het merendeel vaste klanten waar ze met regelmaat komen.

Zag dat Verhoek ook per direct plaats heeft voor chauffeurs op buitenland. Zitten volgens mij in Genemuiden is toch ook niet zo ver bij jou vandaan?

Nee, als ik een week van huis ben is dat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei Grunneger:

Over je leeftijd hoef je je geen zorgen te maken. Als ik bij ons kijk: de oudste is in de 50, de jongste is 20. 

 

Het enige wat ik kan verzinnen wat betrekking heeft op leeftijd, is dat je nu misschien een gezin of kinderen hebt, die misschien wel niet gewend zijn dat je de hele week van huis bent. Als dat het geval is, zou ik het er eens heel goed met ze over hebben als ik jou was. Bij mij thuis weten ze (vrouw en 3 kids) niet anders dan dat ik doordeweeks weg ben, dus het kan wel (ondanks dat ik vaak genoeg hoor dat dat niet kan als je kinderen hebt).

Ja, dat moet dan sowieso. Aan de andere kant denk ik ook dat het een hoop rust brengt. Ik weet nu pas 's middags hoe laat ik 's avonds of de volgende dag moet beginnen en dat vindt mijn vriendin niet zo fijn. Bij een week van huis weet ze wel waar ze aan toe is.

bewerkt door RealZeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei RealZeus:

Ja, dat moet dan sowieso. Aan de andere kant denk ik ook dat het een hoop rust brengt. Ik weet nu pas 's middags hoe laat ik 's avonds of de volgende dag moet beginnen en dat vindt mijn vriendin niet zo fijn. Bij een week van huis weet ze wel waar ze aan toe is.

Dat is ook precies wat ik thuis hoor. Ze hoeven niks aan te passen of iets dergelijks, ik kom toch pas in het weekend terug, en vertrek zondag ochtend/middag. Iedereen weet waar die aan toe is

 

Wij leven al 9 jaar zo, en we willen niet anders.

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Schijten kun je overal....

Douchen, je gaat je adresjes wel leren....

Vrouw enkinders, alles went, vooral als ze merken dat er geld binnenstroomt en jij het ook naar je zin hebt...

Deze vraag is zo persoonlijk, daar is eigenlijk voor JOUW situatie weinig antwoord te vinden.

Probeer het uit bij een baas, bevalt het, blijf!

Bevalt het niet.....:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je leert je tentjes voor onderweg echt wel kennen. In Duitsland kun je bij bijna iedere pomp douchen, en schone wc. Frankrijk ook wel. België is kwa sanitair wel stuk minder.
Parkeren na 18.00 is een groter probleem, vooral in Duitsland.
Je werkt toch via een uitzendbureau, je hebt dus weinig te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Gewoon thuis duidelijke afspraken maken.

 

Neem de stap, probeer het uit, zo zijn we allemaal ermee begonnen.

Stel een termijn vast voor bijvoorbeeld een half jaar, waarin jij en je vriendin bekijkt hoe het samen bevalt.

Ga na dat half jaar om de tafel zitten en bespreek gewoon alles of het bevalt wederzijds, denk dat je daar heel ver mee komt.

Daarnaast is het contact hebben met het thuisfront wel een stuk makkelijker geworden, waar wij vroeger af en toe een kort belletje pleegde, doe je tegenwoordig je laptop open en de webcam kan zijn werk doen.

Doe wel de gordijnen dicht, hahaha....

Inderdaad zullen er dan dingen veranderen, waar je normaal doordeweeks nog even tijd voor had, verplaats je naar het weekend, dus dat zal even aanpassen worden, maar daar groei je gewoon in.

En wat noem je een belemmering ?

Ik vond vroeger ook mijn adressen allemaal, overal, met als gevolg een mooie verzameling op zolder aan kaarten, boeken en atlassen.

Nu past het allemaal in je telefoon en wat al werd gezegd, wat betreft verzorging en eten, die ontdek je vanzelf heel vlug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei RealZeus:

Maar lopen jullie ook tegen praktische problemen op? Ik lees overal dat toiletbezoek en douchen minder wordt. Bij sommige klanten kon je douchen, maar dat wordt steeds minder. En is het sanitair onderweg nog te doen?

Dat is onzin,bij ieder klant mag je gebruik maken van het toilet,en als je t netjes vraagt is douchen ookm geen probleem.

Verder zijn er nog steeds de chauffeursrestaurants( nu meestal truckstops genoemd:D)  in heel Europa,waar je ,als klant ook gebruik kunt maken van toilet en douche( soms tegen een redelijke vergoeding)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

of je maakt de afspraak 5 weken rijden (minus weekenden) 1 week vrij

zijn ze bij ons ook over aan het nadenken voor degene die de hele week van huis zijn en 70 uur maken

die vinden dat ook wel een goed idee. (van mij hoeft het niet, ik ben toch bijna elke dag thuis))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
1 minuut geleden zei europeaan:

Dat is onzin,bij ieder klant mag je gebruik maken van het toilet,en als je t netjes vraagt is douchen ookm geen probleem.

Nou... er zijn bedrijven die je liever tegen de heg zien pissen om over douchen maar niet te praten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei Valkje:

Gewoon thuis duidelijke afspraken maken.

 

Neem de stap, probeer het uit, zo zijn we allemaal ermee begonnen.

Stel een termijn vast voor bijvoorbeeld een half jaar, waarin jij en je vriendin bekijkt hoe het samen bevalt.

Ga na dat half jaar om de tafel zitten en bespreek gewoon alles of het bevalt wederzijds, denk dat je daar heel ver mee komt.

 

Dit vind ik wel een goed idee eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
42 minuten geleden zei Doornekamp33:

Zelfs bij Joop moet het eigen personeel in de bosjes zeiken.

Wij hadden een klant in de buurt van Barcelona,die begon altijd om 6 uur s,morgens met laden.

Toen wij van t toilet gebruik wilde maken werd dat ook geweigerd,bij de bar aan de overkant kun je schijten zei men,ja maar de bar is nog dicht:eek:,dan ga maar in de struiken zitten zei hij.:confused:

Dat hebben wij gedaan,alleen stonden die struiken binnen de muren van de fabriek,precies waar de prive parking van de directeur was.LOL

Blijkbaar was de boodschap over gekomen,toen we bij de klant in Nederland kwamen vroeg hij hoe dat nu precies zat,( men had zich dus beklaagd)de week erop mochten we,onder begeleiding ,ineens wél door de fabriek en mochten we douchen en naar t toilet.

 

Soms moet je je klanten een beetje" sturen" en wat "opvoeden".

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden