[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeluk Wouw


funtrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat ongeluk in Deurne was geen menselijke fout Huub, die kraan viel stil op de meest ongelukkige moment op de verkeerde plek. En dat aan ieder ongeluk een menselijke fout vooraf gaat is ook grote onzin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei edje:

Dat ongeluk in Deurne was geen menselijke fout Huub, die kraan viel stil op de meest ongelukkige moment op de verkeerde plek. En dat aan ieder ongeluk een menselijke fout vooraf gaat is ook grote onzin. 

Met werkzaam heden aan het spoor Daar moet iemand bij zijn van de veiligheid Zelfs die kan verbinding maken met de aankomende trein

En wat de oorzaak is Zullen ze echt niet naar buiten brengen

Huub

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
32 minuten geleden zei hwm.klaassen:

Met werkzaam heden aan het spoor Daar moet iemand bij zijn van de veiligheid Zelfs die kan verbinding maken met de aankomende trein

En wat de oorzaak is Zullen ze echt niet naar buiten brengen

Huub

Huub, je moet echt beter opletten met wat je zegt.

Deze kraan was onderweg naar een werk en de machinist weet zelf niet eens waardoor hij bleef steken op het spoor.

HIJ WAS DAAR DUS NIET AAN HET WERK!

 

Een van mijn grootste klanten zit op de hoek van deze overgang, ik kom er zelf ook regelmatig. 

Ik kan niet weten wat de oorzaak is dat deze man vast kwam te zitten, maar kan je wel vertellen waardoor een heleboel vrachtauto's daar vaak stil komen te vallen.

Jeugd en automobilisten, zelf heb ik ook regelmatig op deze overweg gestaan omdat de schooljeugd naast je oplegger blijft want "je hebt toch ruimte genoeg!" wat deze jeugd niet in de gaten heeft is dat je nog uitzwenkt. 

Ook is inderdaad hier een verbod op vrachtauto's, echter zit er op meerdere wegen ook een onderbord bij dat verbod "uitgezonderd bestemmingsverkeer". En zowel bij mijn klant Krinkels als bij die handelaar kom je niet op een normale manier als je een andere route neemt. 

Zelf als ik laden moet bij Krinkels ga ik het spoor over om te keren bij die handelaar omdat je zo het beste het terrein van Krinkels op rijdt. 

 

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

A 58 afrit 25 eraf richting Wouw, dan voor het spoor links de  Krinkels inrit in, wat kan er dan fout gaan met je oplegger tov de trein, ja als je van de verkeerde kant komt!! dan ga je eerst draaien want vanaf het spoor gezien zal het met een gewone 3 asser nog maar net of niet gaan om dan rechts de in rit te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^wij gebruiken en kipper met 5 assige aanhanger, achteruit het terrein ( hoewel het terrein groot is,  is er vaak te weinig ruimte ) op gaat veilliger over de hand daar. Auto is van een andere klant van mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier wat lieden die weer eens de weg van de minste weerstand zoeken: gewoon vrachtverkeer verbieden.
Begin je maar alvast te ergeren:
http://www.nu.nl/binnenland/4659141/verbied-zwaar-transport-overwegen.html?redirect=1


Diegene doet nogal heftige uitspraken ; niet vakbekwaam en geen veiligheidsinzicht

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Dokus:

Zou het dan niet beter zijn om alle treinen te verbieden op overwegen te komen.

 

Breng de veiligheidsgekkies niet op ideeen, ze zouden het maar zo serieus kunnen gaan eisen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
1 uur geleden zei Dokus:

Er wordt gesteld dat er vaker diepladers en speciale voertuigen bij spoorwegongevallen betrokken zijn dan gewone auto's, en wil daarom dit soort voertuig verbieden op overwegen.
Volgens mij is bij alle ongevallen op overwegen een trein betrokken.
Zou het dan niet beter zijn om alle treinen te verbieden op overwegen te komen.

Ja en ze zeggen ook dat een te hoge snelheid ook gevaarlijk is...

Sta je stil wordt je nog gepakt door een trein....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Heel moeilijk is het niet daar eigenlijk,gewoon voorruit het spoor over en achteruit de weg af naar het bedrijf en terug omgekeerd. Zo is de situatie daar al jaren en dat moet je als je met zo een auto rijd zien, dus een fout van de chauffeur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 2017-5-14 om 23:31 zei TGX680:

Heel moeilijk is het niet daar eigenlijk,gewoon voorruit het spoor over en achteruit de weg af naar het bedrijf en terug omgekeerd. Zo is de situatie daar al jaren en dat moet je als je met zo een auto rijd zien, dus een fout van de chauffeur!

Kom je er eigenlijk wel eens???  

bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
2 uur geleden zei TGX680:

Ja ik kom er eigenlijk wel eens ja!! En ook met zo een soort karretje. En hoezo onder een steen gelegen?! Lezen is een kunst he

 

 

Dan weet jij misschien ook wel wat daar echt gebeurd is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
2 uur geleden zei Dokus:

Wat daar echt gebeurt is was al direct na het ongeval bekend.

Er word hierboven naar gevraagd.

 

Deel het met ons zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden