[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeluk Wouw


funtrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

http://www.bndestem.nl/roosendaal/trein-ontspoort-na-botsing-wouw-zeker-tot-zaterdag-geen-treinverkeer~a0a2fd6d/

 

UPDATE / VIDEOWOUW - Tussen Roosendaal en Bergen op Zoom is vrijdagochtend een passagierstrein tegen een dieplader gebotst. Er rijden vrijdag geen treinen tussen de twee steden, aldus de NS.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die trailer weegt een ton of 30 leeg.  

 

Dat is een behoorlijke klap geweest. Ik vind de schade aan de trein meevallen, dit had veel erger kunnen aflopen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei *Ger*:

en dat is nu precies waarom ik me (vrijwel) nooit uitlaat over dergelijke dingen, we hebben allemaal heel snel een oordeel maar weten niet wat er aan de hand is.

 

 

Een ding is duidelijk, hij stond daar op de verkeerde tijd op de verkeerde plek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei RobNiat:

En weer een trailer van Van der Vlist naar de galemiezen....

 

Ze lijken het wel aan te trekken daar zeg! :eek:

 

 

Ze hebben de laatste tijd geen geluk nee. Eerst dat zware ongeluk op de A15 daarna op de A29. Toen die onder het viaduct en nu weer een onder de trein. Ik zat gister een stukje op hun eigen fb site te lezen over dat ongeluk met die trein wat daar door iemand geplaatst was. Dat werd terwijl ik zat te lezen van de site gehaald alsof het daardoor niet bekend zou worden. Ik zou daar als bedrijf zijnde gewoon over communiceren en zo alle geouwehoer onderuit halen.

 

Maar dat zou ik doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei SPL:

als hij niet de draai kan maken daar, dan heeft dat bedrijf ook zeker nog nimmer een kraan verkocht of aangeleverd gekregen

Kan goed zijn dat die verkeerd gereden is Ik weet het niet

Maar met een dieplader rijden moet je altijd uit kijken bij het spoor

En met een kraan mag je nog niet eens bij het spoor komen Of je moet een vergunning hebben

Zelf vroeger verschillenden aan de hand gehad Van wege de boven leiding en er nog al wat stroom op staat  In Duitsland 20000 volt

 

Huub

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

huub ouwe bokkenlul die je bent!!!! lees nou eerst is een keer voordat je allemaal onzin opschrijft!! het is de enigste route naar een bedrijf dat handelt in gebruikte kranen en bouwmachines, ben er laatst zelf ook geweest en het is inderdaad een vreemde situatie daar. op de trailer stond nog geen eens een kraan of überhaupt een kraan in de buurt van het spoor dus waar je die wijsheid weer vandaan haalt? waarschijnlijk uit die ontiegelijk grote duim van je waar je alle verhalen uitzuigt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Pierre:

 

Bestaat daar dan niet zoiets als een soort van ontheffing voor specifiek bestemmingsverkeer, in dit geval dat bedrijf met die kranen?
 

Nee van de andere kant is geen optie  geladen met een kraan ivm rotonde 's  weg versmalling  dat is niet te doen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
huub ouwe bokkenlul die je bent!!!! lees nou eerst is een keer voordat je allemaal onzin opschrijft!! het is de enigste route naar een bedrijf dat handelt in gebruikte kranen en bouwmachines, ben er laatst zelf ook geweest en het is inderdaad een vreemde situatie daar. op de trailer stond nog geen eens een kraan of überhaupt een kraan in de buurt van het spoor dus waar je die wijsheid weer vandaan haalt? waarschijnlijk uit die ontiegelijk grote duim van je waar je alle verhalen uitzuigt.

Op een iets mindere toon iemand aanvallen is misschien wel zo gezellig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is inderdaad niet netjes andre maar huub denkt dat die overal verstand van heeft en precies weet wat er in welke situatie dan ook gebeurd is. huub moet is een keer lezen en nadenken in plaats van altijd de betweter uit te hangen die het duidelijk niet beter weet aangezien die 9 vd 10x geen enkel juist feit of argument kan benoemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei schoenenreus:

het is inderdaad niet netjes andre maar huub denkt dat die overal verstand van heeft en precies weet wat er in welke situatie dan ook gebeurd is. huub moet is een keer lezen en nadenken in plaats van altijd de betweter uit te hangen die het duidelijk niet beter weet aangezien die 9 vd 10x geen enkel juist feit of argument kan benoemen.

Het mooie is Het maakt wel iedereen scherp. Een ongeluk zit in een klein hoekje

Huub

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden